Съвет - 525d няма мощност като загрее

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 16 Юни 2009, 20:39

Колеги взех колата и добре, че е жената да ме изкара със зор от нея :mhihi:.
Толкова не е вървяла от както съм я взел.
Сега при пълна газ, DSC премигва и на втора скорост :mhihi:.
Колата спря дори и да припушва.

Сменили са 2.5 метра маркучи на всички вакуми и клапи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 16 Юни 2009, 20:43

Браво! Радвам се, че не познах :yes:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 16 Юни 2009, 20:50

hafte написа:Колеги взех колата и добре, че е жената да ме изкара със зор от нея :mhihi:.
Толкова не е вървяла от както съм я взел.
Сега при пълна газ, DSC премигва и на втора скорост :mhihi:.
Колата спря дори и да припушва.

Сменили са 2.5 метра маркучи на всички вакуми и клапи.

Имах подобен проблем на друга марка турбо дизел.Оказа се познатия на повечето от колегите проблем-маркуч на кулера.Беше леко сцепен и когато се затопли и съответно омекне,отвора става по голям и колата не вдигаше повече от 2000 оборота......
Радвам се,че сте хванали проблема и сте го решили. ;)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook