голям проблем!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колеги,тъкмо пробвах при мен как е с откачен акумулатор и всички ключалки си се отключват и заключват без проблем
Дори започна и да ми работи бутона за отваряне на багажника(след като закачих отново акумулатора) от вътре в купето а аз си мислих,че е изгорял...просто оставих ключалката на багажника да стои във вертикално положение а не хоризонтално (както беше до сега) и бутона започна да работи 


- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
im0tep написа:Колеги,тъкмо пробвах при мен как е с откачен акумулатор и всички ключалки си се отключват и заключват без проблемДори започна и да ми работи бутона за отваряне на багажника(след като закачих отново акумулатора) от вътре в купето а аз си мислих,че е изгорял...просто оставих ключалката на багажника да стои във вертикално положение а не хоризонтално (както беше до сега) и бутона започна да работи
На вратата ключалката колко я въртиш за да отключи без акумулатор?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Воденичаров написа:im0tep написа:Колеги,тъкмо пробвах при мен как е с откачен акумулатор и всички ключалки си се отключват и заключват без проблемДори започна и да ми работи бутона за отваряне на багажника(след като закачих отново акумулатора) от вътре в купето а аз си мислих,че е изгорял...просто оставих ключалката на багажника да стои във вертикално положение а не хоризонтално (както беше до сега) и бутона започна да работи
На вратата ключалката колко я въртиш за да отключи без акумулатор?
Колкото и когато си има акумулатор,на 45 градуса.На 90 градуса като се завърти се вдигат/свалят стъклата (когато има акумулатор разбирасе)
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Е при мен не става така. Като съм свалях акумулатора колата беше отключена. Пробвах да я заключа ама не стана и трябваше да я заключа през задната врата. Сигурен ли си че за да я отключиш не трябва да се върти 90 градуса както за да се отвори багажника? Аз само така не съм пробвал.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Воденичаров написа:Е при мен не става така. Като съм свалях акумулатора колата беше отключена. Пробвах да я заключа ама не стана и трябваше да я заключа през задната врата. Сигурен ли си че за да я отключиш не трябва да се върти 90 градуса както за да се отвори багажника? Аз само така не съм пробвал.
Абсолютно съм сигурен...пробвах какво ли не,и ключалките си се отключват и заключват както когато си има акумулатор само дето не управляват централното
im0tep написа:Колега,нищо лично ама хайде да съм малко по наясно от теб в тези неща :) Това което казваш не е точно така,но е до някъде вярно. Именно от износването на ключа в контакта се получава това да не си познава ключа самата ключалка на вратата.Принципа е следния: ключалките са направени така,че когато не си познае ключа или се вкара къртач с цел кражба ,ключалката започва да се върти безконечно и не контактува с лостчето което отключва бравата.
Точно така се държи (превърта) и патрона на запалването когато се вкара износен ключ или ...
Просто по-често дефекта се проявява първо там, а след това на вратата и багажника
im0tep написа:Съгласен съм за пръскането със спрей във клеясала ключалка (аз лично ползвам ВД-40) ,но за литиевата грес която по принцип е за начално вграждане не съм много съгласен.
Литиевата грес се препоръчва в TIS-a и в ръководството за ремонт на Е34 (So wirds gemacht).
Основното приемущество е, че е водоустойчива, не се отмива и не променя качествата и плътността си при температури от -30 до 120 DegC
Предлагат се разфасофки във формата на спрей с тънки тръбички специално за ключалки (например WELDTITE - UK или 3M - USA)
Докато се пръска е безцветна течност, а в последствие побелява (пожълтява) и се сгъстява. Факта, че се ползва за първоначално вграждане е достатъчно красноречив ....
im0tep написа:Колеги, тъкмо пробвах при мен как е с откачен акумулатор и всички ключалки си се отключват и заключват без проблем![]()
Точно това е написано на стр. 38 от ръководството, която съм прикачил към предишния пост ...
im0tep написа:Дори започна и да ми работи бутона за отваряне на багажника(след като закачих отново акумулатора) от вътре в купето а аз си мислих,че е изгорял...просто оставих ключалката на багажника да стои във вертикално положение а не хоризонтално (както беше до сега) и бутона започна да работи
Когато ключа се извади при хоризонтално положение на патрона на багажника, управлението на капака се изключва от централното управление, т.е. то почва да управлява САМО вратите ...
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колега,дъвчим и двамата едно и също нещо
Не исках да оспорвам мнението ти а просто изказах и моята гледна точка
И въпреки всичко съм съгласен с теб за литиевата грес,но в никакъв случай не съм и привърженик.Най малкия факт за това е че колите който идват с клеясали и блокирали ключалки са именно с такава оригинална грес.С течение на времето тя се втвърдява и идва едни момент като извадиш ключалката тя е като циментирана(говоря за по старите коли естествено)
П.С.:Ти тези неща по дебелите книги ли ги четеш само или ги практикуваш???


П.С.:Ти тези неща по дебелите книги ли ги четеш само или ги практикуваш???
Ако си забелязал пиша САМО в Е39, Е34 и Е36 - модели с които имам личен опит и то на собствени автомобили
А за да "практикувам" нещо предпочитам преди това да прочета, а не да разчитам на обща култура или да откривам топлата вода ....
Когато мога цитирам и източниците на информация, така че който иска да се увери или да научи повече
А за да "практикувам" нещо предпочитам преди това да прочета, а не да разчитам на обща култура или да откривам топлата вода ....
Когато мога цитирам и източниците на информация, така че който иска да се увери или да научи повече
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
tsb_bg написа:Ако си забелязал пиша САМО в Е39, Е34 и Е36 - модели с които имам личен опит и то на собствени автомобили
А за да "практикувам" нещо предпочитам преди това да прочета, а не да разчитам на обща култура или да откривам топлата вода ....
Когато мога цитирам и източниците на информация, така че който иска да се увери или да научи повече
Колега,мненията ти винаги съм ги уважавал понеже виждам,че чуваш петела

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Има и друг вариант при ситуациая на паднал акумулатор. Вариант използван от крадците на коли.
..сваля се страничния мигач и му се подава ток с две крокодилчета, после се натиска копчето за заключване на колата от ключа(включване на алармата) и готово в колата влиза ток достатъчен за отклюване и заключване. [/i]
..сваля се страничния мигач и му се подава ток с две крокодилчета, после се натиска копчето за заключване на колата от ключа(включване на алармата) и готово в колата влиза ток достатъчен за отклюване и заключване. [/i]
Re: голям проблем!!!
DeLSoL написа:Някой има ли идея как да си вляза в колата като съм заключил и след това махнах акомулатора и затворих багажника?!?
колега ако можеш да отвориш предния капак,даваш ток на плюса и минуса при двигателя с кабели и отваряш багажника

- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 576
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: голям проблем!!!
kirceto написа:DeLSoL написа:Някой има ли идея как да си вляза в колата като съм заключил и след това махнах акомулатора и затворих багажника?!?
колега ако можеш да отвориш предния капак,даваш ток на плюса и минуса при двигателя с кабели и отваряш багажника
И как да стане това като е заключена колата???То ако имаш достъп до "+", може да се каже че нямаш проблем.
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани