голям проблем!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 19 Юни 2009, 13:01

Колеги,тъкмо пробвах при мен как е с откачен акумулатор и всички ключалки си се отключват и заключват без проблем :yes: Дори започна и да ми работи бутона за отваряне на багажника(след като закачих отново акумулатора) от вътре в купето а аз си мислих,че е изгорял...просто оставих ключалката на багажника да стои във вертикално положение а не хоризонтално (както беше до сега) и бутона започна да работи :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 19 Юни 2009, 13:52

im0tep написа:Колеги,тъкмо пробвах при мен как е с откачен акумулатор и всички ключалки си се отключват и заключват без проблем :yes: Дори започна и да ми работи бутона за отваряне на багажника(след като закачих отново акумулатора) от вътре в купето а аз си мислих,че е изгорял...просто оставих ключалката на багажника да стои във вертикално положение а не хоризонтално (както беше до сега) и бутона започна да работи :)


На вратата ключалката колко я въртиш за да отключи без акумулатор?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 19 Юни 2009, 13:54

Воденичаров написа:
im0tep написа:Колеги,тъкмо пробвах при мен как е с откачен акумулатор и всички ключалки си се отключват и заключват без проблем :yes: Дори започна и да ми работи бутона за отваряне на багажника(след като закачих отново акумулатора) от вътре в купето а аз си мислих,че е изгорял...просто оставих ключалката на багажника да стои във вертикално положение а не хоризонтално (както беше до сега) и бутона започна да работи :)


На вратата ключалката колко я въртиш за да отключи без акумулатор?


Колкото и когато си има акумулатор,на 45 градуса.На 90 градуса като се завърти се вдигат/свалят стъклата (когато има акумулатор разбирасе)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 19 Юни 2009, 14:09

Е при мен не става така. Като съм свалях акумулатора колата беше отключена. Пробвах да я заключа ама не стана и трябваше да я заключа през задната врата. Сигурен ли си че за да я отключиш не трябва да се върти 90 градуса както за да се отвори багажника? Аз само така не съм пробвал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 19 Юни 2009, 14:27

Воденичаров написа:Е при мен не става така. Като съм свалях акумулатора колата беше отключена. Пробвах да я заключа ама не стана и трябваше да я заключа през задната врата. Сигурен ли си че за да я отключиш не трябва да се върти 90 градуса както за да се отвори багажника? Аз само така не съм пробвал.


Абсолютно съм сигурен...пробвах какво ли не,и ключалките си се отключват и заключват както когато си има акумулатор само дето не управляват централното

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.03.2007
Местоположение: ВАРНА

Мнение от sdi » 19 Юни 2009, 16:49

Аз пък мисля, че сивия ключ е за хотел-като ти паркира колата пиколото.На мойта багажника се отключва с ключ при откачен акумулатор

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Юни 2009, 17:43

im0tep написа:Колега,нищо лично ама хайде да съм малко по наясно от теб в тези неща :) Това което казваш не е точно така,но е до някъде вярно. Именно от износването на ключа в контакта се получава това да не си познава ключа самата ключалка на вратата.Принципа е следния: ключалките са направени така,че когато не си познае ключа или се вкара къртач с цел кражба ,ключалката започва да се върти безконечно и не контактува с лостчето което отключва бравата.


Точно така се държи (превърта) и патрона на запалването когато се вкара износен ключ или ...
Просто по-често дефекта се проявява първо там, а след това на вратата и багажника

im0tep написа:Съгласен съм за пръскането със спрей във клеясала ключалка (аз лично ползвам ВД-40) ,но за литиевата грес която по принцип е за начално вграждане не съм много съгласен.


Литиевата грес се препоръчва в TIS-a и в ръководството за ремонт на Е34 (So wirds gemacht).
Основното приемущество е, че е водоустойчива, не се отмива и не променя качествата и плътността си при температури от -30 до 120 DegC
Предлагат се разфасофки във формата на спрей с тънки тръбички специално за ключалки (например WELDTITE - UK или 3M - USA)
Докато се пръска е безцветна течност, а в последствие побелява (пожълтява) и се сгъстява. Факта, че се ползва за първоначално вграждане е достатъчно красноречив ....

im0tep написа:Колеги, тъкмо пробвах при мен как е с откачен акумулатор и всички ключалки си се отключват и заключват без проблем :yes:


Точно това е написано на стр. 38 от ръководството, която съм прикачил към предишния пост ...

im0tep написа:Дори започна и да ми работи бутона за отваряне на багажника(след като закачих отново акумулатора) от вътре в купето а аз си мислих,че е изгорял...просто оставих ключалката на багажника да стои във вертикално положение а не хоризонтално (както беше до сега) и бутона започна да работи :)


Когато ключа се извади при хоризонтално положение на патрона на багажника, управлението на капака се изключва от централното управление, т.е. то почва да управлява САМО вратите ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 19 Юни 2009, 18:15

Колега,дъвчим и двамата едно и също нещо ;) Не исках да оспорвам мнението ти а просто изказах и моята гледна точка :) И въпреки всичко съм съгласен с теб за литиевата грес,но в никакъв случай не съм и привърженик.Най малкия факт за това е че колите който идват с клеясали и блокирали ключалки са именно с такава оригинална грес.С течение на времето тя се втвърдява и идва едни момент като извадиш ключалката тя е като циментирана(говоря за по старите коли естествено)

П.С.:Ти тези неща по дебелите книги ли ги четеш само или ги практикуваш???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Юни 2009, 18:38

Ако си забелязал пиша САМО в Е39, Е34 и Е36 - модели с които имам личен опит и то на собствени автомобили

А за да "практикувам" нещо предпочитам преди това да прочета, а не да разчитам на обща култура или да откривам топлата вода ....
Когато мога цитирам и източниците на информация, така че който иска да се увери или да научи повече

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 19 Юни 2009, 18:55

tsb_bg написа:Ако си забелязал пиша САМО в Е39, Е34 и Е36 - модели с които имам личен опит и то на собствени автомобили

А за да "практикувам" нещо предпочитам преди това да прочета, а не да разчитам на обща култура или да откривам топлата вода ....
Когато мога цитирам и източниците на информация, така че който иска да се увери или да научи повече


Колега,мненията ти винаги съм ги уважавал понеже виждам,че чуваш петела ;) С риск да се повторя,не оспорвам твоите изказвания а просто дискутираме това което си написал и изказвам моето мнение . Айде със здраве

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Юни 2009, 19:03

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 20 Юни 2009, 20:02

Има и друг вариант при ситуациая на паднал акумулатор. Вариант използван от крадците на коли.
..сваля се страничния мигач и му се подава ток с две крокодилчета, после се натиска копчето за заключване на колата от ключа(включване на алармата) и готово в колата влиза ток достатъчен за отклюване и заключване. [/i]

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Pernik

Re: голям проблем!!!

Мнение от kirceto » 22 Юни 2009, 19:33

DeLSoL написа:Някой има ли идея как да си вляза в колата като съм заключил и след това махнах акомулатора и затворих багажника?!?

колега ако можеш да отвориш предния капак,даваш ток на плюса и минуса при двигателя с кабели и отваряш багажника 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 576
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: голям проблем!!!

Мнение от hrpopov217 » 22 Юни 2009, 20:06

kirceto написа:
DeLSoL написа:Някой има ли идея как да си вляза в колата като съм заключил и след това махнах акомулатора и затворих багажника?!?

колега ако можеш да отвориш предния капак,даваш ток на плюса и минуса при двигателя с кабели и отваряш багажника 8)

И как да стане това като е заключена колата???То ако имаш достъп до "+", може да се каже че нямаш проблем.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook