топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 07 Юли 2009, 11:39

Тоя термостат ми се струва заклинил до някакво положение.При движение навънка щом пада чак на без 10,а в града отива на и 5 значи е полуотворил,но не достатъчно,че при по-тежки условия да успява да върти достатъчно водата.Аз имах подобен проблем на друга кола и докато се ослушвах ми духна гарнитура от тия разхожданки из различни температури.Е така при нормално каране всичко е ОК,като я сръчкам отива да грее и като свалих термостата клапата му заседнала на едно никакво положение.Според мен ако ще сменяш нещо то пробвай с най-евтиното-термостата ;)
Иначе за постоянно зацепено виско не знам дали водната помпа ще свари да се преебе,защото само едно вкарване в прекъсвач и нито една лопатка няма да остане по перката,че дори и дифузьора може да изчезне :idea: :)
Пиши после какво е станало ;)
Изображение
8.32

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

топло - задръстване - 12:03 - бели коси...

Мнение от dido2900 » 07 Юли 2009, 12:08

Колега изкам да ти обясня какво направих аз когато ми се случи същата случка но с по-голямо покачване на температурата: свалих си радиатора и го изчистих до блясък от вънка от вътре беше добре,нов термостат. Това го направих преди три години и до момента никакви проблеми. Имам четири пътувания до Испания,шест месеца съм живял в Алкой/на50км от Аликанте/ там температурите лятото стигат около 48градуса и не съм имал никакви проблеми.А относно виското и моето е на същия хал като твоето но нямам намерение да го сменям защото за сега нямам проблеми,а има и друго,че като се вклучи и 20,30 коня отиват да пасът на някоя ливада :D
Така отрегулирах моите проблеми аз :D
Успех с отстраняването на проблемите
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 07 Юли 2009, 12:41

Toва че при по-висока скорост, температурата пада, означава че термостата не работи коректно! Функцията му е да поддържа оптимална работна температура на мотора - "12 часа" , чрез отваряне и затваряне на големия кръг.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: .

Мнение от the_gate » 07 Юли 2009, 12:46

cherrypopper написа:
при постоянно зацепено виско се очаква и скорошна смяна на водната помпа


Обясни ни моля ...

когато е зацепено постоянно виското,натоварването на оста на водната помпа е доста голямо и от там и бързото и разбиване...да не говорим,че тормози и двигателя ;)
...преди години ги пробвахме тези номера с зацепване на виско...резултата винаги беше един и същ ....нова помпа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

Мнение от ggb » 07 Юли 2009, 12:49

dj_ennsy_1 написа:Toва че при по-висока скорост, температурата пада, означава че термостата не работи коректно! Функцията му е да поддържа оптимална работна температура на мотора - "12 часа" , чрез отваряне и затваряне на големия кръг.

Правилно казано и аз съм за термостат както и профилактика на радиаторите.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 07 Юли 2009, 14:38

А как да проверим дали степените на перката на климатика работят :?:
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 07 Юли 2009, 15:11

Ми тя се чува осезаемо като включи втора степен-бучи като боинг ;)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 07 Юли 2009, 15:16

Teрмостат :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: .

Мнение от kirililiev » 07 Юли 2009, 15:43

the_gate написа:
cherrypopper написа:
при постоянно зацепено виско се очаква и скорошна смяна на водната помпа


Обясни ни моля ...

когато е зацепено постоянно виското,натоварването на оста на водната помпа е доста голямо и от там и бързото и разбиване...да не говорим,че тормози и двигателя ;)
...преди години ги пробвахме тези номера с зацепване на виско...резултата винаги беше един и същ ....нова помпа


точно така ;)


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 07 Юли 2009, 15:55

dj_ennsy_1 написа:Ми тя се чува осезаемо като включи втора степен-бучи като боинг ;)

е ако е развалена как се проверява, колата не качва повече от половината и не се чува перката на климатика
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 07 Юли 2009, 17:33

След като всичко е нормално, защо ти е да пипаш и проверяваш каквото и да било? Не си отваряйте на сила работа бе хора. Това са стари коли...

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 19.08.2007
Местоположение: Варна
Кара: 740iL

Мнение от Ludia Max » 07 Юли 2009, 18:08

Според мен не може всичко да е нормално. Щом стрелката мърда, значи има проблем.
Като гледам колегата доста нежно я кара и пак мърда стрелката, а на мойта и "изкъртвам зъбите" и пак не мърда/стрелката/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 07 Юли 2009, 18:25

сменете виското,когато моята кола мине малко над средата след яко юркане като дам гас се чува яко фучене от виското,това значи че виското работи,не го ли чуваш значи не работи,сменяй ;) ел перката си е единствено за климатика,просто като защита е поставен датчик на радиатора на 105 градуса ако случайно не сработи виското-тази защита сработва независиму от това дали е включен климата или не,дори и при напълно махнато виско температурата не трябва да минава 12,5 освен ако не я натовариш много-например да теглиш нещо на голям наклон.впечатленията са от личен опит,след смяна на виското минавам 12 часа само при бърнаут на място.при скорости над 60км въздушния поток е достатъчен колата да се охлажда дори и виското да го няма-личен опит ;)


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 07 Юли 2009, 18:35

dj_ennsy_1 написа:След като всичко е нормално, защо ти е да пипаш и проверяваш каквото и да било? Не си отваряйте на сила работа бе хора. Това са стари коли...

Аз питам за да знам, не че ще ръчкам. Интересноми е как се проверява, пък и може да ми се случи да ми потрябва тази информация, а в форума не съм видял да пише как става
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 07 Юли 2009, 18:46

dj_ennsy_1 написа:След като всичко е нормално, защо ти е да пипаш и проверяваш каквото и да било? Не си отваряйте на сила работа бе хора. Това са стари коли...


може да са стари но са с много по добра охладителна система от маса нови боклуци,сложиш ли правилните консумативи на време няма мърдане,цял ден на пистата на температура 36 градуса оборотомера в червеното и педала до метала,няма никакви грижи ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook