2 бара...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

2 бара...

Мнение от TOM » 13 Апр 2005, 22:16

Някой мерил ли си е нарягането в изпускателния колектор :?: моето при 1 бар буст е 2.0 бара. А в ауспуха ми е 0.6 бара при 0.7 буст...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.02.2005

Мнение от Haynes » 30 Апр 2005, 19:50

Това според теб какво означава ?
Казваш 0.6 налягането в ауспуха,това ще рече след турбината така ли ?
Ако е така мисля че имаш по какво да работиш още .

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 30 Апр 2005, 20:18

ми ти като караш ТУРБО кола кажи на човека кво има да прави ве мен не се стискай са а
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.02.2005

Мнение от Haynes » 30 Апр 2005, 20:56

Нормално е налягането в изпускателния колектор( пред турбината)
да е по високо от налягането след компресора !
Но мисля че в конкретния случай или погрешно са написани стоиностите на наляганията или не са се търсели оптимални резултати!
Защото не е нормално налягането пред турбината да е 100% по високо от налягането на компресора ( и то при сравнително нисък надув)
Видях че е посочил стоиност на налягане в ауспуха ( незнам каде и как го е измерил) което ми се струва твърде високо ако става дума за налягането след турбината.
Най вероятно има проблем с изпускателната система след турбината
и за това там се повишава толкова налягането .
Което съответно увеличава коефициента на остатачните газове и намалява коефициента на пълнене. И в крайна сметка влошава динамиката на автомобила.
Ако правилно съм добил представа мисля че с една реконструкция на изпускателната система нещата ще се подобрят доста

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: 2 бара...

Мнение от Postman » 30 Апр 2005, 21:07

TOM написа:...А в ауспуха ми е 0.6 бара при 0.7 буст...

В коя зона на ауспуха е манометъра, с който си измерил тези 0,6 бара?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 30 Апр 2005, 21:51

И колко е в аспуха при 1 бар буст или повече?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.02.2005

Мнение от Haynes » 30 Апр 2005, 22:38

Изпускателната ситема след турбината триабва да бъде така оразмерена че налягането в нея да клони към атмосферното
тоест колкото се може по ниско.
По този начин се подържа максимална разлика в наляганията преди и след турбината . Което всъщност е същественното :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 30 Апр 2005, 22:44

Haynes написа:Изпускателната ситема след турбината триабва да бъде така оразмерена че налягането в нея да клони към атмосферното
тоест колкото се може по ниско...

А ти знаеш ли някаква схема как да се оразмери така, че да се получи това, което си написал?

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 30 Апр 2005, 22:49

Аз само мога да поясня че на Том изп.с-ма след турбото е 70 мм. :!:
Та според мен ако трябва от .6 да падне напо0ловине ще му требва поне 100 диаметър :shock:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.02.2005

Мнение от Haynes » 30 Апр 2005, 23:02

bawareca написа:Аз само мога да поясня че на Том изп.с-ма след турбото е 70 мм. :!:
Та според мен ако трябва от .6 да падне напо0ловине ще му требва поне 100 диаметър :shock:


Ами като се има в предвид че 2.0 литров мотор примерно на COSWORTH се нуждае от 73 мм , какво остава за въпросния с почти двоина кубатура ?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.02.2005

Мнение от Haynes » 30 Апр 2005, 23:07

Postman написа:А ти знаеш ли някаква схема как да се оразмери така, че да се получи това, което си написал?


В литературите доста е наблегнато на това и има подробни обеснения
И все пак с елементарни сметки от "Теория на ДВГ" и "Механика на флуидите " може да се напипа правилния път.
Разбира се теорията трябва да се онагледи и на практика за да са 100% резултатите :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 30 Апр 2005, 23:11

Благодаря, отговорът ми хареса. Нямам повече въпроси.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 30 Апр 2005, 23:20

Значи при мене като имам 2 бара в аспуха при 1.5 буст да отивам за по-големи кюнци? :?: Нема по-големи. :roll:
П.С.Може би се говори за разлика,а не за абсолютни стойности.Ако налягането след турбината е по-малко,отколкото преди нея не стаа ли нещо като КПД над 100%,или перпетуум там как беше?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 01 Май 2005, 16:36

landikar написа:...Ако налягането след турбината е по-малко,отколкото преди нея не стаа ли нещо като КПД над 100%,или перпетуум там как беше?

Това винаги е така...- може би имаш друго в предвид?!?
При уговорката, че турбина значи турбина, компресор - компресор, а турбокомпресор - комбинацията от двете...

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 01 Май 2005, 17:07

Haynes написа:..........

Абе гледам чаткаш ги нещата , земи дай некви данни за твойто 325т ;)
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook