Съвет за 520 i
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Postman написа:Само да добавя, проблема 100% не е в горивния филтър, на празен ход се подава толкова малко гориво, че ако филтърът не пропуска достатъчно за празния ход, двигателя няма да има мощност да вдигне повече от примерно 50 км/ч.
Някога бях питал в Дару кога е за смяна горивният филтър.Казаха ми ,че когато колата почне да ти гасне по светофарите и да не иска да се ускорява добре ,значи си готов.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
dj_ennsy_1 написа:kirililiev написа:dj_ennsy_1 написа:A горивната система сменя ли се? По-големия работен обем изисква и повече горивна смес.
но оригиналната електроника има запас за доста коне
Да разбирам ли, че необходимите неща за да стане модификацията са само колянов вал и биели, или и друго е нужно? Самите бутала, буталните болтове, лагерите? Не се ли сменят?
има тема в раздел тунинг,прочети я за да избегнем спама в тази тема

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Postman написа:///peter написа:Какви стойности ще отчетеш на осцилоскопа само, че не ми е ясно![]()
Това е прост индукивен датчик и се мери с на ОМ-метър, стойностите са от 400-800 ома на коляновия и 800-2ко на разпределителния
За Сименса съпротивлението и при двата датчика, на коляновия и на разпределителния валове, е 12,2 - 12,6 ома между пинове 1 и 2 и 0,39 - 0,41 ома за пинове 2 и 3. Пиновете са в един ред: 1 - 2 - 3.
Датчиците са с 3 пина всеки и работят малко... даже като се замисля доста по-особено от простия индуктивен VR датчик при Bosch системата. Сигналът им също е специфичен.
към zvetiko - ако колата пали трудно поради неработещ датчик на коляновия вал (или разпределителния) тя съвсем няма да има мощност, да не говорим че форсирането на място ще бъде потресаващо зле... ако изобщо двигателя работи.
Postman,вчера не съм ти видял поста-постнали сме едновременно.Значи трудното палене и липсата на мощност може да е от някой от тези датчици-за това пуснах и темата,М50 ми е напълно непознат в поведението си и търсех някаква специфична причина за лошата работа на двигателя освен най-ужасната издухан двигател,за което пък не виждам очевидните признаци.Благодаря ви за съветите.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сега чак виждам темата и много се зарадвах ,че zvetiko е отново на линия
Ако искаш напиши ми л.с. или ми звънни по телефона ,кога ще си при комбито пак да дойда да го огледам и ако трябва да се направи на място някакъв паралел с мойта кола
Мой приятел с комби като това което пишеш имаше проблем с датчика на разпределителния вал и колата му беше мъртва до 4000 мин-1.
Смени го и всичко си влезе в нормите.
Провери по стойностите дадени от Постман и напиши какво е положението
Аз съм убеден ,че е точно някой датчик ,не мога да си представя друго , категорично
Как ще се радвам отново да дойдеш тук в Е34 нямаш си напредстава
Моят съвет е да вземеш колата и да не търсиш силата в ниските обороти а силата във високите
Георги Пенчев


Мой приятел с комби като това което пишеш имаше проблем с датчика на разпределителния вал и колата му беше мъртва до 4000 мин-1.
Смени го и всичко си влезе в нормите.
Провери по стойностите дадени от Постман и напиши какво е положението



Моят съвет е да вземеш колата и да не търсиш силата в ниските обороти а силата във високите

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Получих удеве л.с. от колегата Mad Max 5 ,който кара истински Баварски бивол Е39 ///М5
,с който той имаше някакви проблеми с мощноста при развъртане нагоре по оборотите и след доста лутане и наставления да сменя ванусите на S62 енергоцентралата
се е оказало ,че е имал скапан датчик на единия разпределителителен вал от изходящата страна ...
Сега след като го е сменил сигурно разкопава асфалта по улиците наред
Имайте го напредвид при подобни проблеми и за Е34
Георги Пенчев


Сега след като го е сменил сигурно разкопава асфалта по улиците наред

Имайте го напредвид при подобни проблеми и за Е34

Георги Пенчев
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
dj_ennsy_1 написа:Ми тромава си е... 150 коня са много малко за тази кола... ако искаш да върви трябва да е в оборот иначе му идва тежичко на моторчето...
Копето идва тешко на 518 а 520 просто трябва да имаш сарце да я караш нищо повече.
На сабора Пенчев нали взе 3 место с неварвежната 520 при това комби






















- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
KON4ETO написа:dj_ennsy_1 написа:Ми тромава си е... 150 коня са много малко за тази кола... ако искаш да върви трябва да е в оборот иначе му идва тежичко на моторчето...
Копето идва тешко на 518 а 520 просто трябва да имаш сарце да я караш нищо повече.
На сабора Пенчев нали взе 3 место с неварвежната 520 при това комби![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Е 34 е с пъти по-добра при влизане в завои с голяма скорост от Е36 или Е30-в момента го изпитвам на собствен гръб,колата лети,скороста ми е огромна ,а като гледам съм с 80км

Ако на събора Пенчев беше с М50В25-двигател отговарящ на купето със сигурност щеше да е първи.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:KON4ETO написа:dj_ennsy_1 написа:Ми тромава си е... 150 коня са много малко за тази кола... ако искаш да върви трябва да е в оборот иначе му идва тежичко на моторчето...
Копето идва тешко на 518 а 520 просто трябва да имаш сарце да я караш нищо повече.
На сабора Пенчев нали взе 3 место с неварвежната 520 при това комби![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Е 34 е с пъти по-добра при влизане в завои с голяма скорост от Е36 или Е30-в момента го изпитвам на собствен гръб,колата лети,скороста ми е огромна ,а като гледам съм с 80кмГоворих с едни карачи на Е36 и като им казах ,че завоите София Самоков ги взимам с 140 ми казват ,че е невъзможно,максимум 90.
Ако на събора Пенчев беше с М50В25-двигател отговарящ на купето със сигурност щеше да е първи.
бъркаш малко за стабилността ама айде,просто е по придвидима,не по бърза


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
На мен наистина ми липсваше мощност за по-ниски контролни времена ,но нали класа беше до 2 литра а масата си казваше думата
Някак по-спокойно и предвидимо дето вика Киро става всичко , с Е30 и Е36 е по-неспокойно в сравнение с тия нашите коли и най-вече с Е30 където филмите са с всеки изминат километър
там човек ще неще постоянно е във филма
п.с. http://www.youtube.com/watch?v=tNG6Ull-r3I
ето тука едно клипче от Франкенщайн на дрифт-а в Плевен , поздрав за Ванката от Петрич ,който така и не можа да се повози а стана свидетел на възкръсването на звяра
забележете как още преди края на сесията гумите отзад не издържаха и се разпарцаливиха
Мноого гуми скъсахме с брат ми ,направо си бяхме закъсали по едно време за гуми и ако не ни помогнаха други колеги нямаше да караме
Георги Пенчев

Някак по-спокойно и предвидимо дето вика Киро става всичко , с Е30 и Е36 е по-неспокойно в сравнение с тия нашите коли и най-вече с Е30 където филмите са с всеки изминат километър


п.с. http://www.youtube.com/watch?v=tNG6Ull-r3I




Георги Пенчев
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:zvetiko написа:KON4ETO написа:dj_ennsy_1 написа:Ми тромава си е... 150 коня са много малко за тази кола... ако искаш да върви трябва да е в оборот иначе му идва тежичко на моторчето...
Копето идва тешко на 518 а 520 просто трябва да имаш сарце да я караш нищо повече.
На сабора Пенчев нали взе 3 место с неварвежната 520 при това комби![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Е 34 е с пъти по-добра при влизане в завои с голяма скорост от Е36 или Е30-в момента го изпитвам на собствен гръб,колата лети,скороста ми е огромна ,а като гледам съм с 80кмГоворих с едни карачи на Е36 и като им казах ,че завоите София Самоков ги взимам с 140 ми казват ,че е невъзможно,максимум 90.
Ако на събора Пенчев беше с М50В25-двигател отговарящ на купето със сигурност щеше да е първи.
бъркаш малко за стабилността ама айде,просто е по придвидима,не по бърза![]()
Точно тази предвидимост ми позволява там където ти же влезеш с 90 аз да мога с 140 защото аз знам на къде ще тръгне колата ,а ти не.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:kirililiev написа:zvetiko написа:KON4ETO написа:dj_ennsy_1 написа:Ми тромава си е... 150 коня са много малко за тази кола... ако искаш да върви трябва да е в оборот иначе му идва тежичко на моторчето...
Копето идва тешко на 518 а 520 просто трябва да имаш сарце да я караш нищо повече.
На сабора Пенчев нали взе 3 место с неварвежната 520 при това комби![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Е 34 е с пъти по-добра при влизане в завои с голяма скорост от Е36 или Е30-в момента го изпитвам на собствен гръб,колата лети,скороста ми е огромна ,а като гледам съм с 80кмГоворих с едни карачи на Е36 и като им казах ,че завоите София Самоков ги взимам с 140 ми казват ,че е невъзможно,максимум 90.
Ако на събора Пенчев беше с М50В25-двигател отговарящ на купето със сигурност щеше да е първи.
бъркаш малко за стабилността ама айде,просто е по придвидима,не по бърза![]()
Точно тази предвидимост ми позволява там където ти же влезеш с 90 аз да мога с 140 защото аз знам на къде ще тръгне колата ,а ти не.Нали го карам в момента чудото-всичко е много по-динамично и по-несигурно но за съжаление още от по-ниски скорости при ,които Е34 би се държала напълно стабилно.










- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
denko написа:Тука стана малко рибарска история
Да,ако сме на пътя София-Самоков със 140-на някой завой той отива на подводен риболов в яз. Искър ,а аз отивам да карам ски на Боровец.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:denko написа:Тука стана малко рибарска история
Да,ако сме на пътя София-Самоков със 140-на някой завой той отива на подводен риболов в яз. Искър ,а аз отивам да карам ски на Боровец.
стига говори глупости бе мен

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани