Тест за светлини?
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Тест за светлини?
Колеги, дали няма някакъв начин да се проверяват светлините с някоя скрита функция на колата - Е34 ТДС ?
Онзи ден без един стоп ,днес без един габарит ...По случайност ги виждам и сменям крушките .
Онзи ден без един стоп ,днес без един габарит ...По случайност ги виждам и сменям крушките .
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Знам , имал съм такива коли с голямото табло .Но сега не . И все се въртя пред ,зад колата като ДАП-аджия
И сега в дъжда като си играя с промяната на интервала на чистачките -много голяма екстра - си помислих и за светлините .
А дано !

И сега в дъжда като си играя с промяната на интервала на чистачките -много голяма екстра - си помислих и за светлините .

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Kristiano написа:А това за интервала как се настройваше че накой от форума ми овясняваше но толкова и го направих. А онзи ден се чудех как си правеше и нищо не направих
Цък нагоре веднъж ръчката на 1-ва позиция и връщаш на изключено... и броиш до колкото ти трябва и после пак цък нагоре и оставяш на 1-вата си позиция... това когато се движиш с повече от 15-20км/ч - после като спреш удвоява приблизително настроеното време... а ако си го настройвал на място - ускорява при движение (т.е. скъсява интервала)... чак и аз трудно се разбрах

- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
dokie написа:Kristiano написа:А това за интервала как се настройваше че накой от форума ми овясняваше но толкова и го направих. А онзи ден се чудех как си правеше и нищо не направих
Цък нагоре веднъж ръчката на 1-ва позиция и връщаш на изключено... и броиш до колкото ти трябва и после пак цък нагоре и оставяш на 1-вата си позиция... това когато се движиш с повече от 15-20км/ч - после като спреш удвоява приблизително настроеното време... а ако си го настройвал на място - ускорява при движение (т.е. скъсява интервала)... чак и аз трудно се разбрах
Тая екстра всички Е34-ки ли я имат???
R6 - Was sonst?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
с чек контрол в който е включен и модула LCM (light control module)
имам един такъв модул който се чудя какво да го правя.
имам един такъв модул който се чудя какво да го правя.

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
_65536_kb_sec_ написа:с чек контрол в който е включен и модула LCM (light control module)
имам един такъв модул който се чудя какво да го правя.
Не разбрах . И къде ще го включа/сложа и как ще работи ?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
просто си взимаш табло, ръчка за чек контрол и LCM на първо време
и от там нататъка четейки ЕТМ започваш да пускаш окабеляването малко по малко
и от там нататъка четейки ЕТМ започваш да пускаш окабеляването малко по малко

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани