проблем - претрисане между 1 и 2 предавка.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- mnstefanov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.01.2009
проблем - претрисане между 1 и 2 предавка.
Здравейте,
Първо искам да благодаря на всички във форума за отделеното време.
От известно време чета в темите за да открия сходства с проблем в моята Е39 525тдс (143кс) и до някаква степен се обърках, тъй като вероятните причини могат да са доста, от всичко което прочетох.
Ще обясня проблема с риск да е банална тема за някой хора тук.
Колата е добре поддържана, купих я от мой приятел, който е сериозен човек и не я е тормозил. Имам наблюдения над автомобила от 3 години насам и не е създавал проблеми. Това което съм правил за около година и половина е редовна смяна на филтрите и т.н. консумативи, както и периодична диагностика в бош сервиз, като само 1 път ми регулираха ГНП там. Ходил съм и на диагностика на турбината, която също се оказа безупречна.
Проблемът, който имам се появява периодично, примерно на през 5 - 6 зареждания на гориво, и се изразява в това, че при потегляне усещам ужасно тежък автомобила на 1 скорост, сякаш се мъчи докато подавам газ, след което при натискане на съединителя, докато крака ми още е в натиснато положение на педала се получава нещо като претрисане и в момента в който връщам педала сякаш хода на самия съединител изостава от педала и ме забива. Понякога това е съпроводено с гаснене. Ако потегля примерно на 1 скорост при около 3500 оборота това нещо изчезва, но пак немога да превключва плавно към 2-ра.
Само като добавка ще отбележа, че по мои наблюдения този проблем се е появявал и при влажно време, по време или след дъжд.
Има ли вероятност това да са частично запушени дюзи и на диагностика да не се хваща проблема? В бош сервиз изключиха всички възможни причини освен плочката, но не установиха никакъв проблем и там.
Когато проблема се появи освен, че автомобила става тромав, забелязвам, че и препушва при по рязко подаване на газ. От тук съдя, че може би от преобладаващото градско шофиране се запушва нещо по веригата. Когато карам с добавка примерно Castrol TDA до колкото имам спомени не ми се е появявал този проблем. На през 5000км слагам и STP за почистване.
Тъй като из останалите теми четох и за често срещан проблем с дебитомера, за проба го откачихме в сервиза и покарах 1 ден така, в момент в който усещах проблема, който описах, но не усетих някаква разлика.
Получава се така, че като отида в сервиз, сякаш съм вманиачен тип, който си няма работа и търси проблем, който не съществува, а в действителност е много дразнещо, особено когато се е случвало да ми изгасне докато завивам на кръстовище.
В останалото време колата си върви прилично като за 525тдс и не я намирам за чак толкова тромава. Удобен автомобил с нормален разход около 9-10 градско.
Ще се радвам ако някой помисли внимателно и изрази мнение.
Благодаря Ви.
Първо искам да благодаря на всички във форума за отделеното време.
От известно време чета в темите за да открия сходства с проблем в моята Е39 525тдс (143кс) и до някаква степен се обърках, тъй като вероятните причини могат да са доста, от всичко което прочетох.
Ще обясня проблема с риск да е банална тема за някой хора тук.
Колата е добре поддържана, купих я от мой приятел, който е сериозен човек и не я е тормозил. Имам наблюдения над автомобила от 3 години насам и не е създавал проблеми. Това което съм правил за около година и половина е редовна смяна на филтрите и т.н. консумативи, както и периодична диагностика в бош сервиз, като само 1 път ми регулираха ГНП там. Ходил съм и на диагностика на турбината, която също се оказа безупречна.
Проблемът, който имам се появява периодично, примерно на през 5 - 6 зареждания на гориво, и се изразява в това, че при потегляне усещам ужасно тежък автомобила на 1 скорост, сякаш се мъчи докато подавам газ, след което при натискане на съединителя, докато крака ми още е в натиснато положение на педала се получава нещо като претрисане и в момента в който връщам педала сякаш хода на самия съединител изостава от педала и ме забива. Понякога това е съпроводено с гаснене. Ако потегля примерно на 1 скорост при около 3500 оборота това нещо изчезва, но пак немога да превключва плавно към 2-ра.
Само като добавка ще отбележа, че по мои наблюдения този проблем се е появявал и при влажно време, по време или след дъжд.
Има ли вероятност това да са частично запушени дюзи и на диагностика да не се хваща проблема? В бош сервиз изключиха всички възможни причини освен плочката, но не установиха никакъв проблем и там.
Когато проблема се появи освен, че автомобила става тромав, забелязвам, че и препушва при по рязко подаване на газ. От тук съдя, че може би от преобладаващото градско шофиране се запушва нещо по веригата. Когато карам с добавка примерно Castrol TDA до колкото имам спомени не ми се е появявал този проблем. На през 5000км слагам и STP за почистване.
Тъй като из останалите теми четох и за често срещан проблем с дебитомера, за проба го откачихме в сервиза и покарах 1 ден така, в момент в който усещах проблема, който описах, но не усетих някаква разлика.
Получава се така, че като отида в сервиз, сякаш съм вманиачен тип, който си няма работа и търси проблем, който не съществува, а в действителност е много дразнещо, особено когато се е случвало да ми изгасне докато завивам на кръстовище.
В останалото време колата си върви прилично като за 525тдс и не я намирам за чак толкова тромава. Удобен автомобил с нормален разход около 9-10 градско.
Ще се радвам ако някой помисли внимателно и изрази мнение.
Благодаря Ви.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: проблем - претрисане между 1 и 2 предавка.
mnstefanov написа:...Ако потегля примерно на 1 скорост при около 3500 оборота това нещо изчезва...


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Колега категорично-електронното управление на гнп ,или както му викат колегите тук плочка,не тьрси друго ,бягаи на диагностика,ще покаже дефект впрьскване всички режими,да не тия които сати регулирали помпата да са я надрусали с гориво,дозацията е 3,5 милиграма стандарто
- mnstefanov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.01.2009
Към presko79 - Ходих 3 пъти вече за "плочката" в бош и дори единия път им оставих колата 3 дни да си поиграят внимателно с настройките и да тестват като е студена и тн... явно не е от нея, или хаотично се проявява.
Към bmw_n00b - и аз се съмнявам в някоя от помпите на съединителя по отношение на педала. За спирачната течност, скоро не съм поглеждал, поне от 10к. Какво имаш в предвид за нея. Обясни ми ако не е проблем.
Всички ли изключвате проблема да е в дюзите ? Не е ли добре да ги почистя, и къде във Варна бихте ми препоръчали да го направя.
Към bmw_n00b - и аз се съмнявам в някоя от помпите на съединителя по отношение на педала. За спирачната течност, скоро не съм поглеждал, поне от 10к. Какво имаш в предвид за нея. Обясни ми ако не е проблем.
Всички ли изключвате проблема да е в дюзите ? Не е ли добре да ги почистя, и къде във Варна бихте ми препоръчали да го направя.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ами спирачната течност е тази, която се върти из помпите на съединителя. Тя е хигроскопична и с течение на времето сътавът и се изменя, поема влага и губи свойствата си. Поради тази причина е препоръчително да се сменя на всеки 2 години без оглед на изминатите километри.Направи една смяна като начало, обезвъздуши и виж ефекта.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
колега дюзите са или запушени или не,запушена дюза трака ,ама не когато и скимне а постоянно,сьюо това нещо е сьпроводено с пушьк и детонация,виж аз правя помпи и дюзи,знам за какво става вьпрос. управлението на гнп е.
- mnstefanov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.01.2009
Благодаря за бързите отговори. Ще се заема със съединителя и гнп. Ще пиша, когато отстраня проблема.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: проблем - претрисане между 1 и 2 предавка.
ЩО РИЕЧЕ?Колега карай си газовия котлон и недей обърква хората,аз съм твърдо за плочката на ГНП ,защото знам как беше преди и сега съм с нова, и на мен ми забиваше и гаснеше от1 на 2скорост.Управяне няма само ,нова и си самолет.bmw_n00b написа:mnstefanov написа:...Ако потегля примерно на 1 скорост при около 3500 оборота това нещо изчезва...Брат, тоя тдс да не е с керамичен съединител
Проблемът явно е комплексен. Ще трябва да изолираш едно по едно - ск. кутия, хидравликата на съединителя, самия съединител, двигател... Сменял ли си спирачна течност скоро?
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
При първия прочит съм останал с впечатление, че педалът на съединителя изостава, а то не било така. Колега, напиши, "забива" в търсачката и задай да търси в подфорум е39. Прочети всичко що е за тдс и сравни с твоите симптоми.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани