Въпрос за коиловъри....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Въпрос за коиловъри....
та преправям си тука едни коиловъри от е36 да станат а е30... всичко е готово проблема е следния
самия коиловър е от тоя тип
и голямата пружина и на двата е счупена демек трябва да си взема нови пружини НО въпроса е дали да са със същата дължина като за е36 или да взема някаква друга.... принципно смятам да си взема пружини на фк
http://www.fk-automotive.de/websale7/Diverse-Racing-Springs.htm?Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3ea%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fEnglish%2fl%7d%7bmi%2f136%2d2834%2fmi%7d%7bp1%2f661e0b50b0dbe79165f20e94daf72a46%2fp1%7d%7bmd5%2ff77b93faf3dddfb7bd260434810e3a97%2fmd5%7d
има всякви дължини и твърдости.... диаметъра е точно като на кв-тата ...
ако някой знае разликата в размерите на стандартните пружини за е36 и 30....
мерси предварително на отзовалите се
самия коиловър е от тоя тип

и голямата пружина и на двата е счупена демек трябва да си взема нови пружини НО въпроса е дали да са със същата дължина като за е36 или да взема някаква друга.... принципно смятам да си взема пружини на фк
http://www.fk-automotive.de/websale7/Diverse-Racing-Springs.htm?Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3ea%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fEnglish%2fl%7d%7bmi%2f136%2d2834%2fmi%7d%7bp1%2f661e0b50b0dbe79165f20e94daf72a46%2fp1%7d%7bmd5%2ff77b93faf3dddfb7bd260434810e3a97%2fmd5%7d
има всякви дължини и твърдости.... диаметъра е точно като на кв-тата ...
ако някой знае разликата в размерите на стандартните пружини за е36 и 30....
мерси предварително на отзовалите се

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
сложиш ли различни прижини от тия дето са замислени за армортесьора по дифолт го пиши бегал много бързо. Принципно не се допусклат и големи промени в твърдостите на прожините. Също ако навиеш прожината да е поднапрежение същи скасяваш живота на армортесьора
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
те оригиналните амортесйори от коиловърите така или инъче отдавня бяха изпуснали
та сега съм сложил едни домашно производство пълнени с диференцялно масло
докато намеря нещо оргинално на добри пари.... но най вероятно ще е регулируемо кони
но въпроса е да не да дойде много дълга или много къса тая пружина като е за е36..... а това за натягането нали тия малките пружинки шоковите са точно за това да обират хода който остава защото ако применро бях само с големите пружини като пусна най доло окачването пружината ще халтай вътре
а като го кача най горе пък ще трябва да я натягам нея за да успея ...
та предимно дължината ме интересува дали да поръчвам същите .....
инъче на оригиналните пружини дето са счупени пише 170/70 демек 170 мм са високи а твърдоста им е 70 н/мм а в сайта на фк предлагат с абсолютно същите характеристики
и единственото пак остава височината



но въпроса е да не да дойде много дълга или много къса тая пружина като е за е36..... а това за натягането нали тия малките пружинки шоковите са точно за това да обират хода който остава защото ако применро бях само с големите пружини като пусна най доло окачването пружината ще халтай вътре

та предимно дължината ме интересува дали да поръчвам същите .....
инъче на оригиналните пружини дето са счупени пише 170/70 демек 170 мм са високи а твърдоста им е 70 н/мм а в сайта на фк предлагат с абсолютно същите характеристики

и единственото пак остава височината

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
височината тра ти е колкото хода на армортесиора ..
а тия врътките са само за да обереш луфта на прожината не да я натягаш
а тия врътките са само за да обереш луфта на прожината не да я натягаш
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
ми според мен са да регулирам височината а не нито да натягам нито да обирам .....
май ше си поръчвам като оригиналните ....
но все пак ако някой има предложение нека да споделя....
май ше си поръчвам като оригиналните ....
но все пак ако някой има предложение нека да споделя....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
E30_M_Tech_ll написа:ми според мен са да регулирам височината а не нито да натягам нито да обирам .....
май ше си поръчвам като оригиналните ....
но все пак ако някой има предложение нека да споделя....
височината не се регулира от пружината
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
нещо не можем да се разберем....
врътките отдоло(гайките) са за регулиране на височината малките шокови пружинки са за обиране на луфта а пружината тя си е там да пружинира
врътките отдоло(гайките) са за регулиране на височината малките шокови пружинки са за обиране на луфта а пружината тя си е там да пружинира

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
E30_M_Tech_ll написа:нещо не можем да се разберем....
врътките отдоло(гайките) са за регулиране на височината малките шокови пружинки са за обиране на луфта а пружината тя си е там да пружинира
това ти казвам, че тия гайки от долу дето държат прожината не са за да правиш височината .. ами като сложш прожината да и обереш луфта .. ако сложиш по малка прожина да може да навиеш гайката и да обереш разликата, а не като пуснеш колата и да сгъне армортесиора до там където прожината е по-малка.

виждаш ли горе лилавите гайки са за това дето ти казвам, а долу черната гайка е за височината

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
дам разбрах те сега какво имаш впредвид но товйте коиловъри са на съвсем друг принцип...
при мен гайктие са само тия лилавите все едно и от тях се регулира височината а пък тая малката пружинка е да обира луфта и да реагира при дупки и други неравности... поне според мен де...
ей сега отивам да меря дали има разлика в дължианта на стержените на амортесйорите
по спомен бяха еднакви ама....
при мен гайктие са само тия лилавите все едно и от тях се регулира височината а пък тая малката пружинка е да обира луфта и да реагира при дупки и други неравности... поне според мен де...

ей сега отивам да меря дали има разлика в дължианта на стержените на амортесйорите

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
E30_M_Tech_ll написа:дам разбрах те сега какво имаш впредвид но товйте коиловъри са на съвсем друг принцип...
при мен гайктие са само тия лилавите все едно и от тях се регулира височината а пък тая малката пружинка е да обира луфта и да реагира при дупки и други неравности... поне според мен де...![]()
ей сега отивам да меря дали има разлика в дължианта на стержените на амортесйоритепо спомен бяха еднакви ама....
ако нямаш такава гайка отдолу просто значи, че те не се реголират по височина
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
е как бе човек искаш да ми кажеш че тия гайки двете са смао евентуално ако си купиш някви други пружини че да им обереш хода така ли? силно ме съмнява.... щот повечето коиловъри са като мойте а не като твойте и хората си регулират височината ...а тия малките пружинки са точно да обират хлабината ако ги навиеш на найк високо просто те са стегнати докрай н оте са много много меки и не оказват нивко влияние .... а като ги развиеш и колата става най ниска те са опънати в свободно положение но сложиш ли ги наколата естествено се свиват максимално и когато колата мине през дупка нали трябва нещо да обере излишн ия ход на амортесйора и те тогава се разпъват щот тая твърдата голям пружина не мое се разпъне толкоз...
поне аз така ги разбирам нещата.... пък и не само аз...
поне аз така ги разбирам нещата.... пък и не само аз...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
E30_M_Tech_ll написа:е как бе човек искаш да ми кажеш че тия гайки двете са смао евентуално ако си купиш някви други пружини че да им обереш хода така ли? силно ме съмнява.... щот повечето коиловъри са като мойте а не като твойте и хората си регулират височината ...а тия малките пружинки са точно да обират хлабината ако ги навиеш на найк високо просто те са стегнати докрай н оте са много много меки и не оказват нивко влияние .... а като ги развиеш и колата става най ниска те са опънати в свободно положение но сложиш ли ги наколата естествено се свиват максимално и когато колата мине през дупка нали трябва нещо да обере излишн ия ход на амортесйора и те тогава се разпъват щот тая твърдата голям пружина не мое се разпъне толкоз...
поне аз така ги разбирам нещата.... пък и не само аз...
aми вземи една книжка на такива армортесьори и прочети ... с големи букви пише да не се настройва от там височината, защото това може да скъси живота на армортесьора . Краси го беше обяснявал на широко някъде из дрифтинга ако искаш се разтърси.
Главно идеята е голямата прожина да не е поднапрежение и примерно. Армортесьора е измислиен при пълния си ход на прожината да направи пълния ход на пълнителя .. и ако си качил прожината нагоре или си я сменил с друга дължина може да се окаже, че прожината е с по-голям или малък ход от пълнителя и кофти ... или пък прожината до умпражнява разпъване на пълнителя ... та идеята ми е да си купиш същата дължина прожини и да играеш с твърдоста
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
сори човек ама нещо се бъркаш с твоите ...
за моите в сайта им пише че са регулируеми по височина 20-60-80
ето ти пдф да прочетеш http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Gutachten/ga06-2947.pdf
ти отново пренебрегваш ролята на малката пружинка... не я ли виждаш на снимката не знам... нейната роля е да бута пружината когато е свалено до край окачването а когато е качено до край тая пружина си е свита докрай и не оказва никва роля върху амортесйора защото тя е супер мека и можеш да я стиснеш докрай с една ръка
лошото обаче е че тия маортесйори дет съм ги сложил сега са с 3 см по дълги стержени съответно ход и вариянтите са два или по дълги пружини или да скъсявам стержените
а някой да знае дали жълтото регулируемо кони за тънкия макферсон е с по къси стержени или си е с дължина като на станадратния амортесйор на е30ката ?
за моите в сайта им пише че са регулируеми по височина 20-60-80
ето ти пдф да прочетеш http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Gutachten/ga06-2947.pdf
ти отново пренебрегваш ролята на малката пружинка... не я ли виждаш на снимката не знам... нейната роля е да бута пружината когато е свалено до край окачването а когато е качено до край тая пружина си е свита докрай и не оказва никва роля върху амортесйора защото тя е супер мека и можеш да я стиснеш докрай с една ръка

лошото обаче е че тия маортесйори дет съм ги сложил сега са с 3 см по дълги стержени съответно ход и вариянтите са два или по дълги пружини или да скъсявам стержените

а някой да знае дали жълтото регулируемо кони за тънкия макферсон е с по къси стержени или си е с дължина като на станадратния амортесйор на е30ката ?

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
E30_M_Tech_ll написа:сори човек ама нещо се бъркаш с твоите ...
за моите в сайта им пише че са регулируеми по височина 20-60-80
ето ти пдф да прочетеш http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Gutachten/ga06-2947.pdf
ти отново пренебрегваш ролята на малката пружинка... не я ли виждаш на снимката не знам... нейната роля е да бута пружината когато е свалено до край окачването а когато е качено до край тая пружина си е свита докрай и не оказва никва роля върху амортесйора защото тя е супер мека и можеш да я стиснеш докрай с една ръка![]()
лошото обаче е че тия маортесйори дет съм ги сложил сега са с 3 см по дълги стержени съответно ход и вариянтите са два или по дълги пружини или да скъсявам стержените![]()
а някой да знае дали жълтото регулируемо кони за тънкия макферсон е с по къси стержени или си е с дължина като на станадратния амортесйор на е30ката ?
e да де тва исках да кажа, че като почнеш да навиваш тая гайка и в един момент малката прожина е свита до край и после почва се свива и голямата и тогава не е добре .. демек като пуснеш колата и ако голямата прожина е свита хода на разгъване няма да е еднакъв а прогресивен докато се разтегне дебелата прожина и после ...
а точно за дължината на прожината и стержените имах впредвид, че не траа се променя от оригиналните

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
ей сега пак ги мерих и се оказва точно при най завито положение когато малката пружина е напълно смачкана остав тъкмо място около 16 17 см колкото е и голямата пружина демек в свободно положение тя няма да се натяга излишно
и наистина е най добре да си купя точно като оригиналните пружини....
мерси колега за изчерпателните отговори....
сега обаче идва следващия въпрос.... стержените на жълтото кони колкото на стандартния амортесйор ли са дълги или са по къси?
гледам търся из нета ама нищо конкретно не намирам.....

мерси колега за изчерпателните отговори....
сега обаче идва следващия въпрос.... стержените на жълтото кони колкото на стандартния амортесйор ли са дълги или са по къси?

гледам търся из нета ама нищо конкретно не намирам.....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани