ТДС- Градско охлажда повече от колкото извънградско?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
ТДС- Градско охлажда повече от колкото извънградско?
Здравейте колеги!Карам 525тдс-ка и когато си пускам електронно градусите на водата на скритото меню-градско колата ми даржи по малки градуси от колкото когато тръгна извънградско ми дига със 5-6градуса повече.Някой знае ли от какво може да е това?Възможно ли е да е от виско-то?Водната помпа е сменяна!Не би ли трябало когато тръгна на дълъг път да охлажда повече-при положение че я държа в 2000-2500 оборота?И на какви градуси е нормално да работи ТДС-ката?Благодаря ви!
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Моята работи между88 и 98 градуса, а при пържене достига 103
за секунда и после връща

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Виското на какъв хал е?Промивка на радиаторите правил ли си, както отвътре така и отвън? Промий ги доре ако не си правил тая процедура;)
Водната попма с металната турбинка ли е? Ако е с метална турбина отливка ли е или точкована ламарина?Термостат сменял ли си?
Водната попма с металната турбинка ли е? Ако е с метална турбина отливка ли е или точкована ламарина?Термостат сменял ли си?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
, смени виското ,ако не го чуваш ,тук някои колеги пишат да се прави тест с весник но сьм сьс смесени чувства кьм него ,когато муфата сработи има много шум и много вятьр,временно решение е да се махне пластината отпред в виското тази на която пише БЕР,муфата така включва по рано и работи по яко,но ако пьк е зацепена постоянно взема около 2 коня от мощностаtoretto написа:Само Виското не е сменяно иначе термостата си работи,водната помпа е с метални лопатки но не сам сигурен дали е точкована или отливка защото ми е слагаха в сервиз-радиатора е мит но само отвънка!колата е на 193000км. възможно ли е ако не е сменяно виско-то да е свършило-в смисъл-да е за смяна?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
, смени виското ,ако не го чуваш ,тук някои колеги пишат да се прави тест с весник но сьм сьс смесени чувства кьм него ,когато муфата сработи има много шум и много вятьр,временно решение е да се махне пластината отпред в виското тази на която пише БