Затруднен топъл старт на 525д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Затруднен топъл старт на 525д

Мнение от Morskiq » 19 Юни 2009, 23:46

Здравейте колеги Днес бях неприятно изненадан когато се опитах да запаля колата при нормална работна температура и тя въртя доста докато запали. От там направо в сервиза и на компа. Оказа се спекла дюза на четвърти цилиндър Олекнах с 700 лева но сега си върви нормално. Сега старата ще си я навра в задника. Вече не знам от къде да слагам нафта. Дано на никой не му се налага такъв тип ремонт


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Мнение от mashina » 20 Юни 2009, 0:36

Колега,ако беше попитал тука за проблема преди да ходиш да те острижат,нямаше да се налага да излизаш толкова от джоба.Но както и да е,вече е свършило.Имах същия проблем преди малко повече от година.Едиственното място където отремонтират дюзи е НН сервиза,на другите места направо ги сменят.Има доста теми по въпроса в това число и една моя.Прочети да знаеш за напред(дано не се налага)


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Мнение от mashina » 20 Юни 2009, 0:41


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от Morskiq » 20 Юни 2009, 0:44

Мерси много колега ама аз съм в Бургас Предполагам че въпросния сервиз е в София. А и новто си е ново.. Не бих искал да се налага пак да я отварям. Така поне проверих и клапите на смукателния колектор

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.11.2007

Мнение от laskobmw » 20 Юни 2009, 12:15

само на ромпетрол ,ше усетиш раэлика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 20 Юни 2009, 12:24

ще се избиеш от ниския разход след няколко години :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от Morskiq » 20 Юни 2009, 12:29

Аз приятелю съм имал около 30 бензинови коли до сега. За първи път карам дизел. Разлика наистина има. Дизела за мене е по-добър ако се кара разумно и се подържа колата добре. 170 000 км. съм сменял само масло и филтри. Нормално е да излезе нещо такова. Все пак караме с БГ горива.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от Morskiq » 20 Юни 2009, 12:32

Смятам сега да пробвам с РОМПЕТРОЛ. И от други места чух , че е добър. До сега бях само на ЕКО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 20 Юни 2009, 13:16

Morskiq написа:Смятам сега да пробвам с РОМПЕТРОЛ. И от други места чух , че е добър. До сега бях само на ЕКО


Май пак искаш да си правиш дюзите ,колега виж тестовете на нафтата на различните бензиностанции:Разпръсквача на дюзата се запича много бързо ако има вода в нафтата.
Налей един резервоар от някоя измислена бензиностанция и докато ти светне лампата и вече ще имаш проблем. А комон-рейла съм чувал ,че имат изключително капризни дюзи,не върви да го караш с каква да е нафта.
Мисля ,че ОМV и ЛукОил са най-оптималния вариянт.
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 76&page=11

EKO-K
- консистенция гелоподобна
- цвят задоволителен
- видим лед в пробата
- дъното е покрито с парафин


ROMPETROL-EURO4
- консистенция и цвят - добри
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката

- средни следи от парафин
- много лед

OMV-Alpine
-консистенция и цвят - много добри
- слаби следи от парафин
- добре минава през филтъра
- добре минава през цедката

- липсва заледяване


OMV /обикновен/
- консистенция и цвят - добри
- слаби следи от парафин
- добра фитруемост през филтъра
- добра филтруемост през цедката

- видими следи от лед

Лукойл
- консистенция и цвят - добри
- не минава през филтъра
- почти не минава през цедката
- странна ципа подобна на каймак
- много парафин отложен на дъното

- липса на лед

SHELL-V-Power
- консистенция и цвят много добри
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- съдържание на ледени зърна

- слаби следи от парафин
- видими сополоподобни остатъци по цедката

SHELL /обикновен/
- като V-power + повишено съдържание на лед


LITEX
- консистенция -доста гъста
- цвят - задоволителен
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката

- слаби следи от лед
- доста парафин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от Morskiq » 20 Юни 2009, 21:04

Мерси много колега Bera Позаинтересувах се и аз по темата. Имам позната в лаборатория за нефтопродукти та тя ми каза че това не е миродавно. Много зависи от партидата на Лукойл за седмицата. Относно Еко те си я внасят от Гърция но я правят в някви часни рафинерии малки и със старо оборудване. Тоест процеса на дестилация на нефта е демоде и затова слагат подобрители вътре за бездимност на горивата. По принцип дизела не се разрежда с вода но тя идва от конденза в танка на бензиностанцията. Сега имало вече изискване за двойни стени на танковете на бензиностанциите с цел избягване на конденза през летните месеци. Та тя ми препоръча ОМВ - поне за сега. Както и на три резервоара да слагам добавки за почистване на горивната система. Само че аз даже не съм ровил из форума да видя колегите какво препоръчват

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 20 Юни 2009, 23:08

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 16:40, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 21 Юни 2009, 8:57

WALL написа:Баките в Лукойл са по 500 кубика или 500 хил литра.. т.е. всяка бака е с различно гориво, но то си отговаря по стандарт от.. до.. варира, но е факт, че е различно, наистина. А конденза най вече се натрупва във резервоара на автомобила. През деня горивото и въздуха се стоплят до около 30,.... на 2 резервоара слагам един с добавка Хелиос има я по Петролките http://www.helios.bg/dobavki-za-dizel/h ... oriva.html



Тук пробват тази ХЕЛИОС:
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 76&page=15
(За съжаление не мога да кажа добра дума за българската Хелиос.
Единствената с доста гъста консистенция, даже при дъното гелоподобна.Доста отлагания по стените и единствената, в която изтропа и лед.)


А относно това ,че зависи от зареждането и от доставката от ЛукОил Нефтохим: Преди няколко години гледах едно предаване по Канал 1 ,където правиха същият тест и резултатите бяха идентични, не ми се струва случайно това нещо. Явно има нещо като: "За каквото плащаш такова получаваш" в българските бензиностанции-каквото си поръчат от Нефтохима такова има дават май. По широк франционен състав при дестилацията на петрола.Тук караме с ужасно гориво в БГ ,никой не може да отрече ,че като си кара колата от германия и колата лети. Сипва в БГ и колата спира осезаемо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 21 Юни 2009, 10:05

Що се отнася до добавки , аз лично сьм доволен от Лики Моли за почистване на диселова система + разпрасквачи , слагам по 400гр на 60 литра , работата на мотора става осезаемо по-тиха. По-принцип зареждах от ОМВ ,но откак колата ми взема да пуши зареждам от Лукоил и проблем за сега сьм нямал.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Мнение от mashina » 21 Юни 2009, 15:34

За тези добавки има доста противоречиви
мнения,аз спецялно засега не съм слагал
понеже се двоумя.Повечето казват че не е
желателно да се слага понеже добавката
обира всичко от резервоара и го вкарва
в двигателя,в дюзи и т.н.Колега WALL,
ти щом слагаш добавки имал ли си някви грижи
след това,в смисъл запушени дюзи или
нещо друго?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 21 Юни 2009, 16:00

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 16:40, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook