Нов проблем - пали и гасне - дебитомер - стъпково моторче ??
Модератор: Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
saint85 написа:Нямам още развитие надявам се довечера да свалим от на 1 приятел и неговото стъпково от работещата му кола и да елиминирам проблема веднъж за винаги да си каже от него ли е или не е !!!!! Писна ми значи вчера както не я бях палил няколко дена си запали от раз малко менеше обороти ама като я покарах отидох до с нея до центъра да се видя с 1 приятел пихме по кафе след това паля пак и тръгвам на обратно и всичко е наред ама идеално нито обороти играят нито глъхне нещо даже и имам чуството че бензиномера ми вереше абсолютно вярно под 20л.![]()
Колега,със стъпковото моторче което ти дадох не съм имал абсолютно никакви проблеми,обясних ти,че го смених с ново,защото мислех,че от него сутрин кото дам на контакт и се чува едно бъррррррзззззззззз за около 2-3секунди.Заради този проблем смених и всички дюзи и кокво ли не,но това гадно бръмчене си остана.Така,че мисля,че моторчето би трябвало да работи коректно.
Колеги,да не пускам нова тема,ако някой се е справил с този масов проблем нека да пише решението.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Днес си махнах стъпковото моторче (клемата му остава включена) и маркучите ги запуших. Завих болта, който регулира дроселната клапа на оборот и половина и... ИЗНЕНАДА. Колата запали, оборотите бяха около 700-800, като се меняха с около 20-30. Минах 4км. и си мисля за къв уй са го сложили това моторче, като без него колата си върви идеално.
Ще покарам още малко така да видя разхода как е и после сменям моторчето с ново.
Ще покарам още малко така да видя разхода как е и после сменям моторчето с ново.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Ntalanov - Колега много съм ти благодарен за всичко просто иследвам проблема друго не остана вече да е проверил съм почти всичко по колата чистих 2 пъти моторчето и пак така тия дни като сваля от работеща кола ще се види и тогава ще кажа със сигорност дали е от него или не
- някой ми е направил черна магия с тая барака така ги виждам нещата 


- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Колега не се занимавай с глупости! Разрови се в Е36 форума има стотици теми за менене на обороти, тва е болна тема! Това което ти предлагам аз: откачи си маркучите от вакуум регулатора, първо 16 после 11 и ако оборотите се стабилизират го смени! Струва към 115 лв, в камора 164! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 Номер 6 на схемата е регулатора, 11 и 16 са ти маркучите. Пиши да кажеш какво се случва! Почти сигурен съм, че мизериите са от него!!!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Kak ще откачи маркуч 16!? Ти знаеш ли за какво е този маркуч? Мислете малко преди да говорите глупусти бе хора!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Колега маркуч номер 16 свързва рейката с тръбичката на излишното гориво което отива към резервоара.А номер 11 управлява платното във вакум регулатора и естествено като го премахнеш като подадеш газ платното няма да може да се издърпва надолу и да позволява повишаване на налягането и преминаването на по голямо количество гориво през рейката за работата на по високи обороти на колата.Azereus написа:Колега не се занимавай с глупости! Разрови се в Е36 форума има стотици теми за менене на обороти, тва е болна тема! Това което ти предлагам аз: откачи си маркучите от вакуум регулатора, първо 16 после 11 и ако оборотите се стабилизират го смени! Струва към 115 лв, в камора 164! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 Номер 6 на схемата е регулатора, 11 и 16 са ти маркучите. Пиши да кажеш какво се случва! Почти сигурен съм, че мизериите са от него!!!
П.С Мислете преди да пишете глупави коментари.
saint85 написа:Ntalanov - Колега много съм ти благодарен за всичко просто иследвам проблема друго не остана вече да е проверил съм почти всичко по колата чистих 2 пъти моторчето и пак така тия дни като сваля от работеща кола ще се види и тогава ще кажа със сигорност дали е от него или не- някой ми е направил черна магия с тая барака така ги виждам нещата
Много си ти е хубава колата,не я обиждай така.
Единственната промяна която осетих при смяната на моторчето е,че вече не осещах кога се включва климатика,явно има значение.За това най-добре е ново.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Днеска смених моторчето с друго и първо разлика нямаше след това открихме че жилото на газта е много отпуснато и явно някаде е накъсано защото като го нагласихме пак играеше - някакси го закрепихме да стой неподвижно и колата се оправи само едно леко глъхнене остана при рязко подаване на газ и си викам от някаде смуче въздоха ама това са бели кахъри след това слагам старото моторче обиколих 2 пъти квартала супер се държа колата и тамън да паркирам и нещо пак почна да глъхне след 4.500 оборота и ей така изведнъж пак почна да гасне
после паля и пак всичко си е наред работи малко и почна да бачка гадно както преди да я заведа при архитекта се едно има много обеднена смес това е.
Благодаря на всички за вниманието и за помоща, но всяко нещо си има граници днес мен ми преля чашата и това е ще я продавам.
Колега Ntalanov, ако искаш мога да ти дам стъпковото и още нещо ако ти трябва се обади доста неща мога и да подаря
Колеги това е вече окончателното ми решение стига съм се занимавал с глупости време е да се кача на истинска кола
Ще си купувам 7-ца като паднат акцизите и това е аз сега по тая давам средно 500лв на месец не вярвам 7 да ми излиза повече - и този път ще си взема слънце кола ако требе ще я търся с месеци Аз не бързам тази да я продам който иска някакви части да пише на лс - на тези които са ми помагали ще помогна и аз 

Благодаря на всички за вниманието и за помоща, но всяко нещо си има граници днес мен ми преля чашата и това е ще я продавам.
Колега Ntalanov, ако искаш мога да ти дам стъпковото и още нещо ако ти трябва се обади доста неща мога и да подаря

Колеги това е вече окончателното ми решение стига съм се занимавал с глупости време е да се кача на истинска кола


- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Благодаря колега за линка, но аз съм сменил датчиците на раз. и колянов вал и колата е след осн. ремонт невярвам за 1000 км. да е изгърмял пак някой датчик пък и на диагностиакта не дава такива грешки
без да се обиждаш, ама проблема не е в колата, а в теб.
само не мога да разбера, защо след като виждаш, че не можеш да се оправиш сам продължаваш да пробваш и да се въртиш в кръг?
или очакваш, че ще прочетеш няколко мнения и ще намериш и твоя проблем в форума, да смениш нещо и всичко да се оправи? става, ама повечето пъти за съжаление не става.
след като колата е след основен ремонт и си минал само 1000 км, ми отиди там, където са правили ремонта. не казвам, че те са осрали нещо, просто малко или много познават колата след като са правили основен ремонт и 100% ще се ориентират по - бързо отколкото ти.
викаш седмица.....то бива, айде с ръчни скорости, за да не се развалят, с нормално окачване, да не се разваля и то, бензин, за да е по - лесно за ремонт, ама знаеш ли примерно на тази от линка, който си дал, в какъв филм ще влезнеш с окачването и уникалните "истински" части, които се продват в бг? че по окачването чепа е още по - голям - не е като да свалиш моторчето за праният ход, да го почистиш и пак качиш. там си купуваш частите, слагаш и после със съжаление констатираш, че оригиналните части изкарали 200к км, а тези, които си ги сложил само 40к км.....
общо взето Фенчето го е казал много точно в другата тема за е32 и филето Елена...мога само да допълня, че с пръдня боя не става.
само не мога да разбера, защо след като виждаш, че не можеш да се оправиш сам продължаваш да пробваш и да се въртиш в кръг?
или очакваш, че ще прочетеш няколко мнения и ще намериш и твоя проблем в форума, да смениш нещо и всичко да се оправи? става, ама повечето пъти за съжаление не става.
след като колата е след основен ремонт и си минал само 1000 км, ми отиди там, където са правили ремонта. не казвам, че те са осрали нещо, просто малко или много познават колата след като са правили основен ремонт и 100% ще се ориентират по - бързо отколкото ти.
викаш седмица.....то бива, айде с ръчни скорости, за да не се развалят, с нормално окачване, да не се разваля и то, бензин, за да е по - лесно за ремонт, ама знаеш ли примерно на тази от линка, който си дал, в какъв филм ще влезнеш с окачването и уникалните "истински" части, които се продват в бг? че по окачването чепа е още по - голям - не е като да свалиш моторчето за праният ход, да го почистиш и пак качиш. там си купуваш частите, слагаш и после със съжаление констатираш, че оригиналните части изкарали 200к км, а тези, които си ги сложил само 40к км.....
общо взето Фенчето го е казал много точно в другата тема за е32 и филето Елена...мога само да допълня, че с пръдня боя не става.
Колега,преди години имах подобен проблем,палиш всичко е на ред и след малко става кофти и госне.Оказа се,че в резервоара има боклуци и кото запалиш помпата ги засмуква и цедката се запушва,от там следва липса на гориво и бедна смес,а като загасиш боклуците падат отново на дъното докато не запалиш отново и след малко пак същото.Та око не си почиствал резервоара те съветвам да го направиш,също така и цетката на помпата.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
без да се обиждаш, ама проблема не е в колата, а в теб.
Колега колата беше при 100 майстори
1. Там кадето ми правиха осн. ремонт е в Благоевград -далечко ми е
2. Последно я водих при архитекта и от там излезна уж работеща само леко менеше обороти и се разбрахме с човека той 2 дена се мъчи с мойта барака ако това моторче прави бели да си го сменя и така още 2 дена нямаше ядове - после пак почна да гасне и вече 3то моторче сменям и мога да кажа не е от него или е от него и още нещо
П.С. Знам че си купих барака и в това ми е грешката то е ясно - а не в това че се опитвам сам да си реша проблема извинявам се ама нямам пари всеки месец да ходя по майстори та даже и 2 пъти в месеца
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани