short shifter
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
short shifter
някои правил ли е тая маниполация дочух че се удулжава скоросния лост въпроса ми е с колко някои ако го е правил и знае да дава съвети 

всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Re: short shifter
колкото повече го удължиш толкова повече ще скъсиш времео за превключване (грубо казано ) но трябва и втулка която да повдига лоста защото включвателя става под ъгъл -ДЕМЕК не се занимавай 

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Re: short shifter
BMWPower написа:колкото повече го удължиш толкова повече ще скъсиш времео за превключване (грубо казано ) но трябва и втулка която да повдига лоста защото включвателя става под ъгъл -ДЕМЕК не се занимавай
А ? и аз как нямам такава втулка пък сичко си ми е на място


- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
има има....
ако преди си правил 15 см докато включиш от първа на втора то сега правиш максимум 10... мен дългия ход на стадартния шифтър много ме дразнеше и направо се родих като го смених... а това дето трябвало планки и други такива са пълни глупости....
ако преди си правил 15 см докато включиш от първа на втора то сега правиш максимум 10... мен дългия ход на стадартния шифтър много ме дразнеше и направо се родих като го смених... а това дето трябвало планки и други такива са пълни глупости....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
На мен лично не ми допада (пробвал съм и от малките планки и от целите лостове) - една идея по-трудно влизат скоростите макар, че е къс хода... За градско каране не ме кефи никак ама ако ще караш колата на писта е добре 


- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
тва че се удалжава лоста съм го разбрал кажете с колко горе долу де и доколкто вдянах се надига накак си и самото нещо че да не опирало в кардана ? обяснете как сте го направили де че да го почвам тия дни



всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
с 25мм е по дълъг ,при мен опря в кардана и правих втулка за да се надигне..........като цяло скоростите влизат по трудно и според мен не си струва филма 


- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
колега удължавай го с 20 мм
аз го правих това нещо ама го удълвих с 25 мм и ми опираше в кардана както каза колегата... ама му приложихме една хватка
свалихме вилката и леко я изкривих да не упира в кардана и се получи доста добър ефекта 
аз го правих това нещо ама го удълвих с 25 мм и ми опираше в кардана както каза колегата... ама му приложихме една хватка



само гасссс на ИС-ката
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
+ дваесе коня,ако си полираш джантитеE30_M_Tech_ll написа:има има....
ако преди си правил 15 см докато включиш от първа на втора то сега правиш максимум 10... мен дългия ход на стадартния шифтър много ме дразнеше и направо се родих като го смених... а това дето трябвало планки и други такива са пълни глупости....


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
320iPower написа:единствената разлика е в усещането като караш,на мен лично си ми допада със short shifter
еее зависи... и на мене мн ме кефеше на седана, ама на комбито не го слагах.... някак си е по комфортно без шорта з акаране, а с негоп се създава яко илюзия


само гасссс на ИС-ката
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Явор написа:+ дваесе коня,ако си полираш джантитеE30_M_Tech_ll написа:има има....
ако преди си правил 15 см докато включиш от първа на втора то сега правиш максимум 10... мен дългия ход на стадартния шифтър много ме дразнеше и направо се родих като го смених... а това дето трябвало планки и други такива са пълни глупости....
на джанта

а по темата с малко по трудното превключване се свиква точн оза два дена сега вобще не ми прави впчеатления.... но ако си удължиш лоста и от страната към топката вобще няма да се усеща..... според мен главното приложение на това нещо е като си удължиш лоста за да ти е по близо до волана да не то опира в кастофона на 1,3,5 и да не удряш колената на задностоящите на 2,4

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Явно преобладават 4 цил бмв-та
на м20-тата при 30 мм не опира но става много трудно превключването, 20мм + е36цова кутия е правилната схема


- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
аз съм с м10 25мм и не опира...че даже има бая място....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани