въпрос за клапи на парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: въпрос за клапи на парното

Мнение от klintan66 » 17 Юни 2009, 16:26

bmw524 написа:колеги трябва да сменям клапите на парното и въпросът ми е следния: еднакви ли са клапите на всички петици?в смисъл,ако взема клапи от 520 или 525 ще станат ли на 524тд?Е 34
Защо да трябва ? Топло ли ти духа ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Re: въпрос за клапи на парното

Мнение от bmw524 » 17 Юни 2009, 19:13

ами да.просто сега в топлото най-много се усеща.като загрее двигатела през отворите на парното се усеща как нахлува топъл въздух.като пусна климатика смесва топлия със студения въздух и все едно нямам климатик.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 17 Юни 2009, 20:35

Така и предполагах...
Пробвай следното -
Палиш колата , завиваш врътките на студено и с дръжката на отверка започваш да почукваш лекичко по въпросните клапи .В случая са клеясали и им трябва помощ . Ако имаш късмет ще минеш само с тази процедура.
Преди една седмица подейства на един познат на 520-та.
Ако пак се отворят клапите ,процедурата е същата .
То за това зимата се пуска климатика а лятото парното от време на време .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 18 Юни 2009, 8:41

klintan66 написа:Така и предполагах...
Пробвай следното -
Палиш колата , завиваш врътките на студено и с дръжката на отверка започваш да почукваш лекичко по въпросните клапи .В случая са клеясали и им трябва помощ . Ако имаш късмет ще минеш само с тази процедура.
Преди една седмица подейства на един познат на 520-та.
Ако пак се отворят клапите ,процедурата е същата .
То за това зимата се пуска климатика а лятото парното от време на време .
бе знаеш ли,че може и да си прав,защото от време на време са сработвали.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Мнение от FANATIK-s-BMW » 18 Юни 2009, 21:20

Абе колеги имам една Е34-ка с климатик но ремака е откачен и като натисна копчето за климатика и нищо не става.Как работи въобще на какъв принцип е?В смисъл как да разбера дали работи въобще.Предполагам като е откачен ремъка на компресора и се едно няма климатик,смисъл че като се натисне копчето със снежинката за климата и никва промяна и въобще какво действа като се натисне това копче? :help:
Извинявам се че пиша в на колегата темата,а и то си е по темата :roll:
Атаката е най-добрата защита...!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 18 Юни 2009, 22:05

Като натиснеш копчето за климатика ,се включва електромагнит в шайбата на компресора . Иначе шайбата се върти свободно . Електромагнита я зацепва с компресора.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook