2 бара...
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
2 бара...
Някой мерил ли си е нарягането в изпускателния колектор
моето при 1 бар буст е 2.0 бара. А в ауспуха ми е 0.6 бара при 0.7 буст...

е21 345 0-402м 12.18


- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
ми ти като караш ТУРБО кола кажи на човека кво има да прави ве мен не се стискай са а
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Нормално е налягането в изпускателния колектор( пред турбината)
да е по високо от налягането след компресора !
Но мисля че в конкретния случай или погрешно са написани стоиностите на наляганията или не са се търсели оптимални резултати!
Защото не е нормално налягането пред турбината да е 100% по високо от налягането на компресора ( и то при сравнително нисък надув)
Видях че е посочил стоиност на налягане в ауспуха ( незнам каде и как го е измерил) което ми се струва твърде високо ако става дума за налягането след турбината.
Най вероятно има проблем с изпускателната система след турбината
и за това там се повишава толкова налягането .
Което съответно увеличава коефициента на остатачните газове и намалява коефициента на пълнене. И в крайна сметка влошава динамиката на автомобила.
Ако правилно съм добил представа мисля че с една реконструкция на изпускателната система нещата ще се подобрят доста
да е по високо от налягането след компресора !
Но мисля че в конкретния случай или погрешно са написани стоиностите на наляганията или не са се търсели оптимални резултати!
Защото не е нормално налягането пред турбината да е 100% по високо от налягането на компресора ( и то при сравнително нисък надув)
Видях че е посочил стоиност на налягане в ауспуха ( незнам каде и как го е измерил) което ми се струва твърде високо ако става дума за налягането след турбината.
Най вероятно има проблем с изпускателната система след турбината
и за това там се повишава толкова налягането .
Което съответно увеличава коефициента на остатачните газове и намалява коефициента на пълнене. И в крайна сметка влошава динамиката на автомобила.
Ако правилно съм добил представа мисля че с една реконструкция на изпускателната система нещата ще се подобрят доста
Re: 2 бара...
TOM написа:...А в ауспуха ми е 0.6 бара при 0.7 буст...
В коя зона на ауспуха е манометъра, с който си измерил тези 0,6 бара?
bawareca написа:Аз само мога да поясня че на Том изп.с-ма след турбото е 70 мм.![]()
Та според мен ако трябва от .6 да падне напо0ловине ще му требва поне 100 диаметър
Ами като се има в предвид че 2.0 литров мотор примерно на COSWORTH се нуждае от 73 мм , какво остава за въпросния с почти двоина кубатура ?
Postman написа:А ти знаеш ли някаква схема как да се оразмери така, че да се получи това, което си написал?
В литературите доста е наблегнато на това и има подробни обеснения
И все пак с елементарни сметки от "Теория на ДВГ" и "Механика на флуидите " може да се напипа правилния път.
Разбира се теорията трябва да се онагледи и на практика за да са 100% резултатите

landikar написа:...Ако налягането след турбината е по-малко,отколкото преди нея не стаа ли нещо като КПД над 100%,или перпетуум там как беше?
Това винаги е така...- може би имаш друго в предвид?!?
При уговорката, че турбина значи турбина, компресор - компресор, а турбокомпресор - комбинацията от двете...
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани