как да сложим реика от е36 на е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 08 Юни 2009, 22:09

и с 2 думи пак осрахте хубавате тема :mhihi: браво васко

ако ползвам каерта с прът от 36ца 6те стане ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 11 Юни 2009, 16:03

как без шлици го наби това там автора :shock:
на морето с една 4 местна рикша ни се откачи карето и се забихме в центъра на приморско в един контейнер - голям смях беше , но с кола ако ти се случи на дали ще е забава

от е36 е по дълга тая джажда
Изображение

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 12 Юни 2009, 5:47

ползвай си старото каре, от Е30, вси4ко си пасва, при мене стана, имам и тема даже.... само треа се подложи, ама ти явно си.... и моита тема , помня бе6е бая успамена, но сам писал краиния резултат... и смени тва гуменото каренце, 4е не е добре така... със здраве и дано вси4ко е наред...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: e30 340i
Детайли за колата: Жълта...

Мнение от Zdravkoe30 » 12 Юни 2009, 8:11

и като се качиш да тестваш,в началото карай леко щото тая рейка си завива бая повече от е30-ковата :mhihi:
поне аз щях да отнеса един бордюр като тествах мойта :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 15 Юни 2009, 1:25

вси4ко заспа! зна4и :

развих вътре6ните накраиници отка4их реиката (обикновенна е30-кова)
сложих 36-цовата малко трудно влезе заради траби4ките но няма6е дертове освен едно зъб4е на картера което мн внимателно отсякох с един ПРАВ СЕКА4 НАПРАВЕН ОТ НОЖОВКА ако някои го прави с обикновенн 6те стро4и картера... зака4их я на вътре6ните дупки на моста свалх оригиналното каре зех му горе доло някав размер там, резнах го с 6лаифа :mhihi: после го пилнах и го набих в едно оригинално е36 гумено каре (сех 4исто ново ) и по принцип по възможност е добре да се сложи някое или ново или по запазено за6тото ъгъка става малко по голям и първото каре което сложих бе6е малко понапукано и се поскъса (е бая го понапъвахме докато го скъсаме де но трябва6е да се тества отговорна работа е се пак) и.. набихмедругото кара в 36-цовото заварих го на аргона издърпах малко реиката напред за да вкарам каретата след това на око прецених с колко трябва да я подигна на горе за да се одиса то4ната дължина ( подложих 5мм от доло и 5 отдоре но на секи е разли4ко зависи как си направил каретата) стегнах болтовете ка4их си накраиниците и вси4ко заспа като оригинално

малко пове4е зор видях с помпата докато я нагодя..

моторя ми е м40 и помпата и реиката ги свалин от м40 е36 нонали картерите са разли4ни и ми се наложи да попреправам малко стоиките... об6то зено ни6то сложно не е пасва на 100% от тук от там пилене на стоиката смело и безотговорно и стана перф...

след това смених и двата ремака за6тото ремака на генератора опира6е в предния болт на стоиката на помпата сложих по къс 990 ( това ми даде наи много зор докато оцела дължината трябваха ми 6 ремака за генаратора и 4 за помпата) а на помпата 780 ..
стоиката на 6теката съ6то мн мъни4ко се коригира с крак :mhihi:
прави се нова оптря6ка за помпата 4е 36-цовата идва къса .... трабите се прекарват перфекно и пасват на 100% само единия марку4 на вход масло на казан4ето се удължава за да може казан4ето да се хване на оригиналното му място реиките са напълно съвместими и няма смисал от ходене на стенд после баварците са го измислили... това е ..

разликата е мн голяма няма прилика :mhihi: колата обръ6та перфекно на 2 платна придобива6 по добър лесен и сигурен контрол на пътя густото при паркиране еуникално и много пове4е се радва6 на колата особено ако и сложи6 и волан мтехник 2.. ли4но аз мн пове4е и се кефя от на е36-ца хела пак какъв фалц вади гумите падат пове4е от на 124-ка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 15 Юни 2009, 9:31

Ако си беше взел оригинална стойка за помпата и кормилно каре нямаше да побългаряваш като луд :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 15 Юни 2009, 22:54

Споделете с какви помпи карате (хората, които са правили трансплантацията вече)... Разбрах, че от Е30 и от Е36 работят на различно налягане (4 и 6 цил също различно).... Някой знае ли какво е налягането и с кое ще е най-добре за тежък 6-так

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 15 Юни 2009, 23:44

Аз съм с е36-цова, 110 барова от Е36 320 но явно е от е36 4 цилиндрово. Също така яко виеща и течаща :mhihi:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook