Тези стопове дали са стандартни или не?
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Тези стопове дали са стандартни или не?
интересно ми е дали тези стопове се предлагат оригинално или са афтърмаркет. До сега не бях виждал такива в ибей или където и да било
http://www.7-forum.com/forum/picture.html?albumid=10&pictureid=1577
http://www.7-forum.com/forum/picture.html?albumid=10&pictureid=1577

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Модата на белите мигачи се въвежда от производителите на автомобили след 2000 г.
За точната година няма да споря, но едно е сигурно, че през 90-те години на миналия век (...
как звучи, а...
) автомобилите са излизали от завода с жълти мигачи.
Показаните на снимката пак може да са ХЕЛЛА (сигурно са ХЕЛЛА), но са произведени години след спирането на Е32, което значи, че са своево рода афтърмаркет.
Поздрави,
Д
Модата на белите мигачи се въвежда от производителите на автомобили след 2000 г.
За точната година няма да споря, но едно е сигурно, че през 90-те години на миналия век (...


Показаните на снимката пак може да са ХЕЛЛА (сигурно са ХЕЛЛА), но са произведени години след спирането на Е32, което значи, че са своево рода афтърмаркет.
Поздрави,
Д

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
ddddk написа:Здравейте колеги,
Модата на белите мигачи се въвежда от производителите на автомобили след 2000 г.
За точната година няма да споря, но едно е сигурно, че през 90-те години на миналия век (...как звучи, а...
) автомобилите са излизали от завода с жълти мигачи.
Показаните на снимката пак може да са ХЕЛЛА (сигурно са ХЕЛЛА), но са произведени години след спирането на Е32, което значи, че са своево рода афтърмаркет.
Поздрави,
Д
да ама са си хела, демек няма да се отворят луфтове след монтажа



- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
ddddk написа:Здравейте колеги,
Модата на белите мигачи се въвежда от производителите на автомобили след 2000 г.
За точната година няма да споря, но едно е сигурно, че през 90-те години на миналия век (...как звучи, а...
) автомобилите са излизали от завода с жълти мигачи.
Показаните на снимката пак може да са ХЕЛЛА (сигурно са ХЕЛЛА), но са произведени години след спирането на Е32, което значи, че са своево рода афтърмаркет.
Поздрави,
Д
+1
ПС. То и Депо не отваря луфтове ама се пълнят с рапани когато вали

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26otn%3D2
и тук
http://www.amazon.com/88-94-BMW-Tail-Li ... 290&sr=8-1
обърнете внимание на текста:
NOT BMW Original Parts, Aftermarket product TOP quality
Made by OE approved and ISO certified manufacturers with quality that meet or exceed OE requirements.
OE означава Original Еquipment и идва от така популярното ОЕМ - любимата думичка на китайците и значи Original Еquipment
Manufacturer - една фирма дава техническата си документация на друга фирма да произвежда дадено изделие само за тях със запазена марка. Това явление започва в средата на 90-те с определението "outsourcing". Целта е да се намали себестойността на изделието и да се запази пазарната цена - така се увеличава печалбата като се запазва конкурентоспособност на пазара. В края на 90-те вече всички европейски производители имат outsourcing поне на някаква част от производството си и явлението вече се нарича "Low Cost Line" (Е39 е първата Low Cost Line за BMW).
Освен ниската цена ЕС производителите имат и друг проблем - всеки производител е задължен за осигурява резервни части за изделието си, докато има такива в употреба, независимо, че този модел е спрян от производство. Това си е луда работа - представете си нашите хора трябва да произвеждат още части за Е21, защото видите ли в село Горно надолнище един бай Иван още търкаля едно такова чудо!
Затова ЕС производителите измислят ОЕМ. На практика дават чертежите, технологията и качествените изисквания на други фирми да произвеждат крайни за тях изделия, които се явяват резервни части за спрените от производство модели.
И хитрите китайци се хващат буквално за думичката ОЕМ и намазват яко. Казват: "бате, нямаш проблеми! Ще произвеждаме целия ти продукт новия модел по твоите чертежи, с твоите изисквания за качество и ще ти излиза на една четвърт от цената ти в момента. Пък отпадналите при ОТК продукти ще ги пускаме на местен пазар с наше име". Разбира се изкушението е голямо и работата става. И я докарахме до криза...
Преди кризата, обаче европейците се осещат и въвеждат СЕ-mark за да гарантират качеството и за да се опитат да върнат част от производството в европа. Вместо това, обаче китайците вадят европейската документация за производството и получават СЕ-марк дюшеш!
ИЗВОДА: Ще си купиш оригинална ХЕЛЛА за Е32 с бели мигачи, ама друг път!
Поздрави,
Д
и тук
http://www.amazon.com/88-94-BMW-Tail-Li ... 290&sr=8-1
обърнете внимание на текста:
NOT BMW Original Parts, Aftermarket product TOP quality
Made by OE approved and ISO certified manufacturers with quality that meet or exceed OE requirements.
OE означава Original Еquipment и идва от така популярното ОЕМ - любимата думичка на китайците и значи Original Еquipment
Manufacturer - една фирма дава техническата си документация на друга фирма да произвежда дадено изделие само за тях със запазена марка. Това явление започва в средата на 90-те с определението "outsourcing". Целта е да се намали себестойността на изделието и да се запази пазарната цена - така се увеличава печалбата като се запазва конкурентоспособност на пазара. В края на 90-те вече всички европейски производители имат outsourcing поне на някаква част от производството си и явлението вече се нарича "Low Cost Line" (Е39 е първата Low Cost Line за BMW).
Освен ниската цена ЕС производителите имат и друг проблем - всеки производител е задължен за осигурява резервни части за изделието си, докато има такива в употреба, независимо, че този модел е спрян от производство. Това си е луда работа - представете си нашите хора трябва да произвеждат още части за Е21, защото видите ли в село Горно надолнище един бай Иван още търкаля едно такова чудо!
Затова ЕС производителите измислят ОЕМ. На практика дават чертежите, технологията и качествените изисквания на други фирми да произвеждат крайни за тях изделия, които се явяват резервни части за спрените от производство модели.
И хитрите китайци се хващат буквално за думичката ОЕМ и намазват яко. Казват: "бате, нямаш проблеми! Ще произвеждаме целия ти продукт новия модел по твоите чертежи, с твоите изисквания за качество и ще ти излиза на една четвърт от цената ти в момента. Пък отпадналите при ОТК продукти ще ги пускаме на местен пазар с наше име". Разбира се изкушението е голямо и работата става. И я докарахме до криза...
Преди кризата, обаче европейците се осещат и въвеждат СЕ-mark за да гарантират качеството и за да се опитат да върнат част от производството в европа. Вместо това, обаче китайците вадят европейската документация за производството и получават СЕ-марк дюшеш!
ИЗВОДА: Ще си купиш оригинална ХЕЛЛА за Е32 с бели мигачи, ама друг път!
Поздрави,
Д

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
да де ама тия стопове от ликовете от ибей грам нямат нищо общо с това от снимката която съм пуснал. онези са много по непрозрачни в бялата част. Такива стопове иначе има един колега от тука, но грам не ми допадат.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани