Монтаж на панелен филтър KN - 525 TDS
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Монтаж на панелен филтър KN - 525 TDS
Здрасти на всички, миналата седмица направих покупка на панелен филтър KN за 525 TDS, всичко изглежда прекрасно но имам следното питане! Пускам да се види въпросния филтър и въпросната грес която върви към него:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2706
Значи въпроса ми е по отношение на монтажа и по конкретно към тази тубичка с грес която е към комплекта, в листовката пише че са необходими 3 тубички грес а в комплекта има само една. На филътра по периферията му върви един канал в който по листовкта трябва да се напълни с въпросната грес, която служи за уплътняване....
Моля накой който разбира или е поставял подобен филтър да ми даде малко повече светлина по отношение на процедурата по монтажа...
Предварително благодаря
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2706
Значи въпроса ми е по отношение на монтажа и по конкретно към тази тубичка с грес която е към комплекта, в листовката пише че са необходими 3 тубички грес а в комплекта има само една. На филътра по периферията му върви един канал в който по листовкта трябва да се напълни с въпросната грес, която служи за уплътняване....
Моля накой който разбира или е поставял подобен филтър да ми даде малко повече светлина по отношение на процедурата по монтажа...
Предварително благодаря
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Това си е филтъра за въздух на мотора нали?Аз такова нещо за пръв път виждам.Филтрите си имат гумени или силиконови уплътнения.Просто слагаш и готово. 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Това е спортен филтър ,който се пере.За да не си загуби качествата след това се маже със специално масло ,за да се импрегнира.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
zvetiko написа:Това е спортен филтър ,който се пере.За да не си загуби качествата след това се маже със специално масло ,за да се импрегнира.
Така е,а моя съм го давал да го перът 1 път но ми го връщат готов само да го поставя.
Колега погледни какво пише в опътването на филтара и си го преведи

Намажи с греста съвсем тънко по ръба (или в канала) на контура на филтъра, предполагам че приложената тубичка ще стигне за целия контур, ако остане намажи още веднъж по другия детайл (първо кутията, после филтъра ако е останало). Дори да не попадне плътно по стените на този "лабиринт", който образуват профила на каналите на филтърната кутия, смисълът на греста е да полепнат по нея малките частички, които евентуално биха били засмукани заради разликата в налягането някъде по дължина на профила на контура на филтъра.
Прочетох инструкцията и ми се струва, че няма причина да имаш само 1 тубичка... освен ако не си го купил от магазин тук, в България, тогава става малко по-обяснимо защо е така.
Въпреки всичко, както пише и там греста е само за уплътняване, което означава, че всяка по-гъста грес ще свърши работа.
Въпреки всичко, както пише и там греста е само за уплътняване, което означава, че всяка по-гъста грес ще свърши работа.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Postman написа:Намажи с греста съвсем тънко по ръба (или в канала) на контура на филтъра, предполагам че приложената тубичка ще стигне за целия контур, ако остане намажи още веднъж по другия детайл (първо кутията, после филтъра ако е останало). Дори да не попадне плътно по стените на този "лабиринт", който образуват профила на каналите на филтърната кутия, смисълът на греста е да полепнат по нея малките частички, които евентуално биха били засмукани заради разликата в налягането някъде по дължина на профила на контура на филтъра.
Здрасти Яворе, благодаря за отговора и аз си прегледах хубаво инструкцията и мене единствено ме притиснява наличието на една тубичка при положение че пише че трябва да се ползват и трите



Евентуално предполагам че трябва да се търси нещо като тази грес на термо основа...незнам защо се притиснявам да го ползвам

P.S. Мисля като дойда на сбора тази седмица задружно да го монтираме и помислим по въпроса...
Благодаря отново, проблема е че повечето ми познати с такива филтри за първи път виждат подобна грес. Да не говорим че моя мотор се оказа този който се монтира в Е39 и че първи път дойде напълно различен по форма и големина филтър при кйто липсваше подобна грес....
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Иван Стоянов написа:От друга страна тия спортни филтри са си простотия.Но това си е мое мнение.
Здрасти колега, не е точно така. Имам приятели които ползват и са доволни а и за дизела с турбина един подобен филтър му идва една идея по добре. Смисъл че предполагам знаеш каква разлика има когато сложиш нов филтър, поне при мен колата става чудо, затова и сменям филтър на всеки 2 000 км. Не търся някви коне или други глупости далече съм от тази мисъл, просто се надявам да храни мотора с повече въздух...
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
zvetiko написа:Това е спортен филтър ,който се пере.За да не си загуби качествата след това се маже със специално масло ,за да се импрегнира.
Да zvetiko, обслужващия комплект. Едно флаконче за прането и после с другото се пръска да се импрегнира. Както писах малко по горе надявам се че при първи монтаж е направено всичко необходимо и няма нужда да го пръскам с масалцето...
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Peter Angelov написа:Иван Стоянов написа:От друга страна тия спортни филтри са си простотия.Но това си е мое мнение.
Здрасти колега, не е точно така. Имам приятели които ползват и са доволни а и за дизела с турбина един подобен филтър му идва една идея по добре. Смисъл че предполагам знаеш каква разлика има когато сложиш нов филтър, поне при мен колата става чудо, затова и сменям филтър на всеки 2 000 км. Не търся някви коне или други глупости далече съм от тази мисъл, просто се надявам да храни мотора с повече въздух...
Сигурно е така,но аз лично чисто технически не мога да си представя че изпран фитър има същите характеристики като сменен с нов.

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Някой може ли да ми каже каква грес да ползвам като заместител
И дали да напръскам филтъра с това масалце от комплекта за почистване...
Предварително благодаря

И дали да напръскам филтъра с това масалце от комплекта за почистване...
Предварително благодаря
Най-обикновен вазелин според мен ще свърши работа, тъкмо после при прането ще се измие и по-лесно може би. Ако настояваш да е автомобилна - Литол 24, има я в тубички като паста за зъби, всъщност точно като оригиналната ти смазка и е удобна за нанасяне в канала.
За пръскането с масло - ако на пипане филтъра е мазен няма нужда да го пръскаш, ако не ти се струва мазен - напръскай го равномерно от външната страна, а ако не те е страх за дебитомера може да го напръскаш и от вътрешната страна.
За пръскането с масло - ако на пипане филтъра е мазен няма нужда да го пръскаш, ако не ти се струва мазен - напръскай го равномерно от външната страна, а ако не те е страх за дебитомера може да го напръскаш и от вътрешната страна.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани