въпрос за клапи на парното
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
въпрос за клапи на парното
колеги трябва да сменям клапите на парното и въпросът ми е следния: еднакви ли са клапите на всички петици?в смисъл,ако взема клапи от 520 или 525 ще станат ли на 524тд?Е 34
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: въпрос за клапи на парното
bmw524 написа:колеги трябва да сменям клапите на парното и въпросът ми е следния: еднакви ли са клапите на всички петици?в смисъл,ако взема клапи от 520 или 525 ще станат ли на 524тд?Е 34
да абсолютно

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Колега,защо не снимаш всичко стъпка по стъпка за да има и снимков материал на самата смяна че и мене ме 4ака същото??
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
ами кото започна смяната ще се опитам да снимам и да бъда по някакъв начин полезен.само да попитам някой,ако е сменял тия пусти клапи да каже въздух ли минава през тях или течност,защото към тия клапи има два маркуча и незнам какво всъщност минава през тях.Pesho_1 написа:Колега,защо не снимаш всичко стъпка по стъпка за да има и снимков материал на самата смяна че и мене ме 4ака същото??
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Здравей, колега ще станат ако е еднаква и климатизацията демек ако си с климатик взимаш от климатик ако си с климатроник от климатроник - това е въпреки че тези неща се и ремонтират - не съм голям спец Стоянчо да каже 

- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
добре де,значи в моя случай колата ми заводски е била с климатроник,демек върти 2 зони,но явно нещо се е прецакало и в Италия са й присаждали климатик.възможно ли е при смяната да са останали клапите за климатроник?и все пак не разбрах какво минава прз тези клапи?
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
bmw524 написа:хайде бе колеги никой ли не знае какво минава през тези клапи?ще ме улесните много.
Ток, вода, ръжда евентуално




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmw524 написа:добре де,значи в моя случай колата ми заводски е била с климатроник,демек върти 2 зони,но явно нещо се е прецакало и в Италия са й присаждали климатик.възможно ли е при смяната да са останали клапите за климатроник?и все пак не разбрах какво минава прз тези клапи?
Всички Е34 са двузонови-с клапите се командва в коя зона ,колко антифриз да циркулира.
На снимката на входа има и помпа,която да подобрява циркулацията.
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
zvetiko,благодаря за снимките и обяснението.най-после някой да изкаже компетентно мнение.може да ми е бил смешен въпроса,но не мога да разбирам от всичко.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmw524 написа:zvetiko,благодаря за снимките и обяснението.най-после някой да изкаже компетентно мнение.може да ми е бил смешен въпроса,но не мога да разбирам от всичко.
Когато отвъртиш винтчетата и почнеш да сваляш горнта част с бобините,внимавай да я свалиш без раздалечаване на плочката,в противен случай ще скъсаш намотките и после почва едно голямо запояване.

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
а бе пичове, при мене едната врътка за топло/студено се върти много по лесно от другата и имам чувството, че не бачка? как да проверя и какво тря сменям?
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
и при мене е така.лявата се върти някакси по-(мазно) от дясната.D_U_D_E_ написа:а бе пичове, при мене едната врътка за топло/студено се върти много по лесно от другата и имам чувството, че не бачка? как да проверя и какво тря сменям?
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани