е34 535 проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

е34 535 проблем

Мнение от simple_man » 05 Юли 2009, 14:08

Значи става въпрос за Е34 535и!
Сменени са висящ лагер и карето на скоростите защото си бяха засмяна и имаше куп вибраций и притрърсаня!Проблема е че все още има леки вибраций!Най много се осещат на 2ра скорост при набиране?Имате ли идея от какво може да е и какво да се направи!?
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Юли 2009, 14:13

е сега ти ли я купи 535-цата :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Kraskata » 05 Юли 2009, 14:19

Не я е купил колега а маняците от форумчето ми трият темите на мене и за това :( :( :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Юли 2009, 14:57

Добре де, ето малко практичен съвет.
Когато човек му се скъса висящия лагер и си покара така известно време ~50км например, кардана има навика да се деформира, малко но в последствие осезаемо. Така че направете един баланс на кардана и вижте дали няма да се оправи. Освен ако вибрациите не идват от другаде ... ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 05 Юли 2009, 15:24

при сглобяването на кардана спазихте ли белезите??

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Kraskata » 05 Юли 2009, 21:31

да всичко си беше не белег

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 05 Юли 2009, 22:34

Kraskata написа:да всичко си беше не белег
Погледнахте ли го как му е кръстачката на кардана. Ако запира дори и леко и почва да претриса и заминават опорите. Погледнете и карето отпред към скоростната кутия как е. Тампона на скоростната кутия пак трябва да се вдиди че ако е разпилян и от там дава вибрации. Но в крайна сметка ако е покаран така тресящ известно време и се деформира. Моят съвет е ако всичко което изброих е наред направо го сменете с друг. Аз съм носил кардани да се балансират но никога не стават така както от завода вярвай ми ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: re

Мнение от cod-cdbp » 06 Юли 2009, 11:09

slavianko написа:
Kraskata написа:да всичко си беше не белег
Погледнахте ли го как му е кръстачката на кардана. Ако запира дори и леко и почва да претриса и заминават опорите. Погледнете и карето отпред към скоростната кутия как е. Тампона на скоростната кутия пак трябва да се вдиди че ако е разпилян и от там дава вибрации. Но в крайна сметка ако е покаран така тресящ известно време и се деформира. Моят съвет е ако всичко което изброих е наред направо го сменете с друг. Аз съм носил кардани да се балансират но никога не стават така както от завода вярвай ми ;)


и това е вярно ние след баланса (тресенето беше м-у 50-60км/ч) тресенето се премести при 140, но не винаги само кардане е решаващ фактор. А какво е положението с лагерите на главините, както и дисковете и тампони на преден и заден мост и тн ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2008

Re: re

Мнение от rtonchev » 16 Ное 2009, 22:14

slavianko написа:
Kraskata написа:да всичко си беше не белег
Погледнахте ли го как му е кръстачката на кардана. Ако запира дори и леко и почва да претриса и заминават опорите. Погледнете и карето отпред към скоростната кутия как е. Тампона на скоростната кутия пак трябва да се вдиди че ако е разпилян и от там дава вибрации. Но в крайна сметка ако е покаран така тресящ известно време и се деформира. Моят съвет е ако всичко което изброих е наред направо го сменете с друг. Аз съм носил кардани да се балансират но никога не стават така както от завода вярвай ми ;)

Славяне къде си носил кардани за балнс?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook