Проблем табло/датчик ...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 15.09.2007
Местоположение: Варна
Кара: '93 E30 Convertible
Мечтае да кара: E31 ALPINA B12

Проблем табло/датчик ...

Мнение от Morricone » 24 Юни 2009, 19:29

Та от какво се състой проблема ... понеже не ми работеха "половината" уреди и най вече тоя за температурата реших да си взема "ново" табло .. купих го .. сложих го ... и пак същия Х-Й ама с по-червена глава ... та по ред да караме ...

1.Проблема с осветлението решен ... тъпия потенциометър си прай кот си иска и ми гаси тока :uups:
2.Проблема с уреда за температура си остана .. и в реда на мисли усетих че не е от него проблема ... а самия проблем е че стрелката се мята наляво..надясно като рибарски уй ... даже някой път реагира на оборотите на двигателя .. като дам газ и залепва в лютеницата .. все едно си имам разходомер :P .. интересното е че на моменти се спира и показва верните градуси ...

... и така ако някой може да помогне ще съм много благодарен ...

Мерси предварително!

ПП.Найстина благодаря на колегата Ивайло че ми продаде читаво табло за 30 лв :uups:
Последна промяна Morricone на 25 Юни 2009, 18:07, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.06.2009

Мнение от BOJO DRIFTA » 24 Юни 2009, 19:48

и аз горе долу имах същия проблем ама само от време на време
"Като изключим страхотните дизайнерски фарове, които ни карат да настръхваме, това си е Рено 12 от... 1969 година! Държим да знаеш, че то още тогава си е било грозно, но румънците почват да подозират този факт едва към 2003-та, когато я спират от производство. Рядко тъпа кола, за разлика от сегашната Логан, която си е обикновено тъпа, но носи на мамалигарите по 200 милиона долара годишно, щото е евтина. Дреме им на мамула, че им се подиграваме"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 24 Юни 2009, 19:51

А Е30-ката двоен или троен стоп е? Защото си има значение, ако е двоен трябва да провериш батерийте, или ако си ги махнал да има мост, или студени спойки, но може и да има износени PVC лагери-(това е за датчика за темп.) А за троен стоп колегите да помагат.Ако греша някой да ме поправи.
My E30
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e30/34 m20b20 е46 м54б22

Мнение от ditk0 » 24 Юни 2009, 19:57

При мен имаше подобен проблем буксите на таблото не правеха добър контакт и се получаваха всякакви аномалии.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 15.09.2007
Местоположение: Варна
Кара: '93 E30 Convertible
Мечтае да кара: E31 ALPINA B12

Мнение от Morricone » 24 Юни 2009, 21:04

двоен стоп е ... батерии има ... колко работят ... мистерия :roll:

ПП. Ся се сетих .. предния собственик е правил някакви мурафети с някъв лак(металик) са пръскани входните букси... поне на такова ми мяза .. :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 24 Юни 2009, 21:30

Студени спойки.... за 30 мин с поялника и си готов, а ако ще се сменят батериите повечко ;-)

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 24 Юни 2009, 21:37

Ludmil написа:Студени спойки.... за 30 мин с поялника и си готов, а ако ще се сменят батериите повечко ;-)
вържи попа да е мирно селото препой и спойките ама според мене е от батериите виж дали е стегната масата на таблото (отзад на часовника за температурата 8мм вложка или гаечен ключ)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 24 Юни 2009, 23:35

Отстрани батериите и инспекшъна:
wot написа:Гледам темата малко замря, та да пусна едно мод-че :mhihi:

Бързо и лесно махане на тъпата платка със батериите във таблото.
Отваряте таблото, махате платката и правите следния мост -

Изображение
Пробвано е и уредите работят без проблем. Таблото е от "двоен стоп" със щекер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Мнение от terziev » 25 Юни 2009, 0:25

човек вземи първо го отвори това табло, нали знаеш с кръстата отверка отзад винтовете, после го огледай и ще видиш всичко що е нередно по него, крушки, спойки, батерии и окисления
и леко с температурата на поялника, че при тези стари платки лесно се отлепят пистите
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 25 Юни 2009, 8:26

Ako са изтекли батериите ще има много отлепени писти, даже може да има и липсващи.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 25 Юни 2009, 9:04

В тоя ред на мисли.....същият проблем на 3-ен стоп как се отстранява,само че при мен докато загрее колата си отчита вярно.Наближи ли средата започва да се мятка(ама не винаги) :mhihi:

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 25 Юни 2009, 9:27

^датчик на мотора или проблем в уреда .. по-скоро второто ама може и първото
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 1.07.2008

Мнение от Ивайле » 25 Юни 2009, 9:56

Аз му го прдадох таблото на колега! Имах проблем с предишното и му смених оборотомера, всичко се оправи. После не ми правеше контакт отзад и стрелката за температурата ту седеше без да мърда, ту се оправяше и покаваше "12 часа" , почистих си добре буксите и всичко работеше перфектно. Гаранция таблото работи ! Не съм за 30 лв да лъжа хората, искаше и да му го снимам! То си седеше на колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 25 Юни 2009, 11:13

longy написа:В тоя ред на мисли.....същият проблем на 3-ен стоп как се отстранява,само че при мен докато загрее колата си отчита вярно.Наближи ли средата започва да се мятка(ама не винаги) :mhihi:


По същия начин, само че при троен стоп таблото е с литиеви батерии, а не с NiCd. До сега не съм видял изтекла литиева батерия.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 15.09.2007
Местоположение: Варна
Кара: '93 E30 Convertible
Мечтае да кара: E31 ALPINA B12

Мнение от Morricone » 25 Юни 2009, 18:03

..веднага оправям първия пост .. таблото свети .. всичко е ОК ... пак да се извиня на колегата за грешката :uups: .... значи по другия въпрос ... и на двете табла проблема е еднакъв ... старото ми е без батерии ... новото има .. стрелката се държи странно .. абсолютно еднакво и на двете табла :roll:

... не се заяждам ...
terziev написа:човек вземи първо го отвори това табло, нали знаеш с кръстата отверка отзад винтовете, после го огледай и ще видиш всичко що е нередно по него, крушки, спойки, батерии и окисления


Сериозно ли си помисли че след като съм се преборил със смяната на таблото не съм дръзнал да го разглобя :P ... от механика разбирам .. ама тес електрони компоненти и спойки нещо ми убягват ;)

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook