V10 и KERS в новата M5?
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
acho.rs написа:Evelin Cotsev написа:acho.rs написа:kriso85 написа:И аз си мисля, че 4.4 в8 има още потенциал за доразвиване. Още повече еко нормите като че ли обричат големите в10, в12 двигатели на изчезване. Но всичко си е в кръга на догатките за сега, то още новата 5-серия не е излязла ние вече М5цата обсъждаме.
За КЕРС - а даноИ 100% новата 5ца ще е по-бърза от рс6 - дали ще е повече коне е друг въпрос но по-бърза ще бъде.
Още повече си спомням един пост на alx че рс6 винаги е било по-"мъртво" от м5 (доста цветно го беше обрисувал)Ако и тука налазат авЛди фенчета ще издиря тази темичка
И какво като има еко норми - нима няма V12 i V10 при Ауди,БМВ,Мерцедес , като БМВ дори изкараха чисто нов В12![]()
Прав си че , някой си нямат друга работа и обсъждат М5 , при полижение , че няма нова петица и евентуално ново М5 ще има поне след 3 години![]()
А КЕРСА във вида си от формула едно , няма НИКАКВО приложение във сериина кола, още по-малко смейно ориентиран спортист като М5 . По-скоро някакво развитие на брейк енерджи риковъри , вероятно .
Издири темата на Алекс - тази тема ще преобърне статутквото и РС6 вече ще е най-умрелия седан , а не чудовище със огромен потенциал за тунинговане![]()
И не само Ауди феновете , но и много други фенове , ще ти кажат , че макар и чистокръвен спортист Е60 М5 е победен от РС6 ... поне докато не дойде следващото М5
Победен от МТМ рс6 , не от обикновенното рс6 . Ами тогава да сложим г повер м5 , мисля , че се сещаш какво става. Може би ще има интригра до 200 , след това м-ката излита , но и идеологията на ауди е доста различна от тази на бмв. А за новото м5 има много слухове , но съм сигурен , че от м поделението на бмв няма да се изложат , аз лично за лоша м-ка не се сещам. Ако сложат керс технологията в новото м5 , то тя ще е минала много тестове и ще е напълно преложима в нормални условия
Защо от МТМ - и обикновеното РС6 се справя със тази задача - комбито прави на ринга под 8 мин , не знам седана . М5 прави обиколка за около 8,06-8,08![]()
Много ясно , че БМВ няма да се изложат - мисълта ми е че докато не излезе новото М5 , а теа няма да е в близките 2-3 години , РС6 е лидер . За КЕРСА - дано , но безпроблемността на новите технологии е спорна .
Сигурен ли си, че си проверил. Защото аз туко що го направих от два източника и според ауто билда който чета RS6 прави на ринга 8.11 а според сайта в който гледам 8.09. Горе долу времената на сегашната М5. Така ,че и 1000кс да го направят по новите аудите за мене винаги ще си останат недозавиващи сапунерки, които това което немогат, а БМВ прави - добре балансирано шаси и прецизно управление, компенсират с 4Х4 и турбота.
Иначе вмомента кой рулира седаните е ясно. Панамерата на порше прави на ринга 7.56 и всеки пише за невероятното и поведение, след нея Кадилака CTS-V 7.59 за 60к$
BMW_RIDER написа:Сигурен ли си, че си проверил. Защото аз туко що го направих от два източника и според ауто билда който чета RS6 прави на ринга 8.11 а според сайта в който гледам 8.09. Горе долу времената на сегашната М5. Така ,че и 1000кс да го направят по новите аудите за мене винаги ще си останат недозавиващи сапунерки, които това което немогат, а БМВ прави - добре балансирано шаси и прецизно управление, компенсират с 4Х4 и турбота.
Иначе вмомента кой рулира седаните е ясно. Панамерата на порше прави на ринга 7.56 и всеки пише за невероятното и поведение, след нея Кадилака CTS-V 7.59 за 60к$
Ти ходиш на работа със Zonda и въртиш на ринга F1, та затова ти се вижда RS-a сапунерка. Но и ние простосмъртните трябва някак си да се придвижваме и за това се задоволяваме да ходим на работа със сапунерки. Добре, че са добрите хора от Porsche да ме поканят в Leipzig да покарам Panamera Turbo на писта, та да разбера и аз що е то прецизна и балансирана кола....Ма ти сигурно вече си я карал, че гледам и тя ти е много ясна.
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Modulo написа:BMW_RIDER написа:Сигурен ли си, че си проверил. Защото аз туко що го направих от два източника и според ауто билда който чета RS6 прави на ринга 8.11 а според сайта в който гледам 8.09. Горе долу времената на сегашната М5. Така ,че и 1000кс да го направят по новите аудите за мене винаги ще си останат недозавиващи сапунерки, които това което немогат, а БМВ прави - добре балансирано шаси и прецизно управление, компенсират с 4Х4 и турбота.
Иначе вмомента кой рулира седаните е ясно. Панамерата на порше прави на ринга 7.56 и всеки пише за невероятното и поведение, след нея Кадилака CTS-V 7.59 за 60к$
Ти ходиш на работа със Zonda и въртиш на ринга F1, та затова ти се вижда RS-a сапунерка. Но и ние простосмъртните трябва някак си да се придвижваме и за това се задоволяваме да ходим на работа със сапунерки. Добре, че са добрите хора от Porsche да ме поканят в Leipzig да покарам Panamera Turbo на писта, та да разбера и аз що е то прецизна и балансирана кола....Ма ти сигурно вече си я карал, че гледам и тя ти е много ясна.
Не е нужно, да я карам за да и оценя външния вид, който на мен ми прилича на сапунерка. И не карам зонда и Ф1, но съм карал и съм се возил на подобни коли макар и не много, и всяко ауди ми е напраило впечатлението, че има недозавиване. А ти тестовия пилот, като си такъв професионалист, си стой във филма и не си губи времето да ни обясняваш колко сме били далече от такива коли, и кой бил простосмъртен и кой не. Ама трявба да превърнеме темата в мерене на пишки и кой кво кара и бил карал. Хубаво си покарал панамерата, айде напиши една тема как ти се вижда някоя снимка, вярвам ,че на доста хора ще им е инетересна, вместо да обясняваш колко били добри хората от Порше
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
tintirimintiri написа:http://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk&feature=fvst
М5 е модел 04, а РС6 е 08 нормално е да го побеждава.
50 до 270 ... при тази дисциплина всичко опира до коне ... а РС6 ги има 80 отгоре и доста по-голям въртящ момент. Да РС6 е по-бързо ... напред.
Но темата май е за новото М5 ... със сигурност ще бъде интересен автомобил и най-вероятно V10 бай-турбо

