2 бара...
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Postman написа:landikar написа:...Ако налягането след турбината е по-малко,отколкото преди нея не стаа ли нещо като КПД над 100%,или перпетуум там как беше?
Това винаги е така...- може би имаш друго в предвид?!?
При уговорката, че турбина значи турбина, компресор - компресор, а турбокомпресор - комбинацията от двете...
Уф,верно е глупост.

ТОМ,малко ти е високо налягането наистина.Премери си буста в целия диапазон на оборотите.Ако искаш колата да върви добре,трябва налягането да остава високо до края.Дай некакви стойности да видим кво става.
landikar написа:Postman написа:landikar написа:...Ако налягането след турбината е по-малко,отколкото преди нея не стаа ли нещо като КПД над 100%,или перпетуум там как беше?
Това винаги е така...- може би имаш друго в предвид?!?
При уговорката, че турбина значи турбина, компресор - компресор, а турбокомпресор - комбинацията от двете...
Уф,верно е глупост.Имах друго предвид ама....няма значение.
ТОМ,малко ти е високо налягането наистина.Премери си буста в целия диапазон на оборотите.Ако искаш колата да върви добре,трябва налягането да остава високо до края.Дай некакви стойности да видим кво става.
Ей, тук станало интересно, а аз чак сега го виждам




е21 345 0-402м 12.18


Тази турбина колко надува в стандартна конфигурация?Без да натягаш гейта?Стандартна японска турбина ако нормално е на 0.6 бара при затворен гейт едвам задържа 1 бар.Може и да има някакъв пик на 1.2-1.3,ама толкова.Много хора не разбират че истинската сила идва от турбината.Без нея нищо не става.Ама не някаква кльощава със супер натегнат гейт,а направена специално за целта.Щото тия серийните може и да дават някакво налягане,обаче никой не отчита,че в овърбуст почват да запушват мотора.И каквато и генерация да сложиш пак не става.Уж колата върви,а времето слабо.
П.С.Събирай пари за истинско турбо.Това ми е съвета.
П.С.Събирай пари за истинско турбо.Това ми е съвета.

Че БМВ нали уж не произвеждат коли с двг. с принудително пълнене.
Май са само с атмосферни двигатели.
Тоест няма как да има серийнни турбота.
Всичко е after market както се казва.
Но иначе си прав, 90% от резултатите идват от правилно подбрано турбо ( или компресор) и след това по това какво точно си взел си напасваш останала железария.
Но го има момента в който се опира до пари.
Май са само с атмосферни двигатели.
Тоест няма как да има серийнни турбота.
Всичко е after market както се казва.
Но иначе си прав, 90% от резултатите идват от правилно подбрано турбо ( или компресор) и след това по това какво точно си взел си напасваш останала железария.
Но го има момента в който се опира до пари.
Че БМВ нали уж не произвеждат коли с двг. с принудително пълнене.
Ма тук случаят май е друг.Май има и произведени такива.Така ми казаха,щото не съм напълно запознат с двг на БМВ.
А по въпросът за after market турбините - ми те си купуват турбини,ама от АУДИ 1.8Т,2.5 TDi,2.5 tds,и т.н.Това не са турбини за рейсинг.Или пък правени такива от разни майстори,които действително дават илюзия за сила,ама като дойде хронометъра има доста разочарования.Да не говорим,че след 2-3000 км почват да ти пълнят аспуха с масло.Щото те направили перките,ама втулки,лагери,материали??А истинските неща започват след 1 бар.

Но го има момента в който се опира до пари.
От личен опит,и от съветите на другите с по-голям такъв,съм стигнал до изводът,че да правиш компромиси с някои неща заради пари накрая ти излиза доста по-скъпо.Просто има някои чаркове,за които трябва да се дадат пари,и турбината е едното от тях.

vutov написа:Не е ли там проблема, че за този 1 бар тръбите и кулера идват малки?
Все пак 38мм е адски малко, хората работят с 60 и нагоре мм.
Това само ти спъва турбото.
Да, точно там е проблема. Просто не ми остава време да си го реша



е21 345 0-402м 12.18


landikar написа:Тази турбина колко надува в стандартна конфигурация?Без да натягаш гейта?Стандартна японска турбина ако нормално е на 0.6 бара при затворен гейт едвам задържа 1 бар.Може и да има някакъв пик на 1.2-1.3,ама толкова.Много хора не разбират че истинската сила идва от турбината.Без нея нищо не става.Ама не някаква кльощава със супер натегнат гейт,а направена специално за целта.Щото тия серийните може и да дават някакво налягане,обаче никой не отчита,че в овърбуст почват да запушват мотора.И каквато и генерация да сложиш пак не става.Уж колата върви,а времето слабо.
П.С.Събирай пари за истинско турбо.Това ми е съвета.
Абсолютно съм съгласен с теб

Стандартния буст го дават 0.3-0.5. Забелязах че зимата не е проблем да ми държи 1.2-1.3 но сега като се стопли времето дава 0.9. А турбината отдавна съм я нарочил за замяна. Но преди да я сменя ще сложа по-големия кулер и 60 мм тръби и очаквам налягането да се вдигне до 1.2-1.3

е21 345 0-402м 12.18


Чакай малко , дай да почнем от начало.
Каква тоно ти е турбината сега, от ква кола е взета, каква марка , модел, и т.н.
За тръбите, 60мм казах че са минимума, както е казъл Мечо Пух, "колкото повече, толкова повече" , ако имаш място в коша може да сложиш и 70мм+ тръби.
За кулера, ами той е доста зависим от турбината, от една страна е по-хубаво да е по-голям, но пък колкото по-голям кулър и по-дълги тръби толкова лага става по-голям.
Та за кулер и дължината на тръбите трябва да решиш каква турбина ще ползваш и за какво ще си ползваш колата.Тоест дали искаш да е няква лудница на 400 метра или искаш на магистралата да си царя, ( да тръгва лудо от 200 нагоре), това определя много неща. Е може и смесено, но това ще бъде компромис и няма да получиш най-добите резултати нито на 400 метра нито на магистралата.
Та първо кажи за кво предпочиташ да е колата?
Каква тоно ти е турбината сега, от ква кола е взета, каква марка , модел, и т.н.
За тръбите, 60мм казах че са минимума, както е казъл Мечо Пух, "колкото повече, толкова повече" , ако имаш място в коша може да сложиш и 70мм+ тръби.
За кулера, ами той е доста зависим от турбината, от една страна е по-хубаво да е по-голям, но пък колкото по-голям кулър и по-дълги тръби толкова лага става по-голям.
Та за кулер и дължината на тръбите трябва да решиш каква турбина ще ползваш и за какво ще си ползваш колата.Тоест дали искаш да е няква лудница на 400 метра или искаш на магистралата да си царя, ( да тръгва лудо от 200 нагоре), това определя много неща. Е може и смесено, но това ще бъде компромис и няма да получиш най-добите резултати нито на 400 метра нито на магистралата.
Та първо кажи за кво предпочиташ да е колата?
vutov написа:Чакай малко , дай да почнем от начало.
Та първо кажи за кво предпочиташ да е колата?
Благодаря за съветите


е21 345 0-402м 12.18


- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
vutov написа:Че БМВ нали уж не произвеждат коли с двг. с принудително пълнене.
Май са само с атмосферни двигатели.
изключение правят Е23 745i с 3.5 с турбина (Том, поправи ме ако греша - макс налягане 0.7) и БМВ 2002 tii.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Еми в този случей аз се отеглям от темата, защото реално нито съм имал турб кола, нито лично съм слагал компресор или турбина. Всичкото дето съм го разбрал досега за компресоритете ( турбините) е от прочетено и видяно по кнжики, и-нет, чуто от приятели и видяно по чужди коли.
Така че, аз съм out.
Извинете ме за неправилното включване по темата.
Но все пак ще я следя с интерес.
Така че, аз съм out.
Извинете ме за неправилното включване по темата.
Но все пак ще я следя с интерес.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани