За спортния филтър (K&N)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 24 Юни 2009, 15:51

колега само не разбрах защо сте бил скептичен спортният филтер си е добро вложение ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 24 Юни 2009, 16:19

sniper74 написа:колега само не разбрах защо сте бил скептичен спортният филтер си е добро вложение ;)


Мислех че няма да има кай знае каква разлика.

Иво ,а като бутнахте плочката завъртяхте ли и помпата към калника-с подаване на повече гориво,трябва ъгъла на впръскване да се намали,което пък подобрява работата на двигателя на високи обороти,но от друга страна състоянието на веригите трябва да позволява това,защото ще избяга топлият старт,просто търси се максималният минимален ъгъл на впръскване при ,който двигателя пали топъл. ;)


Помпата беше завъртяна към десния калник.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 24 Юни 2009, 16:41

Забе за кво се занимаш с глупости да пипаш турбината :roll: Нали получи настройки от Ванката, сега и филтъра ти хареса и видя че върши работа...

Да споделя и аз вземах панелен филтър от Митко - Варна. С него съм минал около 650 км. и наистина има голяма разлика, която се изразява в това че колата се държи до момента се едно е с нов филтър, няма и помен да замисля и при всяко положение ускорява много добре. Явно на дизела му харесва :D Говорих с мой приятел който е сложил на бензинова и казва че няма ефект....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 24 Юни 2009, 16:46

Zubcho написа:
sniper74 написа:колега само не разбрах защо сте бил скептичен спортният филтер си е добро вложение ;)


Мислех че няма да има кай знае каква разлика.

Иво ,а като бутнахте плочката завъртяхте ли и помпата към калника-с подаване на повече гориво,трябва ъгъла на впръскване да се намали,което пък подобрява работата на двигателя на високи обороти,но от друга страна състоянието на веригите трябва да позволява това,защото ще избяга топлият старт,просто търси се максималният минимален ъгъл на впръскване при ,който двигателя пали топъл. ;)


Помпата беше завъртяна към десния калник.

Защо пък към десният :shock: Към двигателя се върти когато е разтегната веригата и не пали топла,тогава двигателя почва да работи твърдо,става стартов, но го няма на високите обороти.Към левият калник(посоката на въртене на двигателя) се върти за да работи по-добре на високите обороти-тогава двигателя почва да работи по-тихо и въртящият момент се измества нагоре.Да не сте били пияни с Ванката и след спор кое е ляво и кое дясно ,да сте объркали посоките. :mhihi:

Нали има МАР сензор, чрез който се определя количеството гориво спрямо налягането
Ако се направят в софтуера промени (чип тунинг) и се настрои таблицата така че спрямо еди какво си налягане да впръсква еди какво си количество гориво, тогава няма ли да може да се кара на каквото налягане си пожалеаш(в границите разбира се).
Същото го пробвах и аз като качих налягането до 2 бара без да променям нищо, и тогава колата полудя (след определени високи обороти имаше обратен ефект, явно обедняване на сместа), това означава че МАР сензора си върши работа и сместа се приготвя спрямо налагянето или грешно мисля
Поздрави


Почвам да изфирясвам за дизела-нали от 1година не съм се докосвал до tds. :mhihi:
Сещам се ,че имаше два вида МАР сенсори-единият отчиташе до по ниско налягане и беше от порядъка на 50 евро,другият струваше около 250 и отчиташе доколкото си спомням до 3бара.
Има и още нещо-МАР сенсора не е анализиращ и командващ орган,той е просто датчик и тук големият въпрос е до какви стойности на налягането е разчетено да възприема DDE :roll:Отново залагам на това нещата да се направят без boostcontrol ,а чрез опитване докато се намерят в оптимално съотношение налягане на турбото и съответстващото му положение на плочката. ;)

Иво сетих се ,че ще сменяш маслото.Да не сложиш D3.Най-добре оргинално от BMW или D2.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 24 Юни 2009, 20:08

Zubcho написа:
sniper74 написа:колега само не разбрах защо сте бил скептичен спортният филтер си е добро вложение ;)


Мислех че няма да има кай знае каква разлика.

Иво ,а като бутнахте плочката завъртяхте ли и помпата към калника-с подаване на повече гориво,трябва ъгъла на впръскване да се намали,което пък подобрява работата на двигателя на високи обороти,но от друга страна състоянието на веригите трябва да позволява това,защото ще избяга топлият старт,просто търси се максималният минимален ъгъл на впръскване при ,който двигателя пали топъл. ;)


Помпата беше завъртяна към десния калник.


ефекта е много добьр пожелавам ви много хиляди без авариини километри с този филтьр ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Юни 2009, 9:31

zvetiko написа:Защо пък към десният :shock: Към двигателя се върти когато е разтегната веригата и не пали топла,тогава двигателя почва да работи твърдо,става стартов, но го няма на високите обороти.Към левият калник(посоката на въртене на двигателя) се върти за да работи по-добре на високите обороти-тогава двигателя почва да работи по-тихо и въртящият момент се измества нагоре.Да не сте били пияни с Ванката и след спор кое е ляво и кое дясно ,да сте объркали посоките. :mhihi:

Поздрави

Иво сетих се ,че ще сменяш маслото.Да не сложиш D3.Най-добре оргинално от BMW или D2.


Да Иван пиеше от една бутилка люта ракия докато правеше колата ми (не се бъзикам) но това беше продиктувано от студеното време. Помпата я завъртяхме така, защото не беше въртяна никога (демек беше си както е излязла от завода) и понеже аз исках да ми пали на първи зъб топла и я завъртяхме съвсем малко към десния калник. Иван каза, че има още адски много възможност да компенсира разтягането на веригите. Аз мисля, че трудното палене е защото е износен малко или много стартера (четките), та в някакъв момент ще трябва да го сваля за профилактика тоя стартер, че понякога ми залепва и не пали ведната (студена).

За маслото - тъпаците от Джемини ми сложиха декстрон 3 (кастрол) което явно е менте защото в момента е черно и скоростите ми правят глупости. (това беше когато си купих колата и нищо не разбирах) Сега ще сложа най-вероятно БМВ масло.

От къде и за колко мога да си купя бууст контролер и някой може ли да ми помогне да изведем едно манометърче в купето и да го монтираме някъде на дискретно място да си го зяпам?

Поздрави

П.С.
Леле темата стана чат за ТДС тунинг Пощальона ще ме плющи.

Пепи дай да се видим най-после и да я правим тази кола самолет.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 25 Юни 2009, 10:37

Изображение

Подкрепям мнението че с тоя панелен филтър колата се отпушва, определено се усеща как има въздух вече и не е астматик нито във високите нито в ниските.
Моята пушеше повечко заради чип-а НО огромна разлика с тоя КН филтър.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 25 Юни 2009, 11:05

quote]
Защо пък към десният :shock: Към двигателя се върти
[quote]
е да де то десния калник е все към мотора :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 14:37

kraininski написа:Защо пък към десният :shock: Към двигателя се върти

е да де то десния калник е все към мотора :)


Изречението е
Защо пък към десният Към двигателя се върти когато е разтегната веригата и не пали топла,

Ако прочетеш обясненията ще разбереш какво съм искал да кажа.

Да Иван пиеше от една бутилка люта ракия докато правеше колата ми (не се бъзикам) но това беше продиктувано от студеното време. Помпата я завъртяхме така, защото не беше въртяна никога (демек беше си както е излязла от завода) и понеже аз исках да ми пали на първи зъб топла и я завъртяхме съвсем малко към десния калник.


Ясно,предпочел си да пали добре ,пред това да върви добре и Ванката е задоволил желанието ти . :mhihi: Абе знам ,че Ванката си знае работата и щом още може да се върти надясно,едвали е станало нещо кой знае какво с работата на двигателя. ;) Иво ти си щастливец и си взел кола със сменени вериги,аз сега се боря за една с труден топъл старт,но лошото е ,че една смяна на вериги струва колкото основен ремонт на двигателя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Юни 2009, 14:52

zvetiko написа:
kraininski написа:Защо пък към десният :shock: Към двигателя се върти

е да де то десния калник е все към мотора :)


Изречението е
Защо пък към десният Към двигателя се върти когато е разтегната веригата и не пали топла,

Ако прочетеш обясненията ще разбереш какво съм искал да кажа.

Да Иван пиеше от една бутилка люта ракия докато правеше колата ми (не се бъзикам) но това беше продиктувано от студеното време. Помпата я завъртяхме така, защото не беше въртяна никога (демек беше си както е излязла от завода) и понеже аз исках да ми пали на първи зъб топла и я завъртяхме съвсем малко към десния калник.


Ясно,предпочел си да пали добре ,пред това да върви добре и Ванката е задоволил желанието ти . :mhihi: Абе знам ,че Ванката си знае работата и щом още може да се върти надясно,едвали е станало нещо кой знае какво с работата на двигателя. ;) Иво ти си щастливец и си взел кола със сменени вериги,аз сега се боря за една с труден топъл старт,но лошото е ,че една смяна на вериги струва колкото основен ремонт на двигателя.


Здрасти zvetiko защо мислиш че има направен ремонт по веригите :?: Моята кола също е с фабрични настройки това значели че и при мен преди да бъде продадена са направели обслужване на веригите :roll: Според мен не е сигурно ако няма документи за това! Аз лично ще се радвам много ако е така, поради ред причини....
Разликата в това което пише зъба е че моята помпа не е пипана и имам много добра работа на мотора както в ниски така и във високите обороти...В ниските се подобри значително след профилактика отново и поставяне на КН панелен филтър а за викоките мисля че на трета ми прави от 70-160 км. / ч. е повече от добре....за максимална ми умира чак след 205 км./ ч......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 15:01

То не е точно ремонт ,а необходима смяна ,както сменяш ремък да кажем. ;) Смятам ,че са сменени защото след около 200-200 и малко К заминават.Значи щом си на заводски настройки и добър топъл старт има две възможности-или колата ти е на около 100К (малко вероятно за кола на 13-16години) или ти е на около 260-300К със сменени вериги на около 30-60К(много вероятно за нашите коли). ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Юни 2009, 15:13

zvetiko написа:То не е точно ремонт ,а необходима смяна ,както сменяш ремък да кажем. ;) Смятам ,че са сменени защото след около 200-200 и малко К заминават.Значи щом си на заводски настройки и добър топъл старт има две възможности-или колата ти е на около 100К (малко вероятно за кола на 13-16години) или ти е на около 260-300К със сменени вериги на около 30-60К(много вероятно за нашите коли). ;)


Дам ама и аз може го ям :mhihi: Колата ако не не пипана сега е на 200К :confused: което ще рече че скоро време може да мина по този път :D Аз не случайно съм си гледал цени и ти дадох парт номерата. Нема как да се разбере на колко километра са нашите коли и това много бърка нещата....Да попитам за вас какво е лош топъл старт :?: Примерно върти по 10 пъти и тогава пали или....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 15:25

Peter Angelov написа:
zvetiko написа:То не е точно ремонт ,а необходима смяна ,както сменяш ремък да кажем. ;) Смятам ,че са сменени защото след около 200-200 и малко К заминават.Значи щом си на заводски настройки и добър топъл старт има две възможности-или колата ти е на около 100К (малко вероятно за кола на 13-16години) или ти е на около 260-300К със сменени вериги на около 30-60К(много вероятно за нашите коли). ;)


Дам ама и аз може го ям :mhihi: Колата ако не не пипана сега е на 200К :confused: което ще рече че скоро време може да мина по този път :D Аз не случайно съм си гледал цени и ти дадох парт номерата. Нема как да се разбере на колко километра са нашите коли и това много бърка нещата....Да попитам за вас какво е лош топъл старт :?: Примерно върти по 10 пъти и тогава пали или....


По формулата дето дадох и интериорното износването на колата може да се дадат реалните километри с доста голяма точност(дали не са сменяни и колата е на около 200-250,дали един път са сменяни веригите и колата е на около 300-400 или 2 пъти и е на около 500-600) ;)
Лош топъл старт може да е и това дето описваш-зависи колко е здрава нервната ти система-може и 1минута въртене за някой да е нормално. :mhihi: Знам какво е добър топъл старт-3-4зъба на венеца. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Юни 2009, 16:00

zvetiko написа:
Peter Angelov написа:
zvetiko написа:То не е точно ремонт ,а необходима смяна ,както сменяш ремък да кажем. ;) Смятам ,че са сменени защото след около 200-200 и малко К заминават.Значи щом си на заводски настройки и добър топъл старт има две възможности-или колата ти е на около 100К (малко вероятно за кола на 13-16години) или ти е на около 260-300К със сменени вериги на около 30-60К(много вероятно за нашите коли). ;)


Дам ама и аз може го ям :mhihi: Колата ако не не пипана сега е на 200К :confused: което ще рече че скоро време може да мина по този път :D Аз не случайно съм си гледал цени и ти дадох парт номерата. Нема как да се разбере на колко километра са нашите коли и това много бърка нещата....Да попитам за вас какво е лош топъл старт :?: Примерно върти по 10 пъти и тогава пали или....


По формулата дето дадох и интериорното износването на колата може да се дадат реалните километри с доста голяма точност(дали не са сменяни и колата е на около 200-250,дали един път са сменяни веригите и колата е на около 300-400 или 2 пъти и е на около 500-600) ;)
Лош топъл старт може да е и това дето описваш-зависи колко е здрава нервната ти система-може и 1минута въртене за някой да е нормално. :mhihi: Знам какво е добър топъл старт-3-4зъба на венеца. ;)



Значи при мен нещата са мн. добре :D Студения старт е на четвърт оборот, топлия с миг замисляне и пали :D Само по някога когато съм карал доста примерно 300-400 км. без да спирам, ми прави лек номер
запалва ми на 3-4 оборот и продимява леко, като задавена :confused:
почти никога не дими, последно на сбора по целия път към Узана, специално един колега кара зад мен и немало грам дим по баира нагоре....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 16:08

Значи си наред-радвай се на колата и то не може дизел да не пуши,нали затова го вземаме да опушваме другите като ги изпреварваме. :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook