как да сложим реика от е36 на е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
как без шлици го наби това там автора
на морето с една 4 местна рикша ни се откачи карето и се забихме в центъра на приморско в един контейнер - голям смях беше , но с кола ако ти се случи на дали ще е забава
от е36 е по дълга тая джажда

на морето с една 4 местна рикша ни се откачи карето и се забихме в центъра на приморско в един контейнер - голям смях беше , но с кола ако ти се случи на дали ще е забава
от е36 е по дълга тая джажда

- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
ползвай си старото каре, от Е30, вси4ко си пасва, при мене стана, имам и тема даже.... само треа се подложи, ама ти явно си.... и моита тема , помня бе6е бая успамена, но сам писал краиния резултат... и смени тва гуменото каренце, 4е не е добре така... със здраве и дано вси4ко е наред...
- Zdravkoe30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340i
- Детайли за колата: Жълта...
и като се качиш да тестваш,в началото карай леко щото тая рейка си завива бая повече от е30-ковата
поне аз щях да отнеса един бордюр като тествах мойта

поне аз щях да отнеса един бордюр като тествах мойта

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
вси4ко заспа! зна4и :
развих вътре6ните накраиници отка4их реиката (обикновенна е30-кова)
сложих 36-цовата малко трудно влезе заради траби4ките но няма6е дертове освен едно зъб4е на картера което мн внимателно отсякох с един ПРАВ СЕКА4 НАПРАВЕН ОТ НОЖОВКА ако някои го прави с обикновенн 6те стро4и картера... зака4их я на вътре6ните дупки на моста свалх оригиналното каре зех му горе доло някав размер там, резнах го с 6лаифа
после го пилнах и го набих в едно оригинално е36 гумено каре (сех 4исто ново ) и по принцип по възможност е добре да се сложи някое или ново или по запазено за6тото ъгъка става малко по голям и първото каре което сложих бе6е малко понапукано и се поскъса (е бая го понапъвахме докато го скъсаме де но трябва6е да се тества отговорна работа е се пак) и.. набихмедругото кара в 36-цовото заварих го на аргона издърпах малко реиката напред за да вкарам каретата след това на око прецених с колко трябва да я подигна на горе за да се одиса то4ната дължина ( подложих 5мм от доло и 5 отдоре но на секи е разли4ко зависи как си направил каретата) стегнах болтовете ка4их си накраиниците и вси4ко заспа като оригинално
малко пове4е зор видях с помпата докато я нагодя..
моторя ми е м40 и помпата и реиката ги свалин от м40 е36 нонали картерите са разли4ни и ми се наложи да попреправам малко стоиките... об6то зено ни6то сложно не е пасва на 100% от тук от там пилене на стоиката смело и безотговорно и стана перф...
след това смених и двата ремака за6тото ремака на генератора опира6е в предния болт на стоиката на помпата сложих по къс 990 ( това ми даде наи много зор докато оцела дължината трябваха ми 6 ремака за генаратора и 4 за помпата) а на помпата 780 ..
стоиката на 6теката съ6то мн мъни4ко се коригира с крак
прави се нова оптря6ка за помпата 4е 36-цовата идва къса .... трабите се прекарват перфекно и пасват на 100% само единия марку4 на вход масло на казан4ето се удължава за да може казан4ето да се хване на оригиналното му място реиките са напълно съвместими и няма смисал от ходене на стенд после баварците са го измислили... това е ..
разликата е мн голяма няма прилика
колата обръ6та перфекно на 2 платна придобива6 по добър лесен и сигурен контрол на пътя густото при паркиране еуникално и много пове4е се радва6 на колата особено ако и сложи6 и волан мтехник 2.. ли4но аз мн пове4е и се кефя от на е36-ца хела пак какъв фалц вади гумите падат пове4е от на 124-ка
развих вътре6ните накраиници отка4их реиката (обикновенна е30-кова)
сложих 36-цовата малко трудно влезе заради траби4ките но няма6е дертове освен едно зъб4е на картера което мн внимателно отсякох с един ПРАВ СЕКА4 НАПРАВЕН ОТ НОЖОВКА ако някои го прави с обикновенн 6те стро4и картера... зака4их я на вътре6ните дупки на моста свалх оригиналното каре зех му горе доло някав размер там, резнах го с 6лаифа

малко пове4е зор видях с помпата докато я нагодя..
моторя ми е м40 и помпата и реиката ги свалин от м40 е36 нонали картерите са разли4ни и ми се наложи да попреправам малко стоиките... об6то зено ни6то сложно не е пасва на 100% от тук от там пилене на стоиката смело и безотговорно и стана перф...
след това смених и двата ремака за6тото ремака на генератора опира6е в предния болт на стоиката на помпата сложих по къс 990 ( това ми даде наи много зор докато оцела дължината трябваха ми 6 ремака за генаратора и 4 за помпата) а на помпата 780 ..
стоиката на 6теката съ6то мн мъни4ко се коригира с крак

прави се нова оптря6ка за помпата 4е 36-цовата идва къса .... трабите се прекарват перфекно и пасват на 100% само единия марку4 на вход масло на казан4ето се удължава за да може казан4ето да се хване на оригиналното му място реиките са напълно съвместими и няма смисал от ходене на стенд после баварците са го измислили... това е ..
разликата е мн голяма няма прилика

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани