Къде да ми настроят ГНП на тдс-а?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
chegevara1 написа:какви са признаците че е заминалаа?
Признаците са, че на празен ход играят оборотите, а и ако си автоматик когато си спрял и си на "D" леко подскача нервно колата.
А за сервиза ходих НН сервиз.
Сега обмислям варианта със употребявана плочка.
Някои можели да каже видимо има ли накакви белези на свалена плочка дали става или не, че никога не съм разглеждал свалена и има ли начин да се замери нещо, когато е взимам втора ръка?
п.с. ...последния абзац е от особена важност за момента, че предстои да взема една употребавана.
ГНП
Ето това е човекът, който ти трябва:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56276
Занимава се с всичко, свързано с автомобилите БМВ, разбира много и цените му са народни.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56276
Занимава се с всичко, свързано с автомобилите БМВ, разбира много и цените му са народни.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Se7ven написа:Вчера ходих в НН сервиза, казаха ми, че плочката на ГНП-то е за смяна.
За сега няма да е сменям, ще пробвам с добавки да видя дали ще помогне ако е замърсена и с наливане на трансмисионно масло в резервоара за смазване на помпата.
После ще пиша дали има ефект процедурата.
Добавки в никакъв случай-прецакват плочката.Плочка се сменя когато колата почне да мени празните обороти,преди това няма смисъл.Ако настройката се направи по фабрични данни колата няма да върви добре защото тези данни се отнасят за нов двигател,така ,че трябва да отидеш при хора ,които знаят какво правят,как се компенсира износването на двигателя и диагностичната апаратура не е голям критерий за правилно регулиране на този двигател.
- bmwmania1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: M6
Se7ven написа:Снощи сложих една добавка на Cyclo и веднага се усети изглаждане на празния ход. Ще видя как ще е след по-дълга употреба.
я разажи малко повече за тази добавка,от каде ,колко струва и т.н.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
За тези които питат и не знаят къде се наммира Автосервиз НН,
ето малко полезно инфо:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=29729
НН Сервиз
www.nnservice.net
адрес: гр.София, община Искър, ул."Поручик Н. Бончев" №10
тел: (02) 978 11 65
тел: (02) 978 11 66
gsm: (02) 0884 34 34 24
gsm: 0885 87 98 99
Допълнителна информация:
... по пътя за летището, под моста надясно...
ето малко полезно инфо:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=29729
НН Сервиз
www.nnservice.net
адрес: гр.София, община Искър, ул."Поручик Н. Бончев" №10
тел: (02) 978 11 65
тел: (02) 978 11 66
gsm: (02) 0884 34 34 24
gsm: 0885 87 98 99
Допълнителна информация:
... по пътя за летището, под моста надясно...
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Колеги плочката на Е39 ТДС нее като на Е34 ТДС при е39 ги няма тези графитни писти които се износват предполагам че с регулиране на плочката ще стане 

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
гнп
колеги,и аз съм за плочка но си е скъпа,за това слагам яко масло в нафтата и за сега 10000 км няма проблем.е по някой път се усеща при ускоряване и превключването на скорост че трябва да се смени шибаната плочка но е мн рядко.сигурно от един път ще угаснем някаде но..............................
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Вчера взех една плочка от един колега но не стана за моята кола явно имат ралика. Видимо е еднаква но номерата се различават в последните 3 цифри. И след цял ден мачене единствено пали на пълна гас и не подлежи на регулиране, след свалане и слагана поне 4 пъти замерихме пиновете на буксата и се оказа на моита плочка на пиновете където дава съпротивление на другата е на груго място. Голям зор падна и накрая пак със старата.
Ако някои си знае номера на неговата може да го сравним с тази , която ми прати колегата и ако е същата може да е вземе, цената е добра!
Ако някои си знае номера на неговата може да го сравним с тази , която ми прати колегата и ако е същата може да е вземе, цената е добра!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
не сте пьхнали както трябва регулиращия шибьр,или плочката е прецаканаSe7ven написа:Вчера взех една плочка от един колега но не стана за моята кола явно имат ралика. Видимо е еднаква но номерата се различават в последните 3 цифри. И след цял ден мачене единствено пали на пълна гас и не подлежи на регулиране, след свалане и слагана поне 4 пъти замерихме пиновете на буксата и се оказа на моита плочка на пиновете където дава съпротивление на другата е на груго място. Голям зор падна и накрая пак със старата.
Ако някои си знае номера на неговата може да го сравним с тази , която ми прати колегата и ако е същата може да е вземе, цената е добра!
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Палеца беше напаснат. Както писах цял ден разменяхме ту старата ту новата плочка. Проблема не е в напасването на палеца.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани