Проблем с М50 при студен мотор
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Налягането пада след 24 часа, това е съсем нормално. Като дадеш на контакт и ако налягането е паднало, се чува съвсем ясно как бензиновата помпа се включва и за 1-2 секунди шумолене от циркулацията на бензина през възвратния клапан.
Според мен, в думите на коегата @2bar има доса логика, а и проверката не изисква да си изцапаш ръцете даже.
На старата кола (М50Б20) имах същия проблем и тя беше с ГИ. Прояви се около 3 месеца след като сложих газовата. Така и не открих причината, но сега си монтирах ГИ (същото) и на "новата" и го очаквам след около 2-3 месеца да се появи, ама тоя път ще го сгащя.
Според мен, в думите на коегата @2bar има доса логика, а и проверката не изисква да си изцапаш ръцете даже.
На старата кола (М50Б20) имах същия проблем и тя беше с ГИ. Прояви се около 3 месеца след като сложих газовата. Така и не открих причината, но сега си монтирах ГИ (същото) и на "новата" и го очаквам след около 2-3 месеца да се появи, ама тоя път ще го сгащя.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Колеги, мисля че открих проблема ..Снощи ми свърши газ-та и реших да се прибера на бензин ,защото не ми се ходеше да зареждам ГАЗ посреднощите пък и бях малко зает тук с една бамбинка да се любуваме на морето вечер:)). И днес като врътнах още с първият път си запали от половин оборот. Предполагам,че изпарителя ми е за смяна и не затваря на 100% когато е загасена колата. То нормално де- този изпарител е вече на 130 000 км... Ще го сменям като се прибера в Пловдив. Благодаря на всички колеги,които бяха съпричастни с проблема ми. Имам едно питане - до сега бях с 95 кв изпарител БРЦ. Ако сложа 110 кв дали ще се промени в по-добра насока вървежа на колата или пак да си взема 95 кв изпарител.
Предварително Ви благодаря за отговорите.
Предварително Ви благодаря за отговорите.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
sineok_pi4_ написа:Колеги, мисля че открих проблема ..Снощи ми свърши газ-та и реших да се прибера на бензин ,защото не ми се ходеше да зареждам ГАЗ посреднощите пък и бях малко зает тук с една бамбинка да се любуваме на морето вечер:)). И днес като врътнах още с първият път си запали от половин оборот. Предполагам,че изпарителя ми е за смяна и не затваря на 100% когато е загасена колата. То нормално де- този изпарител е вече на 130 000 км... Ще го сменям като се прибера в Пловдив. Благодаря на всички колеги,които бяха съпричастни с проблема ми. Имам едно питане - до сега бях с 95 кв изпарител БРЦ. Ако сложа 110 кв дали ще се промени в по-добра насока вървежа на колата или пак да си взема 95 кв изпарител.
Предварително Ви благодаря за отговорите.
Браво на Stanchev

Колеги газаджии казват ,че най-добрият вариант е 150кв.


19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани