Умна дюза?Теч от дупчица на бакелита?
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Умна дюза?Теч от дупчица на бакелита?
Някой знае ли каталожен номер на въпросната дюза като се купува от Опел.Поразрових из темите и май ще купувам за Опел че 200 лв. по-малко са си 200 лв.Мерси предварително 

Последна промяна Иван Стоянов на 22 Юни 2009, 19:09, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
.
Колега, в сервиза имам една такава дюза точно от Опел. Ако не ти е късно след 2-3 часа ще ти дам номера и. Но мисля че при тях буксата е различна.
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
zvetiko написа:Хем се ремонтира-има тема,хем може да се намери втора ръка-защо не си спестиш парите.
То това е идеята но тази втората ръка колко ще изкара ? ? ?Ремонта нещо не ми вдъхва доверие


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
колега дюзата е сьщата ,и като номер и като букса (става вьпрос за е-39 и омега Б)само на е-34 буксата е различноно и тя става с лека интервенция,но много лесно и бьрзо се отремонтира ,стига бобинката да не е изгоряла
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
presko79 написа:колега дюзата е сьщата ,и като номер и като букса (става вьпрос за е-39 и омега Б)само на е-34 буксата е различноно и тя става с лека интервенция,но много лесно и бьрзо се отремонтира ,стига бобинката да не е изгоряла
Какво точно е тази интервенция че май нещо ми става сложно?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Ако си виждал буксите ще знаеш че са почти еднакви и те са но по вьншната част на самата букса има зьбче което води буксата при включване в женската част на мотора,но НЕ играе роля при заключването.това зьбче се изрязва с макетно ножче за 10 сек.и монтаж.можеш да послушаш колегата които ти казва да я рециклираш.досега сьм отремонтирал поне 15 дюзи,като имам рекламация само за една и то защото клиента бьрзаше и не изчака достатьчно.пьк ако не те бьрка в оторизиран магазин на бош(не сервиз)порьчваш около450 лева поставяш и като вьрнеш твоята ти врьщат доста пари.а между другото,тия дюзи които бош продават НЕ са нови а рециклирани.поздравиИван Стоянов написа:presko79 написа:колега дюзата е сьщата ,и като номер и като букса (става вьпрос за е-39 и омега Б)само на е-34 буксата е различноно и тя става с лека интервенция,но много лесно и бьрзо се отремонтира ,стига бобинката да не е изгоряла
Какво точно е тази интервенция че май нещо ми става сложно?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
моя сьвет е да намериш дюза от омега Б.имах 4 омеги една след друга дюзите са им по добри.производителя им един и сьщ БОШ но конструктивно като изработка имат различия,по вьзможност да е от омега преди 96 год.(без дебитомер)слагаш и тоя проблем го забравяш завинаги
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка. 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Иван Стоянов написа:Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка.
Има такава тема-заливаш с епоксидна смола.В твоя случай изобщо не си заслужава да дадеш 200лв.
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
zvetiko написа:Иван Стоянов написа:Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка.
Има такава тема-заливаш с епоксидна смола.В твоя случай изобщо не си заслужава да дадеш 200лв.
Искаш да кажеш че просто замазвам дупчицата със смола и всичко е О.К.?Мисълта ми е че тази дупчица си е фабрична и как досега не тече а сега тече?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Иван Стоянов написа:zvetiko написа:Иван Стоянов написа:Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка.
Има такава тема-заливаш с епоксидна смола.В твоя случай изобщо не си заслужава да дадеш 200лв.
Искаш да кажеш че просто замазвам дупчицата със смола и всичко е О.К.?Мисълта ми е че тази дупчица си е фабрична и как досега не тече а сега тече?
Ами имам идея - например остаряване на материала... и т.н. Неисках да се меся в темата, но след всичко изписано реших да понапиша. Иван "направи" 4 дюзи съвсем успешно, но практикуваше - първо да извади пластмасата от "дупчицата" и после да залее... задължително преди това - обезмасляване.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
predel написа:Иван Стоянов написа:zvetiko написа:Иван Стоянов написа:Както написах на самата дюза където влиза кабела в бакелита има една миниатюрна дупчица която като я гледам е фабрична.Е та от там сълзи нафта.Какво да я правя???Колата иначе е наред.Никакви лампи не светят и си върви на пушка.
Има такава тема-заливаш с епоксидна смола.В твоя случай изобщо не си заслужава да дадеш 200лв.
Искаш да кажеш че просто замазвам дупчицата със смола и всичко е О.К.?Мисълта ми е че тази дупчица си е фабрична и как досега не тече а сега тече?
Ами имам идея - например остаряване на материала... и т.н. Неисках да се меся в темата, но след всичко изписано реших да понапиша. Иван "направи" 4 дюзи съвсем успешно, но практикуваше - първо да извади пластмасата от "дупчицата" и после да залее... задължително преди това - обезмасляване.
Обезмасляване скоресилин и след това еп смола или поксипол

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
А дали ще стане мързеливата да намажа с Поксипол пластмасата на дюзата без да я свалям?Не за друго ми нямам такъв ключ из багажника. 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани