International Engine of the Year Awards 2009 Winners
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
International Engine of the Year Awards 2009 Winners
Best New Engine of 2009
Porsche 3.8-litre flat-six (911)
Green Engine of the Year
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta)
Performance Engine of the Year
Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, ML)
Sub 1-litre
Toyota 1-litre (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroën C1, Subaru Justy)
1-litre to 1.4-litre
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Eos, Scirocco, Touran, Tiguan, Jetta, Seat Ibiza Cupra)
1.4-litre to 1.8-litre
BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308)
1.8-litre to 2-litre
Audi 2-litre TFSI (A4, A5, Q5, VW Scirocco, Golf GTi)
2-litre to 2.5-litre
Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre (BlueEffieciency C-Class, BlueEffieciency E-Class)
2.5-litre to 3-litre
BMW 3-litre DI Twin-Turbo (135, 335, X6, Z4, 730)
3-litre to 4-litre
BMW 4-litre V8 (M3)
Above 4-litre
Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, ML)
And…
The International Engine of the Year 2009
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Eos, Scirocco, Touran, Tiguan, Jetta, Seat Ibiza Cupra)
Porsche 3.8-litre flat-six (911)
Green Engine of the Year
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta)
Performance Engine of the Year
Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, ML)
Sub 1-litre
Toyota 1-litre (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroën C1, Subaru Justy)
1-litre to 1.4-litre
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Eos, Scirocco, Touran, Tiguan, Jetta, Seat Ibiza Cupra)
1.4-litre to 1.8-litre
BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308)
1.8-litre to 2-litre
Audi 2-litre TFSI (A4, A5, Q5, VW Scirocco, Golf GTi)
2-litre to 2.5-litre
Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre (BlueEffieciency C-Class, BlueEffieciency E-Class)
2.5-litre to 3-litre
BMW 3-litre DI Twin-Turbo (135, 335, X6, Z4, 730)
3-litre to 4-litre
BMW 4-litre V8 (M3)
Above 4-litre
Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, ML)
And…
The International Engine of the Year 2009
Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (Golf, Eos, Scirocco, Touran, Tiguan, Jetta, Seat Ibiza Cupra)
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Май тая година сме си доста посредствени
Добре че е 3.0 битурбо 


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Хехе... яка класацийка като цяло. Само не мога да разбера защо толкова бързо им се менят критериите на журналята. Ето пример в категорията International Engine of the Year :
2007 : 395 гласа за 3.0 би-турбо срещу 259 за 1.4 ТСИ
2008 : 380 на 287
2009 : 1.4 ТСИ повежда с 354 на 350
Аналогичен е и случаят в категорията над 4 литра :
2007 : 269 гласа за V10 срещу 77 за чак петия тогава АМГ 6.2
2008 : 218 срещу 183
2009 : 162 на 133 за АМГ
Може би има и други подобни случайни обрати.
Може и аз да бъркам, но доколкото знам изброените двигатели не са сериозно променяни през годините. Не съм се зачитал сериозно, но едва ли и правилата на класацията са много променени. В такъв случай за мен или журналистите толкова си могат, или някой е извадил кешовица или пък просто им е омръзнало БМВ да печели, а може би и трите
2007 : 395 гласа за 3.0 би-турбо срещу 259 за 1.4 ТСИ
2008 : 380 на 287
2009 : 1.4 ТСИ повежда с 354 на 350

Аналогичен е и случаят в категорията над 4 литра :
2007 : 269 гласа за V10 срещу 77 за чак петия тогава АМГ 6.2
2008 : 218 срещу 183
2009 : 162 на 133 за АМГ

Може би има и други подобни случайни обрати.
Може и аз да бъркам, но доколкото знам изброените двигатели не са сериозно променяни през годините. Не съм се зачитал сериозно, но едва ли и правилата на класацията са много променени. В такъв случай за мен или журналистите толкова си могат, или някой е извадил кешовица или пък просто им е омръзнало БМВ да печели, а може би и трите

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Така 3,8-литровият агрегат разполага с 385к.с. и 300km/h максимална скорост. Средният разход на 911 Carrera S Coupе е 10,2l/100km

a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Pavlinius написа:Малко не съм съгласен с двигателя на АМГ-то . Къде са двигателите на М5 и М6 и на 760 ? Или те ще обират наградите другата година ... ?
Тях отдавна им мина времето - 2006г. Доста добри двигатели излезнаха оттогава. Според мен Поршето доста заслужено си взима наградата, както и двигателите от наща марка!
АМГ-то е добър новия мотор, обаче защо са забравили двигателите отвъд океана. Или те тия слагат само от европа и жълтиците.
Иначе на GM LSX 454 трябваше да земе за след 4л. Въпреки ,че не е в серийна кола, още или пък LS9 от Zr1 корвета.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Modulo написа:Mario Pankov написа:Не е по-добър, знаеш ли защо? Защото е Алди.
Ценно мнение.
Може да се формулира и така:
Ауди имат да наваксват докато достигнат класата на АМГ, нищо лично към марката им, но винаги биг предпочел АМГ мотор пред такъв на РС или поне до сега....знае ли човек може да има и изненади в бъдеще!

Dimo написа:Modulo написа:Mario Pankov написа:Не е по-добър, знаеш ли защо? Защото е Алди.
Ценно мнение.
Може да се формулира и така:
Ауди имат да наваксват докато достигнат класата на АМГ, нищо лично към марката им, но винаги биг предпочел АМГ мотор пред такъв на РС или поне до сега....знае ли човек може да има и изненади в бъдеще!
Ти колко AMG-та, RS-и и М-power кара преди да стигнеш до тия мъдрости?
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Много тъпи изказвания по отношение на Ауди.Новата РС6ца е направо брутална...
Само не видях на новия GT-R двигателя VR38DETT...тая кола дърпа прекалено силно
Само не видях на новия GT-R двигателя VR38DETT...тая кола дърпа прекалено силно
не си видял защото двигателя на нисана не е нищо особено. също както и този на рс6-цата и този на корвет зр1-цата... те са просто големи двигатели с турбини (или компресор както е при зр1).. няма нови технологии там които да се набиват на очи...
6.2 на амг взе наградата защото е рядко 6.2 мотор да можеш да го завъртиш до 8200 оборота и да му дадеш гаранция.
мотора на м5/м6-цата както казаха се представи добре когато излезе и няколко години след това... сега е ред на други.
6.2 на амг взе наградата защото е рядко 6.2 мотор да можеш да го завъртиш до 8200 оборота и да му дадеш гаранция.
мотора на м5/м6-цата както казаха се представи добре когато излезе и няколко години след това... сега е ред на други.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Modulo написа:Dimo написа:Modulo написа:Mario Pankov написа:Не е по-добър, знаеш ли защо? Защото е Алди.
Ценно мнение.
Може да се формулира и така:
Ауди имат да наваксват докато достигнат класата на АМГ, нищо лично към марката им, но винаги биг предпочел АМГ мотор пред такъв на РС или поне до сега....знае ли човек може да има и изненади в бъдеще!
Ти колко AMG-та, RS-и и М-power кара преди да стигнеш до тия мъдрости?
Ако бях на твоята възраст 12-18 години да знаеш, че веднага щях да ти се похваля при такъв въпрос


alx сега с тва мнение за ГТР-а ще те изядат феновете...


alx написа:не си видял защото двигателя на нисана не е нищо особено. също както и този на рс6-цата и този на корвет зр1-цата... те са просто големи двигатели с турбини (или компресор както е при зр1).. няма нови технологии там които да се набиват на очи...
6.2 на амг взе наградата защото е рядко 6.2 мотор да можеш да го завъртиш до 8200 оборота и да му дадеш гаранция.
мотора на м5/м6-цата както казаха се представи добре когато излезе и няколко години след това... сега е ред на други.
Alx, 6.2 е голямо постижение, спор няма. Конструктора му е човека направил мотора на Carerra GT, така че няма нищо случайно в характеристиките му. Не мисля обаче, че така лесно може да подценяваш турбо моторите на GT-R и RS6. Нисана не съм го карал още, но RS6 няма обсолютно никакъв лаг, върти се до към 7000 rpm и е въпрос само на чип и гърне да отиде на 730 коня. Поиграх си с едно C63 наскоро, много ми хареса, но я няма бруталната турбо сила на RS-a.
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани