Задни носачи Е34 + нов проблем :(
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Pesho_1 написа:Dinozab,благодарско ще ги сменя!А от двете страни ли да ги сменя или е допстатъчно само от тази страна от която яде гумата???
Задължително и на двата носача то доколкото си спомням тампоните се продават комплект 4 бр. за двете страни

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
dinozab написа:Pesho_1 написа:Dinozab,благодарско ще ги сменя!А от двете страни ли да ги сменя или е допстатъчно само от тази страна от която яде гумата???
Задължително и на двата носача то доколкото си спомням тампоните се продават комплект 4 бр. за двете страни
Тампоните на задните носачи се продават по двойки и цената им варира между 80-95 лв.на двойка в зависимост от ползваната отсъпка в официалния представител. Аз февруари ги купих с отстъпка на 80 лв. двойката, демек 160 лв. за двата носача.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз преди време като смених на куп всички показани тампони от схемите на Дино и колата просто се успа
Колеги ,ако можете сменяйте наред всичко ,защото всичко е заминало не е ли сменяно
Георги Пенчев


Георги Пенчев
ела ми удари бе охлюфVesoPesa написа:Дино, ще ги сменя, барабар с на Кольо от люлин носача и се чудя дали да не ида и да му го ударя в главата, та друг път да знае като му повториш 1000 пъти че ти трабват части а не нерви да внимава какво говори
kraininski написа:я тя и мойта така седи от дясно малко по ниско...тампони викате...дмем
Колега, предполагам имаш нещо в предвид, сподели какво![]()
Другия колега който питаше за кои тампони става дума защото му е разкрачена и на него колата, ние в момента говорим за тампоните на носачите, там къде се хващат за моста. При твоя проблем може да са само тампоните на самия мост, 2 на брой![]()
Аз и тях ще сменям защото и при мен леко се забелязва разкрачване.![]()
ДА не забравя да ви се похваля, вече официално съм тролей




- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
ела ми удари бе охлюфsachs написа:...




Не си го проси че верно ще взема да дойда

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
///peter написа:Тва ли беше, човеко дето беше стабилягата майсторче
я го питай каква е разликата между рейка и тампони на стабилизираща щанга

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
VesoPesa написа:///peter написа:Тва ли беше, човеко дето беше стабилягата майсторче
я го питай каква е разликата между рейка и тампони на стабилизираща щанга

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
///peter написа:VesoPesa написа:///peter написа:Тва ли беше, човеко дето беше стабилягата майсторче
я го питай каква е разликата между рейка и тампони на стабилизираща щанга
надявам се не ти е казал, че си с рейка?
Не на мен, на собственика на тая Z4-ка дето съм я пуснал в продава

- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Колеги мога ли да попитам информативно и за някаква ориентировачна цена за тампоните на моста (там където моста се хваща за купето)
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
nafkata написа:Колеги мога ли да попитам информативно и за някаква ориентировачна цена за тампоните на моста (там където моста се хваща за купето)
Номенклатурен номер : 33311128670
Описание : ТАМПОН ГРЕДА ЗАДЕН МОСТ - Е 34
Ед.цена (с ДДС) : 71.20 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
или
http://shop.strato.de/epages/61905415.s ... B%20E32%22
- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Колеги, да не пускам нова тема, да ви питам за мнение и тук
Така вчера смених свещите, защото двигателя даваше индикаций че не някоя не работи като хората
Хубаво купих си 6 чисто нови сложих ги и уж работата заспа снощи...
...да ама НЕ!
Днеска паля колата и положението същото като с старите свещи
Тук е момента да кажа че старите изглеждаха доста добре, особенно като се има в предвид че най-вероятно италиано веро не ги е сменял никога
Хубаво си казах проблема е някъде другаде, обаче точно в този момент хух как при форсиране и като смъква оборотите някъде около ~1250 припуква сякаш сместа е много богата
За капак не го прави винаги
Та от там се насочвам към дебиломер и/или ламбда сонда.
Направих си следния тест, докато двигателя работи на празен ход загряла, откачих букста на дебитомера и нищо не се случи
Да, обаче като го закачих отново работата на двигателя се промени за секунда към по-добро и после пак старата песен
Ламбдата не съм я тествал.
Сега обаче се сещам и за датчици на валовете
Та кажете според вас кой е най вероятния причинител на проблема, защото ми се реве вече
П.С.: Ако някой колега има карсофт и е в радиус 30 км от центъра на София и има малко свободно време или би ми го доверил за един ден да си пусна една диагностика ще съм адско благодарен
П.С.2: Забравих да кажа че леко е вдигнала разхода откакто я взех след зимния сън
Също така и вървежа снощи веднага след смяната на свещите беше доста по-добър, тя не че и сега не върви, но снощи разликата в времето за който ускоряваше беше осезаемо по-кратко.
Също така и звука на двигателя се промени коренно, а сега пак същата песен пропя
Лули автоматично изключвам защото са като нови, бубините мисля да слеза в гаража да ги тествам след малко
но ме съмнява и в тях да е проблема
П.С.3: Дебиломера и той май май е изправен, защото сега пробвах да запаля с откачен и как не изгасна не ми е ясно
Остават датчици на валове и ламда
Та на въпроса, в някоя от безбройните теми имаше снимка къде са куплонзите на двата датчика, обаче нещо не я намирам
Та ако някой може да даде линк или да обясни къде да ги търся че ся цяла нощ няма да се спи

Така вчера смених свещите, защото двигателя даваше индикаций че не някоя не работи като хората

Хубаво купих си 6 чисто нови сложих ги и уж работата заспа снощи...
...да ама НЕ!


Днеска паля колата и положението същото като с старите свещи

Тук е момента да кажа че старите изглеждаха доста добре, особенно като се има в предвид че най-вероятно италиано веро не ги е сменял никога

Хубаво си казах проблема е някъде другаде, обаче точно в този момент хух как при форсиране и като смъква оборотите някъде около ~1250 припуква сякаш сместа е много богата


За капак не го прави винаги

Та от там се насочвам към дебиломер и/или ламбда сонда.
Направих си следния тест, докато двигателя работи на празен ход загряла, откачих букста на дебитомера и нищо не се случи

Да, обаче като го закачих отново работата на двигателя се промени за секунда към по-добро и после пак старата песен

Ламбдата не съм я тествал.
Сега обаче се сещам и за датчици на валовете

Та кажете според вас кой е най вероятния причинител на проблема, защото ми се реве вече

П.С.: Ако някой колега има карсофт и е в радиус 30 км от центъра на София и има малко свободно време или би ми го доверил за един ден да си пусна една диагностика ще съм адско благодарен

П.С.2: Забравих да кажа че леко е вдигнала разхода откакто я взех след зимния сън

Също така и вървежа снощи веднага след смяната на свещите беше доста по-добър, тя не че и сега не върви, но снощи разликата в времето за който ускоряваше беше осезаемо по-кратко.
Също така и звука на двигателя се промени коренно, а сега пак същата песен пропя

Лули автоматично изключвам защото са като нови, бубините мисля да слеза в гаража да ги тествам след малко


П.С.3: Дебиломера и той май май е изправен, защото сега пробвах да запаля с откачен и как не изгасна не ми е ясно

Остават датчици на валове и ламда

Та на въпроса, в някоя от безбройните теми имаше снимка къде са куплонзите на двата датчика, обаче нещо не я намирам

Та ако някой може да даде линк или да обясни къде да ги търся че ся цяла нощ няма да се спи

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани