дрифт тест Z4 35i
Модератори: mitaka7, Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alex_matrix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
дрифт тест Z4 35i
Днес ми се отдаде възможност, която рядко се изпуска, а именно тест пилот за фотосесия за едно популярно списание
Тестовата кола като, че ли сама избра пилота си а именно синьо BMW Z4 35i Sdrive
Целите на фотосесията - динамичните и дрифт сопсобности на автомобила
Визията на колата е страхотна, докато предшествениците и бяха скромни, дори малко неврзачни новата Z4 e мачо от всички страни, дълга и масивна предница, широка и мощна задница показваща че нищо не е случайно в този модел. Страничния и силует е доста по елегантен и в същото време изтеглен динамично назад.
Карайки по улиците и задръстванията колата прави огромно впечатление с агресивната си предница и няма начин да не останете незабелязани. Особенно внимание и обръщаха женската половинка на човешкия род, а това е показател наистина колко е атрактивен този автомобил
Салона е страхотен, всичко е подредено елегантно и изпъква с вкус и стил, уредите са удобни и разположени максимално функционално.
Вътрешното пространство като цяло е малко, но за такъв клас кола е нормално
Двигателя това е есенцията на БМВ, едно БМВ без мощен двигател не би било това, което олицетворява тази марка. Класически 6 цилиндров редови агрегат с две турбини !!! 302к.с. и 400Nm въртящ момент, удоволствие за сетивата и облекчение за гърба ми след като те залепва плътно към седалката при всяко по-сериозно натискане на газта.
Държа да подчертая, че Z4 не е спортен автомобил, а само с такава насоченост и визия, тежащ близо 1600 кг - съответно не очаквайте чудеса от него, колата сериозно недозавива при ниски скорости, и комбинацията от СМГ и електрическо серво не е най-добрата при всички положения за дрифт
Като цяло при методичен подход към управлението и е възможно да си "поиграете" заедно, но във всеки случай не е лесно и отпускащо. Двигателя е мощен и няма почти никакъв лаг от двете турбини, но липсата на съединител и насичащия и бавно въртящ се волан отправят предизвиктелство към всеки кандидат дрифтер имащ желанието да я попързаля.
Z4 e страхотен за каране автомобил с който няма да останете незабелязани, мощния двигател ще ви достави неземно удоволствие с ускорението и плавността си, но пак повтарям не очаквайте чудеса при екстремни упражнения

Тестовата кола като, че ли сама избра пилота си а именно синьо BMW Z4 35i Sdrive

Целите на фотосесията - динамичните и дрифт сопсобности на автомобила
Визията на колата е страхотна, докато предшествениците и бяха скромни, дори малко неврзачни новата Z4 e мачо от всички страни, дълга и масивна предница, широка и мощна задница показваща че нищо не е случайно в този модел. Страничния и силует е доста по елегантен и в същото време изтеглен динамично назад.
Карайки по улиците и задръстванията колата прави огромно впечатление с агресивната си предница и няма начин да не останете незабелязани. Особенно внимание и обръщаха женската половинка на човешкия род, а това е показател наистина колко е атрактивен този автомобил
Салона е страхотен, всичко е подредено елегантно и изпъква с вкус и стил, уредите са удобни и разположени максимално функционално.
Вътрешното пространство като цяло е малко, но за такъв клас кола е нормално
Двигателя това е есенцията на БМВ, едно БМВ без мощен двигател не би било това, което олицетворява тази марка. Класически 6 цилиндров редови агрегат с две турбини !!! 302к.с. и 400Nm въртящ момент, удоволствие за сетивата и облекчение за гърба ми след като те залепва плътно към седалката при всяко по-сериозно натискане на газта.
Държа да подчертая, че Z4 не е спортен автомобил, а само с такава насоченост и визия, тежащ близо 1600 кг - съответно не очаквайте чудеса от него, колата сериозно недозавива при ниски скорости, и комбинацията от СМГ и електрическо серво не е най-добрата при всички положения за дрифт
Като цяло при методичен подход към управлението и е възможно да си "поиграете" заедно, но във всеки случай не е лесно и отпускащо. Двигателя е мощен и няма почти никакъв лаг от двете турбини, но липсата на съединител и насичащия и бавно въртящ се волан отправят предизвиктелство към всеки кандидат дрифтер имащ желанието да я попързаля.
Z4 e страхотен за каране автомобил с който няма да останете незабелязани, мощния двигател ще ви достави неземно удоволствие с ускорението и плавността си, но пак повтарям не очаквайте чудеса при екстремни упражнения











Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Ех колега, благородно ти завиждам. Със сигурност е било голямо удоволствие да тестваш този автомобил.
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Поздравления, Алекс
Не бих определил предшественика като безличен, дори напротив... Но да сложат електрическо серво на тази кола ми се струва безобразие. Мое си мнение.

Never mistake motion for action...
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Дайте я насам пък нека не става за дрифт, и нека е с електрическо серво. Това е първата Z серия която на мен лично ми допада като вид а тоя двигател 3.0 битурбо само суперлативи има за него 

- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Много добре изглежда определено ми харесва има го и в новия броя на Autobild и там също е с отлични оценки(като как ли)




Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- kirilov/325i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
- alex_matrix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Facheff написа:А вътре как е колата като големина? Смисъл 2 метра младеж може ли да си седи нормално в нея?
принципно има място, но 2 метра говедо ~130 кила не го виждам
колата е много свита в зоната около тавана и челното стъкло
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
alex_matrix написа:Facheff написа:А вътре как е колата като големина? Смисъл 2 метра младеж може ли да си седи нормално в нея?
принципно има място, но 2 метра говедо ~130 кила не го виждам
колата е много свита в зоната около тавана и челното стъкло
тоест да е по-малка от предшествениците? защото тук сме две говеда 2метра 110 кила и ни е много удобно в купетата z3 и z4




- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
alex_matrix написа:Facheff написа:А вътре как е колата като големина? Смисъл 2 метра младеж може ли да си седи нормално в нея?
принципно има място, но 2 метра говедо ~130 кила не го виждам
колата е много свита в зоната около тавана и челното стъкло
тоест да е по-малка от предшествениците? защото тук сме две говеда 2метра 110 кила и ни е много удобно в купетата z3 и z4




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Браво Алекс
Хубаво си написал статията и хубави снимки показа
Аз за себе си си мисля ,че последното БМВ което става за истинско даване на газ , дрифт и т.н. е Z4 ///M Coupe
Toва ново поколение с разни какви ли не ел.серво,помпи и т.н. + високото общо тегло е само за возене ...
В един брой на авторитетното Английско списание BMW Car , в една подобна рубрика , в която тестваха 135i тест редакторите най-вече се питаха как е възможно БМВ да създаде толкова тежък автомобил , маса отново 1600 кг , което най-странното е ,че е само с 40 кг по-леко от Е92 335i
Моята лична оценка към всички тях е
Георги Пенчев

Хубаво си написал статията и хубави снимки показа

Аз за себе си си мисля ,че последното БМВ което става за истинско даване на газ , дрифт и т.н. е Z4 ///M Coupe

Toва ново поколение с разни какви ли не ел.серво,помпи и т.н. + високото общо тегло е само за возене ...
В един брой на авторитетното Английско списание BMW Car , в една подобна рубрика , в която тестваха 135i тест редакторите най-вече се питаха как е възможно БМВ да създаде толкова тежък автомобил , маса отново 1600 кг , което най-странното е ,че е само с 40 кг по-леко от Е92 335i


Моята лична оценка към всички тях е

Георги Пенчев
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]