Абе немога да разбера, що само се дърлите ... тва по-бързо, онова недозавива ... и Ауди и БМВ и Мерц са страхотни коли със свой собствен чар. Не е необходимо винаги със злоба и да се плюе ... уважавай другите, за да те уважават и те

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
BMW_RIDER написа:А ти тестовия пилот, като си такъв професионалист, си стой във филма
Не, обикновен потребител и ценител. Сигурно и аз съм в някакъв филм, ама поне не раздавам обидни квалификации за коли, от които нямам представа.
А за Панамерата - август месец предстои събитието. Организирано от Порше ще се карат цял ден Панамери, S63, RS6, S8, Quattroporte, M5 и т.н.
И в момента текат такива сесии, но са за служители на Porsche dealers. За сега отзивите са изключителни.
Ей не се карайте...и двете коли са много добри. Аз лично не бих върнал нито една от тях.
Идеологията на двете коли е различна затова едната е с 4х4 и с турбо а другата е с задно и е атмоферка.
На писта съм сигурен че М-ката ще е по бърза, в реално условия според мен аудито ще дърпа, осбенно в България където асфалта е много хлъзгав и липсва сцепление.
Такива спорове винаги са ми били много интересни...който каквото си го кефи да си го кара. Щом му доставя удоволствие какъв е проблема?
Аз лично не бих взел нито една от двете коли. Бих предпочел едно Х5М защото първо е кажи речи толкова бързо, второ е джипка, трето има 7 шибани места за цялото фемйли
Та всеки с вкуса си
Модуло, сподели какви са ти впечетелнията от панемарата, много ще ни/ми е интересно
Идеологията на двете коли е различна затова едната е с 4х4 и с турбо а другата е с задно и е атмоферка.
На писта съм сигурен че М-ката ще е по бърза, в реално условия според мен аудито ще дърпа, осбенно в България където асфалта е много хлъзгав и липсва сцепление.
Такива спорове винаги са ми били много интересни...който каквото си го кефи да си го кара. Щом му доставя удоволствие какъв е проблема?
Аз лично не бих взел нито една от двете коли. Бих предпочел едно Х5М защото първо е кажи речи толкова бързо, второ е джипка, трето има 7 шибани места за цялото фемйли

Та всеки с вкуса си

Модуло, сподели какви са ти впечетелнията от панемарата, много ще ни/ми е интересно

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
BMW_RIDER написа:
Сигурен ли си, че си проверил. Защото аз туко що го направих от два източника и според ауто билда който чета RS6 прави на ринга 8.11 а според сайта в който гледам 8.09. Горе долу времената на сегашната М5. Така ,че и 1000кс да го направят по новите аудите за мене винаги ще си останат недозавиващи сапунерки, които това което немогат, а БМВ прави - добре балансирано шаси и прецизно управление, компенсират с 4Х4 и турбота.
Така че и в 11ти клас да преминеш , пак няма да разбереш някой неща ... Двете турбота на РС6 работят на съвсем малък бууст , но все пак това е достатъчно за да даде 650НМ при 1500-6250 оборота , което е най-дългия диапазно на максималния въртящ момент . Не съм карал РС6 , но повярвай ми тази потресаваща мощ ще се усети осезаемо , особено за 95% от собствениците на тези коли , които не са професионални пилоти и не могат да карат М5 и на 50% от възможностите му . 4Х4 пък , ще го усетиш ако стъпиш малко на мокро,кал или сняг и вервай ми разликата между задно и куатро е доста съществена при лоши метеусловия , а тези спортни лимузни не са само за уикенда и ринга . Пък и куатрото дава 60% от тягата на задния мост , така че не е чак толкова зле

Време под 8 мин съм виждал , но може и да е неофициално , не знам , все пак е за комбито , седана трябва да е по-напред .
За Панамера , не знам има други хора - те ще кажат , за Кадилака е така , с малката разлика , че 60 хил $ е в Америка , във Европа излиза доооста повече

Но основната ми мисъл е че БМВ М5 е старо и е напълно нормално да бъде победено от 4 години по-нова кола , въпроса е че новото М5 едва ли ще излезе скоро , най-малкото защото няма ново БМВ 5та серия . Когато излезе със или без Керс , със 8 или 10 цил е ясно , че ще победи и РС6 и Кадилака и Панамерата , но лично за мен е много рано да се спекулира със една кола , която едва ли е на чертожните дъски още

Modulo написа:acho.rs написа:... която едва ли е на чертожните дъски още
Всъщност докато ние тука си говорим, някъде по света, дали в пустинята на Аризона, дали близо до северния полюс около Исландия или на писта, бъдещото М5 или някакъв франкенщайн от него и сегашната M5-ца навърта километри и пълни логовете...
... и може един съфорумец да я кара някъде из света. Ако работи още за БМВ АГ де...

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
acho.rs написа:BMW_RIDER написа:
Така че и в 11ти клас да преминеш , пак няма да разбереш някой неща ...
Да се надяваме догодина ако не ме скъсат по физическо

Че двигателя в РС6 е много добър няма спор и атмосферния му вариант също. Ама замислял ли си се колко от тази потресаваща мощ отива фира? Двигателя на М5 трябва да върти един диференцял и 2 задвижващи колела и да тегли 1853 кг. Двигателя на аудито върти 3 диференцяла 4 колела по тежка авт. трансмисия и 2065кг. Мързи ме да им поствам всичките данни а и е безсмислено, но при спринт от 0-200 аудито печели 0.6 сек преднина от 0-50 демек старта заради 4х4 и след това нищо повече, времената от 100-200 са им еднакви въпреки 80кс и 150 нм повече. Освен това тия турбота слагат допълнителна топлина и тежест в предницата оттам идва и склонността към недозавиване. И аз не съм карал рс6, но всички аудита в които съм бил включително и по малките S3 го правят. Изключение прави Р8 ма там двигателя е посредата а към предните се подава само 30% мощност.
Иначе си прав за собствениците, а също и за лошото време. И да сигурно средностатистически, или реално погледнато при всекидневна употреба РС6 е по бързо. Да и сигурно макар ,че вобще не съм фен на седаните и не съм запознат, това ауди само с един powerbox, tune, или чип ще стане извънземни коне и торг.
Но това вобще не го прави толкова по добра кола дори и от сегашната М5.
BMW_RIDER написа:Да се надяваме догодина ако не ме скъсат по физическо.
Че двигателя в РС6 е много добър няма спор и атмосферния му вариант също. Ама замислял ли си се колко от тази потресаваща мощ отива фира? Двигателя на М5 трябва да върти един диференцял и 2 задвижващи колела и да тегли 1853 кг. Двигателя на аудито върти 3 диференцяла 4 колела по тежка авт. трансмисия и 2065кг. Мързи ме да им поствам всичките данни а и е безсмислено, но при спринт от 0-200 аудито печели 0.6 сек преднина от 0-50 демек старта заради 4х4 и след това нищо повече, времената от 100-200 са им еднакви въпреки 80кс и 150 нм повече. Освен това тия турбота слагат допълнителна топлина и тежест в предницата оттам идва и склонността към недозавиване. И аз не съм карал рс6, но всички аудита в които съм бил включително и по малките S3 го правят. Изключение прави Р8 ма там двигателя е посредата а към предните се подава само 30% мощност.
Иначе си прав за собствениците, а също и за лошото време. И да сигурно средностатистически, или реално погледнато при всекидневна употреба РС6 е по бързо. Да и сигурно макар ,че вобще не съм фен на седаните и не съм запознат, това ауди само с един powerbox, tune, или чип ще стане извънземни коне и торг.
Но това вобще не го прави толкова по добра кола дори и от сегашната М5.
Така като ги кажеш балансирано нещата и мога да се съглася с теб.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
acho.rs написа:ако стъпиш малко на мокро,кал или сняг и вервай ми разликата между задно и куатро е доста съществена при лоши метеусловия
А бе ти в кал и сняг ме съмнява, че ще караш бързо и с 16х16 кола

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
TNT написа:acho.rs написа:ако стъпиш малко на мокро,кал или сняг и вервай ми разликата между задно и куатро е доста съществена при лоши метеусловия
А бе ти в кал и сняг ме съмнява, че ще караш бързо и с 16х16 кола
Хахаха , така е , но все пак имаш много по-голяма стабилност при 4х4 , защото ако ще и със 90 км/ч да караш , като дадеш газ на 500 коня (М5) и всичките на задни колела , изобщо не е добре да си на мокро , кално или заснежено

А над 2 тона тежи комбито , седана ще да е по-лек . Недозавиването го правят до някъде умишлено , защото недозавиване се контролира по-лесно от ПРЕзавиване .
Като залючение може да кажа - М5 е по-расов спортист , но в момента РС6 просто е по-бързо .
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
acho.rs написа:Хахаха , така е , но все пак имаш много по-голяма стабилност при 4х4 , защото ако ще и със 90 км/ч да караш , като дадеш газ на 500 коня (М5) и всичките на задни колела , изобщо не е добре да си на мокро , кално или заснежено![]()
Ми тогава идва веселото

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани