въпрос за клапи на парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

въпрос за клапи на парното

Мнение от bmw524 » 12 Юни 2009, 13:34

колеги трябва да сменям клапите на парното и въпросът ми е следния: еднакви ли са клапите на всички петици?в смисъл,ако взема клапи от 520 или 525 ще станат ли на 524тд?Е 34

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: въпрос за клапи на парното

Мнение от cod-cdbp » 12 Юни 2009, 13:36

bmw524 написа:колеги трябва да сменям клапите на парното и въпросът ми е следния: еднакви ли са клапите на всички петици?в смисъл,ако взема клапи от 520 или 525 ще станат ли на 524тд?Е 34


да абсолютно
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 12 Юни 2009, 18:52

ша станат
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 13 Юни 2009, 8:51

Колега,защо не снимаш всичко стъпка по стъпка за да има и снимков материал на самата смяна че и мене ме 4ака същото??
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 13 Юни 2009, 10:12

Pesho_1 написа:Колега,защо не снимаш всичко стъпка по стъпка за да има и снимков материал на самата смяна че и мене ме 4ака същото??
ами кото започна смяната ще се опитам да снимам и да бъда по някакъв начин полезен.само да попитам някой,ако е сменял тия пусти клапи да каже въздух ли минава през тях или течност,защото към тия клапи има два маркуча и незнам какво всъщност минава през тях.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 14 Юни 2009, 23:01

Здравей, колега ще станат ако е еднаква и климатизацията демек ако си с климатик взимаш от климатик ако си с климатроник от климатроник - това е въпреки че тези неща се и ремонтират - не съм голям спец Стоянчо да каже :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 15 Юни 2009, 8:39

добре де,значи в моя случай колата ми заводски е била с климатроник,демек върти 2 зони,но явно нещо се е прецакало и в Италия са й присаждали климатик.възможно ли е при смяната да са останали клапите за климатроник?и все пак не разбрах какво минава прз тези клапи?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 15 Юни 2009, 16:48

хайде бе колеги никой ли не знае какво минава през тези клапи?ще ме улесните много.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Юни 2009, 16:50

bmw524 написа:хайде бе колеги никой ли не знае какво минава през тези клапи?ще ме улесните много.


Ток, вода, ръжда евентуално ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Юни 2009, 17:20

bmw524 написа:добре де,значи в моя случай колата ми заводски е била с климатроник,демек върти 2 зони,но явно нещо се е прецакало и в Италия са й присаждали климатик.възможно ли е при смяната да са останали клапите за климатроник?и все пак не разбрах какво минава прз тези клапи?


Всички Е34 са двузонови-с клапите се командва в коя зона ,колко антифриз да циркулира.

На снимката на входа има и помпа,която да подобрява циркулацията.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 16 Юни 2009, 9:06

zvetiko,благодаря за снимките и обяснението.най-после някой да изкаже компетентно мнение.може да ми е бил смешен въпроса,но не мога да разбирам от всичко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 16 Юни 2009, 10:18

bmw524 написа:zvetiko,благодаря за снимките и обяснението.най-после някой да изкаже компетентно мнение.може да ми е бил смешен въпроса,но не мога да разбирам от всичко.


Когато отвъртиш винтчетата и почнеш да сваляш горнта част с бобините,внимавай да я свалиш без раздалечаване на плочката,в противен случай ще скъсаш намотките и после почва едно голямо запояване. ;)

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 16 Юни 2009, 18:03

а бе пичове, при мене едната врътка за топло/студено се върти много по лесно от другата и имам чувството, че не бачка? как да проверя и какво тря сменям?

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 16 Юни 2009, 21:29

С всички е така, don`t worry :D
Изображение
E34, E38

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: Шумен
Кара: E 34 524TD
Мечтае да кара: E 39

Мнение от bmw524 » 17 Юни 2009, 9:13

D_U_D_E_ написа:а бе пичове, при мене едната врътка за топло/студено се върти много по лесно от другата и имам чувството, че не бачка? как да проверя и какво тря сменям?
и при мене е така.лявата се върти някакси по-(мазно) от дясната.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook