Ако и жената беше икономична като е39-та.....
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Воденичаров написа:bera, ако искаш ще ти го настроим борд компа да показжа горе долу вярно
Да ,прочетох за корекционни фактор на разхода как се прави ама не ми се занимава воубше. Нали за него говориш?
Благодаря все пак, ти оправили си паленето?
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: ре
bera написа:Воденичаров написа:bera, ако искаш ще ти го настроим борд компа да показжа горе долу вярно
Да ,прочетох за корекционни фактор на разхода как се прави ама не ми се занимава воубше. Нали за него говориш?
Благодаря все пак, ти оправили си паленето?
Не съм се занимавал, ама тя си пали. По нататък ще я видим

- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
Колеги, почти съм сигурен че не харчи толкова малко... Освен ако двигателят не е някакъв по-слаб... Аз си коригирах борд компа, защото нещо доста се оръсих от както я имам за гориво... и се оказа, че имам среден разход 9,1л/100км и 7,9 извънградско. Коригирах го на около 800км смесено разстояние. Корекционният ми коефициент е 1,21. Не знам някой дали си е правил корекция и колко е при него. Моят двигател е 2,5d с чип-тунинг до 192 коня.

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
varosi колега я кажи как е колата преди чипа и след него ?
сега ако ти е толкова коне, би трябвало да вървиш наравно с 530д, дали
сега ако ти е толкова коне, би трябвало да вървиш наравно с 530д, дали

- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
Проблемът е, че я взех така с чип-тунинг-а и нямам много информация от преди. Предният собственик, който ми е приятел твърди, че харчела по-малко, и вървяла повече.
Чувал съм, че този вид чип-тунинг сменя кривите на управлението на двигателя по такъв начин, че го вкарва в по-ефективен работен режим, за сметка на повече отделени емисии.
Чувал съм, че този вид чип-тунинг сменя кривите на управлението на двигателя по такъв начин, че го вкарва в по-ефективен работен режим, за сметка на повече отделени емисии.

- varosi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: i7
Не съм се дърпал с 530d да кажа, но то си има и доста други фактори които влияят, като гуми например, въртящ момент. Не знам реално как е. Казаха ми, че можели конете да се измерват с някаква апаратура, но струвало не малко пари. А за сега не мисля, че си заслужава.

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
varosi написа:Не съм се дърпал с 530d да кажа, но то си има и доста други фактори които влияят, като гуми например, въртящ момент. Не знам реално как е. Казаха ми, че можели конете да се измерват с някаква апаратура, но струвало не малко пари. А за сега не мисля, че си заслужава.
"Дино-тест" се казва това мерене на конете и не е никак скъпо...мисля,че беше около 80 лв (за час ако не се лъжа)
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Elesar74 написа:Баце, моята като влезе в хранителния магазин прави 70-80 лв. сметка, за МОЛ-а незнам. Пък бавареца си делка 8.2-8.5 градско и не му пука, да има кой да сипва. Живот и здраве, че сипваме, няма как, всяко удоволствие се заплаща. Ама си късметлия, че си минал само със 100 лв. в МОЛ-а, да не си е купила само чорапи.
мойта под 9-10 нафта не пада както и да я карам,иначе жената компенсира-по икономична от колата е!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани