датчик разпределителен вал

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

датчик разпределителен вал

Мнение от oci » 02 Май 2009, 16:57

Колеги днес ходих на диагностика при един много добър майстор всичко е ок обаче записва непрекъснато грешка 135 Датчик положение разпределителен вал, смущение на сигнала.
Поведението на колата е следното като и подам по рязко газ заглъхва за малко като отпесна педала поема, сменил съм дебитомера с нов Бошов и не е от него аз се съмнявах, че е менте.
Някой имал ли е подобен проблем и каква му е цената в дару май е към 180лв.
Мотора е м43, 1.9,105кс-2000година.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 02 Май 2009, 17:11

И аз съм на мнение, че щом дава грешка е хубаво да го смениш. Но също както колегата Слави написа, при грешка в този датчик (и при М43) няма палене колата.
Твойте признаци са точно на развален дебитомер. Ти като го смени махнаха ли ти грешката и дали няма нужда от настройка (при мен нямаше, но някои колеги написаха че без настройка дебитомера не сработва). Малко е особен тоя пуст дебитомер при М43 :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 02 Май 2009, 17:30

изчистиха ми грешката от дебитомера и вече не го засича, а също днес ми мериха и притока на въздух 100%е здрав аз се усъмних веднага в него даже откачих буксата при развален дебитомер се оправя поне така беше със стария а сега става по зле.
Но това е сега че компа записва само този датчик дали нещо друго не го смущава защото майстора каза, че се съмнява, че може и друго да има но първо да се смени датчика.
Понякога като я изгася и е студена пали много трудно но това го прави много рядко сигурно се бъзика работата но май ще го сменям все от някъде трябва да се почне. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 02 Май 2009, 23:32

този датчик за разпредерлителния вал прави сравнително често проблеми при Е46 така че е много вероятно проблема да си е във него, няма смисъл да взимаш от дару толкова скъп датчик, хубав датчик с който няма да имаш проблеми има и за 80-90лв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 22 Юни 2009, 15:50

При мен на диагностика излизаше датчика и аз го смених, преди да го сменя влизаше в някакъв сервизен режим и ограничителя отиваше до 4000 оборота. Смених го някакъв френски датчик за 100лв и вече това не се случва. Сменил съм и дебитомер като колегата, но въпреки това по абсолютно същия начин колата забива след подаване на газ и после тръгва. Върнах за проба стария датчик и пак така влезе в сервизен режим до 4000 оборота. Сега върнах новия, но на диагностика пак ми излиза тази грешка, както и ламбда сонда.

Мнооооо капризни тия м43-та да им се не види.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: obl Pleven
Пол: Мъж
Кара: E-46
Мечтае да кара: M3 E-46

Мнение от 6anata » 23 Юни 2009, 22:59

колеги днес и на мене ми покажа датчик раз. вал и дебитомер взех бош дебитомер и датчик утре ще ги смена и ще пиша кво е станало

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 6.12.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Tsv » 24 Юни 2009, 11:50

Имах точно същия проблем! Точно тоя датчик е. Писах огромна тема по тоя въпрос. Сменяй го без ваобще да се чудиш. Цената е около 160лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: obl Pleven
Пол: Мъж
Кара: E-46
Мечтае да кара: M3 E-46

Мнение от 6anata » 27 Юни 2009, 2:05

колеги смених дебитомерa и датчик на раз.вал и сичко е шест сега ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 27 Юни 2009, 18:28

колко сложна е смяната на датчика! моите диагностики на там водят! гледам на схемата - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
и се чудя дали средно грамотен технически персонаж в гаражни условия може да извърши подмяна!

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: obl Pleven
Пол: Мъж
Кара: E-46
Мечтае да кара: M3 E-46

Мнение от 6anata » 28 Юни 2009, 19:00

колега като гледам на схемата мисля
че е номер 5 датчика а смяната и ти можеш да си го смениш трябва ти един шестограм отвърташ го стария и слагаш новия е това е така беше при мене ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 28 Юни 2009, 19:19

именно! и аз така мисля, номер 7 би трябвало да го държи! ама все пак някой който го е правил за да сподели! :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: obl Pleven
Пол: Мъж
Кара: E-46
Мечтае да кара: M3 E-46

Мнение от 6anata » 29 Юни 2009, 0:34

ми колега нема нищо толкова сложно отвърташ както ти каза номер 7 от схемата и го махаш и слаягаш новия датчик моя аз си го смених и cea сичко е шес

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от nik4o_83 » 19 Юли 2009, 18:11

Проблема ти е точно в този датчик - сменяй го и не пипай дебитомера, защото отиваш на големите цифри. Иначе имай в предвид, че като го смениш няма веднага да усетиш продобрение. Сменяш датчика, чистиш грешките, палиш и караш поне 60 км. На компа ще му трябва време да си натрупа правилна информация за работата на мотора, но след като минеш тези километри няма да можеш да си познаеш колата :)
Този проблем го прави предимно на бензиновите мотори. Така че споко и яко газ докато петрола не е скочил пак на 150 долара ;)))

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: датчик разпределителен вал

Мнение от iavordimov » 29 Дек 2011, 22:30

ДНес смених датчик на распределителния вал , колата ми е е46 318 и .. марката на датчика е вемо а цената му е 50 лв с намалението ,смених го защото на диагностиката излезе грешка свързана с него ... След смяната колата е като преродена много по пъргава направо не мога да повярвам ... дано съм успял да помогна на някой със същата баварка :))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: датчик разпределителен вал

Мнение от Gqbriel » 31 Дек 2011, 13:55

iavordimov написа:ДНес смених датчик на распределителния вал , колата ми е е46 318 и .. марката на датчика е вемо а цената му е 50 лв с намалението ,смених го защото на диагностиката излезе грешка свързана с него ... След смяната колата е като преродена много по пъргава направо не мога да повярвам ... дано съм успял да помогна на някой със същата баварка :))

Не е само при бензинките,по спомен при 8 нормални паления грешката се самоизчиства,но според мен понякога и мръсотия може да прави проблеми,но аз бих заложил в един момент на нов и оригинален,имах подобна грешка преди,абе не вървеше,изичстиха грешката и разлика имаше осезаема :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook