Кутия въздушен филтър

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: Кутия въздушен филтър

Мнение от eddy » 23 Юни 2009, 19:22

twake написа:Колеги, имам един съмнения ще съм благодарен на мнение по въпроса.

Преди време бях направил допълнителна дупка на кутията на въздушния филтър за да засмуква по-лесно въздух. След тази процедура колата някакси тръгна по-добре (не знам дали е възможно, Вие ще кажете или съм си въобразявал). Кутията беше като тази: (на снимката съм оградил мястото където бях направил дупката.)
http://212.45.95.216/old.jpg

Реших обаче да сменя цялата кутия с нова тъй като беше напукана и т.н.
Взех от другия тип кутии (тези с двете дупки фабрично, мисля че са по новите)
http://212.45.95.216/new.jpg

Монтирах новата обаче колата ми се струва, че някакси не върви като със старата. Та въпроса ми е:

Дали практически е имало значение тази дупка която съм направил на старата кутия и възможно ли е колата да върви по-добре от колкото с новата кутия или само е внушение? Има ли значение от колко места ще влиза въздух?
Благодаря.


Колега ако искаш колата ти да върви малко по-прилично, сложи един К&N филтър и изведи въздуховода някъде на по централно (фронтално) място от където да смуче въздух. В началото въздуховода го направи по-широк и да се стеснява, за да се получи ефекта на Бернулиевата тръба. Филтъра който ще сложиш трябва задължително да е в кутията, за да не смуче топъл въздух. Старите въздуховори пази, за да можеш зимата да ги слагаш тях, че иначе ще береш големи ядове. Колата няма да полети, но ще стане по чувствителна при подаването на газ и ще върви малко по-леко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

пък аз...

Мнение от Chimerasv » 30 Юни 2009, 6:43

а относно филтърната кутия .. вижте аз какво направих ;) махнах и "хоботчето"

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 01 Юли 2009, 0:33

Може и да се бъркам, но сега няма да създава достатъчно налягане поради недоброто уплатнение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

това за ?

Мнение от Chimerasv » 01 Юли 2009, 6:02

какво имаш впредвид колега с това налягане и уплътнение ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 01 Юли 2009, 9:46

Колега, колкото по-добре е оплътнено толкова струята на студения въздух е по-силна. Като цяло с рязането на "хоботчето" ти си намалил дължината на тръбата, няма да може да влезе плътно във въздуховода. А не влезе ли плътно от там ще смуче топъл въздух.

Аз от няколко дни се чудя, как да взема въдух от въздуховода на генератора, понеже той е изнесен фронтално и ефекта ще е по-голям.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

тук колега

Мнение от Chimerasv » 03 Юли 2009, 10:05

тук колега си в грешка несъм намалил дълйината на тръбата хоботчето е вътре в самата тръба ;) и не се губи от уплътнението и не смуче топъл въздух от камерата около двигателя ;)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook