По-големи дискове на е30 от какво?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 14 Юни 2009, 7:18

Пичове, цяла нощ не съм спал за да пробвам. Махнах гривната на АБС-то, и прдпазната ламарина отстраних и се оказа, че немога да бръкна с ключ между спирачния диск и шенкела за да стегна гайките на фланеца. Свалих главините от шенкелите и събудих комшията (той е заварчик), хайвана си помисли, че нося ракийка за салатата и ми отвори при настоятелното ми звънене от 10 мин. Но остана много изненадан, като разбра, че го търся по работа в 3:30 сутринта. Както и да е, отихохме в гаража и той се опита да тегли една заварка, ама се оказа, че нещо матриялите са много различни и неможе се свържат. Нали правилно съм ги подредил отвън навътре - фланец, спирачен диск, главина? Тогава ми дойде гениалната идея да захвана фланеца през главината и спирачния диск със самонарязки, според вас здраво ли ще стане така, ще мога ли да дрифтя спокойно?

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 14 Юни 2009, 7:38

devastator написа:и аз искам ланци,от къф матрял се правят-дурал или електрон?
Незнам моите са едни зелениакви, май са кадмиеви.


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 14 Юни 2009, 9:43

аре бе няма ли кой да го банне тоя ахмак...
май си се засегнал от предишния бан и сега искаш да прайш мръсно на модераторите ли кво? :)
първо погледни заглавието на темата и виж как твойте мнения нямат нищо общо с него... върви си набий една ножка и си лягай да спиш че туко виж ти се пръсне главата от толкоз инжинерна мисъл....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 14 Юни 2009, 10:15

Еми така е най-лесно, да баннат тези дето са неудобни. Заради такива философи като теб, човек неможе да намери адекватна помощ в този форум. А ма ти незнаеш какво говориш бре, ти сам спомена за преминаване от 5х120 към 4х100 с фланци (прочети си мненията).
E30_M_Tech_ll написа:мерси за отговорите :)
от всичко изчетено оставам впечетление че най добрия и най лесен вариянт е макферсони, носачи, дискове апрати абе цялото предно окачване от е36 м3 3,2 и едни преходни фланчета за 4 по 100 за да не сменяме джантите и си спестяваме всичктие тия преправяния и с хеми... :)

Мисля че с първия ми пост ти дадох достатъчно инфо. по темата :idea:
Tuhla_4etvorka написа:Ето ти едни работещи ъпгрейтчета, направени от едни маняци дето тук в този форум ги смятат за въздух под налягане и постоянно админите ги баннват :mhihi:

Предни:
http://e30.bg/forum/viewtopic.php?f=29&t=390

Задни:
http://e30.bg/forum/viewtopic.php?f=29&t=381

След това ти започна да спамиш в собствената си тема.
Защо винаги осирате нещата?

Айде поздрави и ми направи фланците за да се отсрамиш. В противен случай имам служебна победа :mhihi:


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 14 Юни 2009, 10:32

вобще не ми се занимава с теб аз ти дадох чертеж по който да си ги направиш ако не можеш ти дадох линк със интернет магазин от който да си ги купиш... но на теб пак нещо не ти харесва :mhihi: после аз съм бил дървен философ
а ето и кой започна да спами теамта... :)
Tuhla_4etvorka написа:Много ми е интересно как ще ги направиш тези преходни фланци от 5х120 към 4х100. Малко мисията невъзможна лекинко се припокриват едни отворчета.

Успех!


за да не остана голословен за последен път се опитва мда ти обесня вариянт за фланец който е елемтарен за изпълнение....
прави се фланец подобен на този който предлагат в сайта който ти дадох от самто начало(демек такъв дето едната дупка се застъпва)
като тази застъпващата се дупка се правида отговаря на размера 4 по 100 след това към главианта захваш фланеца на четерите от 5 болта като още веднъж ти гарантирам че няма да имаш проблеми тъй като няколко месеца карах с 3 от четири болта и нямаше проблем пък камоли с 4 от 5
след това си завиваш джантата на четерите и дупки и караш....
и сага ако не си ме разбрал си пълен малоумник дето само се чуди с кой да се заяде
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 14 Юни 2009, 10:41

Фланците могат да се направят и по друг много лесен начин при,който не може да има никакво застъпване.Аз съм виждал правени от 5 на 4 дупки,само че е от 5х114.3 на 4х100,но това няма голямо значение.Друг е въпроса дали си струва да натоварваш лагера на главината с тежкия стоманен фланец и дали ти се дават толкова пари.Как се правят такива фланци без да се застъпят отворите да се сетят истинските манияци-проектаджии-е30 мастъри :mhihi: Ако имаш интерес мога на лично да ти обясня колега и ще видиш,че наистина няма невъзможни неща ;)
Иначе най-добре на мен ми звучи с цяло окачване и джанти с 5 дупки.За какво ти е да оставаш на 4х100 след всички тия промени...Или да си насадиш големи дискове с 4 дупки и да си останеш на старите джанти.
Последна промяна PIONEER на 14 Юни 2009, 10:50, променена общо 1 път
Изображение
8.32

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 13.06.2009
Местоположение: с. Чечил, Видинска околия!

Мнение от Закръгления » 14 Юни 2009, 10:48

PIONEER написа:...Аз съм виждал правени от 5 на 4 дупки,само че е от 5х114.3 на 5х100,но това няма голямо значение....
Иначе най-добре на мен ми звучи с цяло окачване и джанти с 5 дупки.За какво ти е да оставаш на 4х100 след всички тия промени...Или да си насадиш големи дискове с 4 дупки и да си останеш на старите джанти.

Толкова много акъл на едно място не бях виждал отдавна. Евала, момчето! :yes: :bowdown:
Август 2008г., спечелено 2-ро място по надяждане с кюфтета в с. Кула, Видинска околия! Личен рекорд - 38 кюфтета с лук за 56 минути! Плюс 5 големи мастики!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 14 Юни 2009, 10:54

Бай х** объркал съм 5х100 вместо 4х100.Обаче сега го оправих и фланеца 5->4 съществува така че умри от яд и в незнание :mhihi: Бегай да ядеш свински крака щот май в това най те бива :mhihi:
Изображение
8.32

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 14 Юни 2009, 10:56

Tuhla_4etvorka написа:Пичове, цяла нощ не съм спал за да пробвам. Махнах гривната на АБС-то, и прдпазната ламарина отстраних и се оказа, че немога да бръкна с ключ между спирачния диск и шенкела за да стегна гайките на фланеца. Свалих главините от шенкелите и събудих комшията (той е заварчик), хайвана си помисли, че нося ракийка за салатата и ми отвори при настоятелното ми звънене от 10 мин. Но остана много изненадан, като разбра, че го търся по работа в 3:30 сутринта. Както и да е, отихохме в гаража и той се опита да тегли една заварка, ама се оказа, че нещо матриялите са много различни и неможе се свържат. Нали правилно съм ги подредил отвън навътре - фланец, спирачен диск, главина? Тогава ми дойде гениалната идея да захвана фланеца през главината и спирачния диск със самонарязки, според вас здраво ли ще стане така, ще мога ли да дрифтя спокойно?


махаш главината завиваш гайките с гедорето и обратно главината.
ако искаш навий и болт от към главината през диска за фланеца та да ти е по-лесно. По принципа както се правят шпилки ама ти ще ги навиеш един път направо във фланеца
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 14 Юни 2009, 11:03

Закръгления написа:
PIONEER написа:...Аз съм виждал правени от 5 на 4 дупки,само че е от 5х114.3 на 5х100,но това няма голямо значение....
Иначе най-добре на мен ми звучи с цяло окачване и джанти с 5 дупки.За какво ти е да оставаш на 4х100 след всички тия промени...Или да си насадиш големи дискове с 4 дупки и да си останеш на старите джанти.

Толкова много акъл на едно място не бях виждал отдавна. Евала, момчето! :yes: :bowdown:


то идеята е за едни дажанти ако ще купуваш окачваане от е36 да си направиш фланци за да ти остане някой лев и за гуми после

иначе за дискове има един голяма каталог на брембо дето ги има всичките размери на дисковете от кви ли не коли. Намираш един такъв и почваш да търсиш дискове, които да са със същото ет като твойто. Централния отвор се разстъргва ако е по-малък или се прави втулка ако е по-голям. Дупките се разпробиват по горния чертеж и си ти. Апарата си го избираш според това какво се предлага в момвнта и си правиш преходник за към шенкела и все пак гледаш и апарата да е за тая големина дискове и на ... пак не ти трябва да сменяш цялото окачване за едните спирачки
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 14 Юни 2009, 11:16

е да де то цялата работа тръгна от там да не се правят тез един милйон преправения и да не се дават пари за дискове апарати и накладки...
та направо си прехвърля от е36 м3 (което мисля че втора ръка ще излезе доста по малко от комплект апарати и дискове на брембо)окачването с всичките му там анджеклами и ако ет то на джантата ти позволява поне 20 мм фланци прайш фланци ако не продаваш и купуваш с 5 дупки и това е....
но то ако примерно си с размер джанта до 15 така или инъче ще тряя да сменяш джантите така че вобще няма кв ода се смили там но ако евентуално вече имаш хубави джанти с гуми и новите апарати влизат в тях гледаш дали с ет-то ще се опрайш и тва е ....
кво толкоз го разисквахме тва и за кво бяха тия 3 страници спор и спам не знам....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 14 Юни 2009, 11:33

E30_M_Tech_ll написа:е да де то цялата работа тръгна от там да не се правят тез един милйон преправения и да не се дават пари за дискове апарати и накладки...
та направо си прехвърля от е36 м3 (което мисля че втора ръка ще излезе доста по малко от комплект апарати и дискове на брембо)окачването с всичките му там анджеклами и ако ет то на джантата ти позволява поне 20 мм фланци прайш фланци ако не продаваш и купуваш с 5 дупки и това е....
но то ако примерно си с размер джанта до 15 така или инъче ще тряя да сменяш джантите така че вобще няма кв ода се смили там но ако евентуално вече имаш хубави джанти с гуми и новите апарати влизат в тях гледаш дали с ет-то ще се опрайш и тва е ....
кво толкоз го разисквахме тва и за кво бяха тия 3 страници спор и спам не знам....


апаратите пак се купуват 2ра ръка, дискове така или иначе ти трябват нови. (каталога е на брембо не че ти трябват дискове брембо задължително). И окачването от м3 3.2 + задни от компот ако мислиш, че ще ти излезе по-евтино успех
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 13.06.2009
Местоположение: с. Чечил, Видинска околия!

Мнение от Закръгления » 14 Юни 2009, 11:38

E30_M_Tech_ll написа:е да де то цялата работа тръгна от там да не се правят тез един милйон преправения и да не се дават пари за дискове апарати и накладки...
та направо си прехвърля от е36 м3 (което мисля че втора ръка ще излезе доста по малко от комплект апарати и дискове на брембо)окачването с всичките му там анджеклами и ако ет то на джантата ти позволява поне 20 мм фланци прайш фланци ако не продаваш и купуваш с 5 дупки и това е....
но то ако примерно си с размер джанта до 15 така или инъче ще тряя да сменяш джантите така че вобще няма кв ода се смили там но ако евентуално вече имаш хубави джанти с гуми и новите апарати влизат в тях гледаш дали с ет-то ще се опрайш и тва е ....
кво толкоз го разисквахме тва и за кво бяха тия 3 страници спор и спам не знам....

Точно така! :!: :idea:
Август 2008г., спечелено 2-ро място по надяждане с кюфтета в с. Кула, Видинска околия! Личен рекорд - 38 кюфтета с лук за 56 минути! Плюс 5 големи мастики!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 14 Юни 2009, 12:44

Към Пайнерката - фланци от 4х100 към 5х стават но минималното с 5х130 за да има къде да хванеш болтовете :idea: И веке си ги имам :mhihi: И почерпих със свински пържолки и биричка. Никога не съм твърдял, че от 5 отвора към 4-ри нестава. Твърдя, че от 5х120 към 4х100 е невъзможно да имаш закрепване с 9 болта :idea:

Към стъкломатния М-Техник ИИИ - чаках сам да се сетиш по чертежа, че не се припокрива част от 1 отвор на 4х100 с 5х120, а цели 2 отвора, което означава, че фланеца ще се държи на 3 съседи болта към главината и 2 съседни към джантата (това е при главина 5х120 към 4х100 джанта), обратния вариант си го разтълкувай сам. Това да не ти е халва. Осети се, че е невъзможно да стане и сега се отмяташ, поредния въздухар. Фланците може да ги направиш, само дето са неизползваеми, няма как да ги монтираш даже и с 8 болта, както твърдеше :idea: Е заради такива като теб се набутват начинаещите маняци, ако някой те послуша, ще се окаже, че си е купил и надупчил желязо за 160 лв напразно, защото няма как да го използва по предназначение. Такива измамници като теб въобще нетрябва да се допускат до форумите и до публичното пространство :idea: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 14 Юни 2009, 12:56

Ми браво щом ги имаш.Аз пък мога да ти кажа,че мога да ти направя фланци 5х120 към 4х100мм.Ще станат сигурни и ще имат солидно закрепване с 9 болта :) Ако имах толкова голям струг и материал ей така за да видиш само,че стават щях да ти ги направя.Както и да е ;)
Изображение
8.32

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook