бмв-то умря :(

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 13 Юли 2009, 23:59

колега нетрябва да можеш да ударжиш налягането от помпата ако сия оставил няколко пъти без бензин и :help:
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 14 Юли 2009, 1:03

ico-bmw написа:колега нетрябва да можеш да ударжиш налягането от помпата ако сия оставил няколко пъти без бензин и :help:
налягане от тръбичката за бензина нали така? Мога да го удържа..иначе си теква бензин..ама май няма налягане :( дали от това може да не стига/предполагам че не стига / гориво до цилиндрите :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 16 Юли 2009, 20:24

Колеги,смених помпата само за проба с друга от М40 потопяема..резултата е нулев.
Със спринцовка впръсквах бензин преди дебитомера през една клапа,докато друг върти на стартера..припуква дори и запалва за малко..,докато не изгори впръскания изкуствено бензин...и гасне :(
При това положение съм наясно,че искра има нормална/чак дори днес ме удари ток през един от силовите кабели :shock: /

Възможно ли е дюзите да седят затворени/блокирани по команда на компютъра и дали е възможно самия комп. да е изгорял?
бях разкачил акулуматора ако има грешки да ги изчисти..ама резултат няма.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 16 Юли 2009, 20:39

човек наи добре си виж смени релетата,преди време така влизам в колата върти,има искра има налягане,няма никои обаче при дюзите,та смених си релетата понеже не бях сигурен точно кое е за дюзите и се оправи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 16 Юли 2009, 21:21

колега провери дали има + на дюзите ако няма + подаиму от акомулатора и виж дали ще запали ако запали зна4и е реле мисля 4е беше под капака до диагностичната букса :roll:
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 17 Юли 2009, 15:43

Разглобих горната част на инжекциона по-точно тия алуминиевите колектори.
Отдолу остана корпуса/пистата с дюзите.
Откачих захранващата/предполагам е такава/ букса към тях,опитах се да измеря дали има напрежение към тях с мултицета между двете крайни крачета на буксата / те са три на брой/ показва около 24,9В... правилно ли меря,или дори и да не е правилно все пак отчита някакво наличие на напрежение към самите дюзи :roll:

Щом има ток на дюзите,а не пускат гориво към цилиндрите най-вероятно са запушени :?: :roll: Мога ли с просто око да преценя дали са запушение и имат ли начин да се изчистят без ултразвук?

вече съм на 80% сигурен,че дюзите ми са запушени,просто колата гаснеше за бензин и вероятно е засмукала някакви помий от чистия ни бензин.. :confused: :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 17 Юли 2009, 19:40

човек тя на газ ли е била тая кола щото ако е карана само на газ и си решил да я пробваш на бензин може с времето да са се запушили въпреки че е малко вероятно и 4те наведъж да се запушат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 18 Юли 2009, 2:53

320iPower написа:човек тя на газ ли е била тая кола щото ако е карана само на газ и си решил да я пробваш на бензин може с времето да са се запушили въпреки че е малко вероятно и 4те наведъж да се запушат
колата е силно бензинова...никога е нямала газ.

И мен ме съмняваше и четирите дюзи да се запушат,но симптомите на последните секунди работа на мотора са показателни че тоя вариант е възможен..гаснеше за бензин,вероятно е да е засмукала батаци от дъното на резервоара../не че за сефте свършва бензина до нулата ама късмет/ поработи малко..карах 200метра и падаха обороти.. :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от Rendykar » 18 Юли 2009, 11:50

Няма как да премериш 24V на инжекторите, нещо грешиш.
Викай някой приятел който разбира амлко повече да види какъв е проблема.
Виж дали имаш освен захранване до дюзите и импулс от компютъра, който да ги отваря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 18 Юли 2009, 16:31

Колеги,немога да сваля проклетите дюзи..или по-точно дори не успявам да сваля целия корпус който е над тях и от него взимат гориво??
Разкачил съм двата маркуча,отвил съм болтовете, дърпа се само нагоре ли??
Направо се изприщих,моля ви помогнете има ли някакви пиници щото вече не се трае :confused: :confused:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Юли 2009, 17:32

А ако махнеш маркуча за подаване на бензина от рейката с дюзите и го туриш в едно шише, при въртене хвърля ли бензин? Премери налягането на бензина при въртене на стартер. Чак след това рови дюзи. Така както го пишеш, че с пръст удържаш бензина на стартер, значи нямаш налягане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 18 Юли 2009, 17:38

sonny написа:А ако махнеш маркуча за подаване на бензина от рейката с дюзите и го туриш в едно шише, при въртене хвърля ли бензин? Премери налягането на бензина при въртене на стартер. Чак след това рови дюзи. Така както го пишеш, че с пръст удържаш бензина на стартер, значи нямаш налягане.
Колега сложих и друга помпа ефекта е нулев..пак си върти на стартер само и не припуква дори .. :evil:
Сега ново двайсе,помпата отказва да хвърля бензин ... има ток на буксата...просто отказа
Може и сега като съм разглобявал да съм откачил някоя букса или маркуч от който зависи дали и помпата да работи.. силно се надявам да е така.

ПП:Някой има ли представа предпазител Н:18 и Н17 за какво служат :?:
Това с помпата,вече ми дойде в повече направо ми идва да я залея с туба бензин и да я запаля :evil: :evil:
Сони,колата за последно почна да губи обороти..настъпвам до ламарината..апсудр едвам едвам..не искаше да тръгва дори... или някъде СЕРИОЗНО се е запушило ако е набарало вероятна утайка от нашия ХУБАВ бензин ... и сме до там...

просто направо ще започна да следя обяви за М42... б*си майката направо ми се реве


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Юли 2009, 22:00

Абе като ти чета обясненията, най-добре я закарай на сервиз, като гледам трудно ти е да обясниш всичко по степени, трудно ти е и да намериш решението. Луташ се. Явно ремонтите не са ти силна страна, което няма лошо, никой не може да прави всичко.
Ще пробвам да ти напиша нещата сравнително постепенно, дано и аз да не объркам в обяснението.

1. Премери напрежението при помпата, докато се върти на стартер, ако напрежението е 12+ волта, занчи проблем с тока нямаме, обаче ако няма напрежение или е слабо, имаме проблем с бушон, еку или реле, затова взимаш един дъдлг кабел и един къс и, минуса на помпата го връзваш на купето, а дългия кабел директно от клемата на акумулатора до + на помпата. След това мериш налягането на бензина, ако не идва изобщо или е слабо, вариантите са няколко, първо, запушена цедка, второ изгоряла или износена или блокирала помпа, трето запушване в бензинопроводите или бензиновия филтър. След това идва идва момента с бензиновата рейка, дюзите и бензиновия регулатор. Когато си установил, че нямаш проблем с помпата, като ток и налягане, вадиш рейката заедно с дюзите и въртиш на стартер да видиш дали , колко и как хвърлят всички дюзи.
Това се сещам за момента.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 19 Юли 2009, 1:55

сони,благодаря за синтезирания отговор.Прав си обясненията ми в момента са доста объркани,вече наистина започнах да се лутам,прегледах купчина ръководства и други документаций за Е30...
Просто да си призная направо съм афектиран от цялата дивотия с колата,за първи път се сблъсквам с по-сериозен проблем с трийската...

Напрежението към помпата е по спомени около 14волта,определено е над 12,но днес помпата не искаше да завърти :shock: до вчера си въртеше без проблеми :shock:

Дали лекото отслабване на акумулатора/все пак всеки ден по малко въртя на стартер без да се зарежда обратно/ може да допринесе до нетръгване на помпата :shock: ебахти,направо от нищото е спряла :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 20 Юли 2009, 21:26

пробвай с другата помпа,ама да смуче от шише или тубичка.

...не си мъчи помпата ако не иска да върти.извади я и я огледай за какардак...моята беше спряла от нещо като камъче,след поотупване тръгна и не се чува

помпата се охлажда от бензина...не я дръж много включена на сухо!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook