За спортния филтър (K&N)
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
sniper74 написа:колега само не разбрах защо сте бил скептичен спортният филтер си е добро вложение
Мислех че няма да има кай знае каква разлика.
Иво ,а като бутнахте плочката завъртяхте ли и помпата към калника-с подаване на повече гориво,трябва ъгъла на впръскване да се намали,което пък подобрява работата на двигателя на високи обороти,но от друга страна състоянието на веригите трябва да позволява това,защото ще избяга топлият старт,просто търси се максималният минимален ъгъл на впръскване при ,който двигателя пали топъл.![]()
Помпата беше завъртяна към десния калник.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Забе за кво се занимаш с глупости да пипаш турбината
Нали получи настройки от Ванката, сега и филтъра ти хареса и видя че върши работа...
Да споделя и аз вземах панелен филтър от Митко - Варна. С него съм минал около 650 км. и наистина има голяма разлика, която се изразява в това че колата се държи до момента се едно е с нов филтър, няма и помен да замисля и при всяко положение ускорява много добре. Явно на дизела му харесва
Говорих с мой приятел който е сложил на бензинова и казва че няма ефект....

Да споделя и аз вземах панелен филтър от Митко - Варна. С него съм минал около 650 км. и наистина има голяма разлика, която се изразява в това че колата се държи до момента се едно е с нов филтър, няма и помен да замисля и при всяко положение ускорява много добре. Явно на дизела му харесва

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:sniper74 написа:колега само не разбрах защо сте бил скептичен спортният филтер си е добро вложение
Мислех че няма да има кай знае каква разлика.Иво ,а като бутнахте плочката завъртяхте ли и помпата към калника-с подаване на повече гориво,трябва ъгъла на впръскване да се намали,което пък подобрява работата на двигателя на високи обороти,но от друга страна състоянието на веригите трябва да позволява това,защото ще избяга топлият старт,просто търси се максималният минимален ъгъл на впръскване при ,който двигателя пали топъл.![]()
Помпата беше завъртяна към десния калник.
Защо пък към десният


Нали има МАР сензор, чрез който се определя количеството гориво спрямо налягането
Ако се направят в софтуера промени (чип тунинг) и се настрои таблицата така че спрямо еди какво си налягане да впръсква еди какво си количество гориво, тогава няма ли да може да се кара на каквото налягане си пожалеаш(в границите разбира се).
Същото го пробвах и аз като качих налягането до 2 бара без да променям нищо, и тогава колата полудя (след определени високи обороти имаше обратен ефект, явно обедняване на сместа), това означава че МАР сензора си върши работа и сместа се приготвя спрямо налагянето или грешно мисля
Поздрави
Почвам да изфирясвам за дизела-нали от 1година не съм се докосвал до tds.

Сещам се ,че имаше два вида МАР сенсори-единият отчиташе до по ниско налягане и беше от порядъка на 50 евро,другият струваше около 250 и отчиташе доколкото си спомням до 3бара.
Има и още нещо-МАР сенсора не е анализиращ и командващ орган,той е просто датчик и тук големият въпрос е до какви стойности на налягането е разчетено да възприема DDE


Иво сетих се ,че ще сменяш маслото.Да не сложиш D3.Най-добре оргинално от BMW или D2.
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Zubcho написа:sniper74 написа:колега само не разбрах защо сте бил скептичен спортният филтер си е добро вложение
Мислех че няма да има кай знае каква разлика.Иво ,а като бутнахте плочката завъртяхте ли и помпата към калника-с подаване на повече гориво,трябва ъгъла на впръскване да се намали,което пък подобрява работата на двигателя на високи обороти,но от друга страна състоянието на веригите трябва да позволява това,защото ще избяга топлият старт,просто търси се максималният минимален ъгъл на впръскване при ,който двигателя пали топъл.![]()
Помпата беше завъртяна към десния калник.
ефекта е много добьр пожелавам ви много хиляди без авариини километри с този филтьр

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
zvetiko написа:Защо пък към десниятКъм двигателя се върти когато е разтегната веригата и не пали топла,тогава двигателя почва да работи твърдо,става стартов, но го няма на високите обороти.Към левият калник(посоката на въртене на двигателя) се върти за да работи по-добре на високите обороти-тогава двигателя почва да работи по-тихо и въртящият момент се измества нагоре.Да не сте били пияни с Ванката и след спор кое е ляво и кое дясно ,да сте объркали посоките.
![]()
Поздрави
Иво сетих се ,че ще сменяш маслото.Да не сложиш D3.Най-добре оргинално от BMW или D2.
Да Иван пиеше от една бутилка люта ракия докато правеше колата ми (не се бъзикам) но това беше продиктувано от студеното време. Помпата я завъртяхме така, защото не беше въртяна никога (демек беше си както е излязла от завода) и понеже аз исках да ми пали на първи зъб топла и я завъртяхме съвсем малко към десния калник. Иван каза, че има още адски много възможност да компенсира разтягането на веригите. Аз мисля, че трудното палене е защото е износен малко или много стартера (четките), та в някакъв момент ще трябва да го сваля за профилактика тоя стартер, че понякога ми залепва и не пали ведната (студена).
За маслото - тъпаците от Джемини ми сложиха декстрон 3 (кастрол) което явно е менте защото в момента е черно и скоростите ми правят глупости. (това беше когато си купих колата и нищо не разбирах) Сега ще сложа най-вероятно БМВ масло.
От къде и за колко мога да си купя бууст контролер и някой може ли да ми помогне да изведем едно манометърче в купето и да го монтираме някъде на дискретно място да си го зяпам?
Поздрави
П.С.
Леле темата стана чат за ТДС тунинг Пощальона ще ме плющи.
Пепи дай да се видим най-после и да я правим тази кола самолет.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап

Подкрепям мнението че с тоя панелен филтър колата се отпушва, определено се усеща как има въздух вече и не е астматик нито във високите нито в ниските.
Моята пушеше повечко заради чип-а НО огромна разлика с тоя КН филтър.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
quote]
Защо пък към десният
Към двигателя се върти
[quote]
е да де то десния калник е все към мотора
Защо пък към десният

[quote]
е да де то десния калник е все към мотора

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kraininski написа:Защо пък към десниятКъм двигателя се върти
е да де то десния калник е все към мотора
Изречението е
Защо пък към десният Към двигателя се върти когато е разтегната веригата и не пали топла,
Ако прочетеш обясненията ще разбереш какво съм искал да кажа.
Да Иван пиеше от една бутилка люта ракия докато правеше колата ми (не се бъзикам) но това беше продиктувано от студеното време. Помпата я завъртяхме така, защото не беше въртяна никога (демек беше си както е излязла от завода) и понеже аз исках да ми пали на първи зъб топла и я завъртяхме съвсем малко към десния калник.
Ясно,предпочел си да пали добре ,пред това да върви добре и Ванката е задоволил желанието ти .


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
zvetiko написа:kraininski написа:Защо пък към десниятКъм двигателя се върти
е да де то десния калник е все към мотора
Изречението еЗащо пък към десният Към двигателя се върти когато е разтегната веригата и не пали топла,
Ако прочетеш обясненията ще разбереш какво съм искал да кажа.Да Иван пиеше от една бутилка люта ракия докато правеше колата ми (не се бъзикам) но това беше продиктувано от студеното време. Помпата я завъртяхме така, защото не беше въртяна никога (демек беше си както е излязла от завода) и понеже аз исках да ми пали на първи зъб топла и я завъртяхме съвсем малко към десния калник.
Ясно,предпочел си да пали добре ,пред това да върви добре и Ванката е задоволил желанието ти .Абе знам ,че Ванката си знае работата и щом още може да се върти надясно,едвали е станало нещо кой знае какво с работата на двигателя.
Иво ти си щастливец и си взел кола със сменени вериги,аз сега се боря за една с труден топъл старт,но лошото е ,че една смяна на вериги струва колкото основен ремонт на двигателя.
Здрасти zvetiko защо мислиш че има направен ремонт по веригите


Разликата в това което пише зъба е че моята помпа не е пипана и имам много добра работа на мотора както в ниски така и във високите обороти...В ниските се подобри значително след профилактика отново и поставяне на КН панелен филтър а за викоките мисля че на трета ми прави от 70-160 км. / ч. е повече от добре....за максимална ми умира чак след 205 км./ ч......
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
То не е точно ремонт ,а необходима смяна ,както сменяш ремък да кажем.
Смятам ,че са сменени защото след около 200-200 и малко К заминават.Значи щом си на заводски настройки и добър топъл старт има две възможности-или колата ти е на около 100К (малко вероятно за кола на 13-16години) или ти е на около 260-300К със сменени вериги на около 30-60К(много вероятно за нашите коли). 


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
zvetiko написа:То не е точно ремонт ,а необходима смяна ,както сменяш ремък да кажем.Смятам ,че са сменени защото след около 200-200 и малко К заминават.Значи щом си на заводски настройки и добър топъл старт има две възможности-или колата ти е на около 100К (малко вероятно за кола на 13-16години) или ти е на около 260-300К със сменени вериги на около 30-60К(много вероятно за нашите коли).
Дам ама и аз може го ям




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Peter Angelov написа:zvetiko написа:То не е точно ремонт ,а необходима смяна ,както сменяш ремък да кажем.Смятам ,че са сменени защото след около 200-200 и малко К заминават.Значи щом си на заводски настройки и добър топъл старт има две възможности-или колата ти е на около 100К (малко вероятно за кола на 13-16години) или ти е на около 260-300К със сменени вериги на около 30-60К(много вероятно за нашите коли).
Дам ама и аз може го ямКолата ако не не пипана сега е на 200К
което ще рече че скоро време може да мина по този път
Аз не случайно съм си гледал цени и ти дадох парт номерата. Нема как да се разбере на колко километра са нашите коли и това много бърка нещата....Да попитам за вас какво е лош топъл старт
Примерно върти по 10 пъти и тогава пали или....
По формулата дето дадох и интериорното износването на колата може да се дадат реалните километри с доста голяма точност(дали не са сменяни и колата е на около 200-250,дали един път са сменяни веригите и колата е на около 300-400 или 2 пъти и е на около 500-600)

Лош топъл старт може да е и това дето описваш-зависи колко е здрава нервната ти система-може и 1минута въртене за някой да е нормално.


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
zvetiko написа:Peter Angelov написа:zvetiko написа:То не е точно ремонт ,а необходима смяна ,както сменяш ремък да кажем.Смятам ,че са сменени защото след около 200-200 и малко К заминават.Значи щом си на заводски настройки и добър топъл старт има две възможности-или колата ти е на около 100К (малко вероятно за кола на 13-16години) или ти е на около 260-300К със сменени вериги на около 30-60К(много вероятно за нашите коли).
Дам ама и аз може го ямКолата ако не не пипана сега е на 200К
което ще рече че скоро време може да мина по този път
Аз не случайно съм си гледал цени и ти дадох парт номерата. Нема как да се разбере на колко километра са нашите коли и това много бърка нещата....Да попитам за вас какво е лош топъл старт
Примерно върти по 10 пъти и тогава пали или....
По формулата дето дадох и интериорното износването на колата може да се дадат реалните километри с доста голяма точност(дали не са сменяни и колата е на около 200-250,дали един път са сменяни веригите и колата е на около 300-400 или 2 пъти и е на около 500-600)
Лош топъл старт може да е и това дето описваш-зависи колко е здрава нервната ти система-може и 1минута въртене за някой да е нормално.Знам какво е добър топъл старт-3-4зъба на венеца.
Значи при мен нещата са мн. добре


запалва ми на 3-4 оборот и продимява леко, като задавена

почти никога не дими, последно на сбора по целия път към Узана, специално един колега кара зад мен и немало грам дим по баира нагоре....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Значи си наред-радвай се на колата и то не може дизел да не пуши,нали затова го вземаме да опушваме другите като ги изпреварваме. 

55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани