Къде да ми настроят ГНП на тдс-а?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 6.05.2009

Мнение от JMELMC » 18 Юни 2009, 3:34

Само да ти кажа в никакъв случай да не ходиш за ГНП при майстор в Божурище. Забравих как се казва ама е гола вода. Отиди където ти казват в bosch.
TOI KAK ME UDARI AMA AZ KAK GO IZGLEDAH

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 18 Юни 2009, 8:31

chegevara1 написа:какви са признаците че е заминалаа?


Признаците са, че на празен ход играят оборотите, а и ако си автоматик когато си спрял и си на "D" леко подскача нервно колата.

А за сервиза ходих НН сервиз.

Сега обмислям варианта със употребявана плочка.

Някои можели да каже видимо има ли накакви белези на свалена плочка дали става или не, че никога не съм разглеждал свалена и има ли начин да се замери нещо, когато е взимам втора ръка?

п.с. ...последния абзац е от особена важност за момента, че предстои да взема една употребавана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

ГНП

Мнение от Bojidar » 19 Юни 2009, 22:32

Ето това е човекът, който ти трябва:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56276
Занимава се с всичко, свързано с автомобилите БМВ, разбира много и цените му са народни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 20:25

Se7ven написа:Вчера ходих в НН сервиза, казаха ми, че плочката на ГНП-то е за смяна.
За сега няма да е сменям, ще пробвам с добавки да видя дали ще помогне ако е замърсена и с наливане на трансмисионно масло в резервоара за смазване на помпата.
После ще пиша дали има ефект процедурата.


Добавки в никакъв случай-прецакват плочката.Плочка се сменя когато колата почне да мени празните обороти,преди това няма смисъл.Ако настройката се направи по фабрични данни колата няма да върви добре защото тези данни се отнасят за нов двигател,така ,че трябва да отидеш при хора ,които знаят какво правят,как се компенсира износването на двигателя и диагностичната апаратура не е голям критерий за правилно регулиране на този двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 25.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: M6

Мнение от bmwmania1 » 25 Юни 2009, 20:27

Se7ven написа:Снощи сложих една добавка на Cyclo и веднага се усети изглаждане на празния ход. Ще видя как ще е след по-дълга употреба.


я разажи малко повече за тази добавка,от каде ,колко струва и т.н.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 25 Юни 2009, 20:29

За тези които питат и не знаят къде се наммира Автосервиз НН,
ето малко полезно инфо:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=29729

НН Сервиз
www.nnservice.net
адрес: гр.София, община Искър, ул."Поручик Н. Бончев" №10
тел: (02) 978 11 65
тел: (02) 978 11 66
gsm: (02) 0884 34 34 24
gsm: 0885 87 98 99
Допълнителна информация:
... по пътя за летището, под моста надясно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 25 Юни 2009, 21:38

Колеги плочката на Е39 ТДС нее като на Е34 ТДС при е39 ги няма тези графитни писти които се износват предполагам че с регулиране на плочката ще стане :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

гнп

Мнение от wladio » 25 Юни 2009, 22:15

колеги,и аз съм за плочка но си е скъпа,за това слагам яко масло в нафтата и за сега 10000 км няма проблем.е по някой път се усеща при ускоряване и превключването на скорост че трябва да се смени шибаната плочка но е мн рядко.сигурно от един път ще угаснем някаде но..............................

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Юни 2009, 13:02

Вчера взех една плочка от един колега но не стана за моята кола явно имат ралика. Видимо е еднаква но номерата се различават в последните 3 цифри. И след цял ден мачене единствено пали на пълна гас и не подлежи на регулиране, след свалане и слагана поне 4 пъти замерихме пиновете на буксата и се оказа на моита плочка на пиновете където дава съпротивление на другата е на груго място. Голям зор падна и накрая пак със старата.

Ако някои си знае номера на неговата може да го сравним с тази , която ми прати колегата и ако е същата може да е вземе, цената е добра!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 28 Юни 2009, 13:34

Se7ven написа:Вчера взех една плочка от един колега но не стана за моята кола явно имат ралика. Видимо е еднаква но номерата се различават в последните 3 цифри. И след цял ден мачене единствено пали на пълна гас и не подлежи на регулиране, след свалане и слагана поне 4 пъти замерихме пиновете на буксата и се оказа на моита плочка на пиновете където дава съпротивление на другата е на груго място. Голям зор падна и накрая пак със старата.

Ако някои си знае номера на неговата може да го сравним с тази , която ми прати колегата и ако е същата може да е вземе, цената е добра!
не сте пьхнали както трябва регулиращия шибьр,или плочката е прецакана

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Юни 2009, 14:23

Палеца беше напаснат. Както писах цял ден разменяхме ту старата ту новата плочка. Проблема не е в напасването на палеца.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook