Проблем с М50 при студен мотор

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 27 Юни 2009, 15:27

sineok_pi4_ написа:Предполагам ,че ще трябва да се изцапам ама като се прибера от морето тогава..Сега няма да тръгна да се занимавам с тези неща .......


ми значи е по - скоро второто, за което пиша - пада налягането в бенз. магистрала. ама...изкарай първо моренцето :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 27 Юни 2009, 23:56

Налягането пада след 24 часа, това е съсем нормално. Като дадеш на контакт и ако налягането е паднало, се чува съвсем ясно как бензиновата помпа се включва и за 1-2 секунди шумолене от циркулацията на бензина през възвратния клапан.
Според мен, в думите на коегата @2bar има доса логика, а и проверката не изисква да си изцапаш ръцете даже.
На старата кола (М50Б20) имах същия проблем и тя беше с ГИ. Прояви се около 3 месеца след като сложих газовата. Така и не открих причината, но сега си монтирах ГИ (същото) и на "новата" и го очаквам след около 2-3 месеца да се появи, ама тоя път ще го сгащя.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 28 Юни 2009, 12:45

Колеги, мисля че открих проблема ..Снощи ми свърши газ-та и реших да се прибера на бензин ,защото не ми се ходеше да зареждам ГАЗ посреднощите пък и бях малко зает тук с една бамбинка да се любуваме на морето вечер:)). И днес като врътнах още с първият път си запали от половин оборот. Предполагам,че изпарителя ми е за смяна и не затваря на 100% когато е загасена колата. То нормално де- този изпарител е вече на 130 000 км... Ще го сменям като се прибера в Пловдив. Благодаря на всички колеги,които бяха съпричастни с проблема ми. Имам едно питане - до сега бях с 95 кв изпарител БРЦ. Ако сложа 110 кв дали ще се промени в по-добра насока вървежа на колата или пак да си взема 95 кв изпарител.
Предварително Ви благодаря за отговорите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Юни 2009, 17:03

sineok_pi4_ написа:Колеги, мисля че открих проблема ..Снощи ми свърши газ-та и реших да се прибера на бензин ,защото не ми се ходеше да зареждам ГАЗ посреднощите пък и бях малко зает тук с една бамбинка да се любуваме на морето вечер:)). И днес като врътнах още с първият път си запали от половин оборот. Предполагам,че изпарителя ми е за смяна и не затваря на 100% когато е загасена колата. То нормално де- този изпарител е вече на 130 000 км... Ще го сменям като се прибера в Пловдив. Благодаря на всички колеги,които бяха съпричастни с проблема ми. Имам едно питане - до сега бях с 95 кв изпарител БРЦ. Ако сложа 110 кв дали ще се промени в по-добра насока вървежа на колата или пак да си взема 95 кв изпарител.
Предварително Ви благодаря за отговорите.


Браво на Stanchev ;)

Колеги газаджии казват ,че най-добрият вариант е 150кв. ;) Аз ако си слагам(ако взема една 520) ще сложа такъв.И ще ти задам доста въпроси. ;)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook