Теч на антфриз (вероятно) покрай скоростите...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Теч на антфриз (вероятно) покрай скоростите...

Мнение от dokie » 18 Юни 2009, 0:48

От както съм я взел си попийваше антифриз, ама сякаш увеличи глътката напоследък... а теч не откривах никъде.
Днес по друг повод погледнах под колата докато работи и видях как усилено капе "нещо" от две места покрай скоростите - отидох на канал и установих, че от двете страни на скоростната кутия има "специални изходчета" от които тече течност, много подобна на антифриз, но не съм 100% сигурен...(а реално няма какво да е - не е валяло, не е мита колата). Интересното теча е по-силен когато парното е на топло и намалява при студено, а спира като загася колата... другото интересно е, че течността е студена при загряла кола. Радиаторчето ли е заминало? и защо от там се отцежда :confused:
в купето понамирисва, ама теч вътре няма, а прозорците ги запотява от около месец само през нощта като застудее, температурата на климатроника е на топло и на auto - и то за кратко и не мазнее по стъклото. Отде да започна с диагностиката и разглабянето, че не ми се сваля цялото табло...

Благодаря!

Иван Иванов.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 18 Юни 2009, 6:38

Това което тече покрай кутията може да е конденз от климатика !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 18 Юни 2009, 9:56

текат ти оплътненията на радиаторчето.
Струват стотинки но смяната им е бая трудна.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 18 Юни 2009, 13:55

_65536_kb_sec_ написа:текат ти оплътненията на радиаторчето.
Струват стотинки но смяната им е бая трудна.

Тези О-пръстенчета за които бе писал в някоя тема, че са 1.80лв, ама се сваля цялото табло?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 18 Юни 2009, 14:00

dokie написа:
_65536_kb_sec_ написа:текат ти оплътненията на радиаторчето.
Струват стотинки но смяната им е бая трудна.

Тези О-пръстенчета за които бе писал в някоя тема, че са 1.80лв, ама се сваля цялото табло?


не се сваля цялото табло
сваля се централната конзола около скоростния лост (значи + тази отзад) и от там има достъп до капака който скрива радиаторчето за парното. От там нататъка германските инжинери прекрасно са проектирали снадките за да се сменят тези О-пръстени без допълнително разглабяне.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 18 Юни 2009, 14:15

От това ,което е написал колегата е ясно,че е за смяна на О-пръстените.А това ,което тече покрай скоростната кутия , както казва @///MILEN е конденз от климатика и няма нищо общо със загубата на антифриз.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 18 Юни 2009, 14:25

zvetiko написа:От това ,което е написал колегата е ясно,че е за смяна на О-пръстените.А това ,което тече покрай скоростната кутия , както казва @///MILEN е конденз от климатика и няма нищо общо със загубата на антифриз.

Има логика, защото не беше топла течността...може наистина да е конденз...а и като се замисля бях минал 30-40км на климатик на градско...
Ама ако текат О-пръстените няма ли да тече вътре в купето - от както съм я купил (септември 2008) колата си попийва антифриза - приблизително 1/2 литър на месец... а в краката нямам даже и капки (само дано не вдигна мокета на пода и да се удавя... :confused: ) аз си мислех че на двигателя му харесва вкуса и си подръпва. Запотяването ми го прави сравнително от скоро и то само когато е била нагрята през деня колата и вечер на по-студеното я запаля (парното не го спирам никога - седи си на 20-тина градуса) запотява само в основата и предния и страничните стъкла за 1-2сек - после пускам обдухване и клима и за 2-3сек проблема изчезва... има лека миризма... ще се отваря все пак тези дни доколкото успея.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 18 Юни 2009, 14:40

95% проблема ти е от снадката към радиаторчето, другия вариант е самия радиатор да тече
не мокри в краката защото тече по малко и защото не са ти запушени тръбичките за оттичане на конденза.
разглабяй и ги сменяй
Ето един полезен линк които също е добро напътствие:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/427855/
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 19 Юни 2009, 15:01

Аз съм за тръбичките на конденза, те текат точно там до кутията и като се кара на клима като спреш и отдолу стават локвички вода -виж караи без климаютик и провери дали има текло ако не значи ти е от конденза
.
аз вчера карах на климатик ама вечерта пуснах топлото и ми се запотиха прозорците и миришеше на леш от филтъра на купето.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 19 Юни 2009, 17:48

Като говорим за "О"пръстенчета,някой знае ли дали се продава отделно уплътнението на термостата,че на мен пък оттам ми сълзи антифризец?????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 19 Юни 2009, 18:46

Отворих сектора на радиаторчето - нито тече, нито е текло - няма мокро, няма мазно... всичко е чисто - някъде двигателя ще да го пие антифриза... а за теча отдолу е от конденза - така е - само на клима и потича...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook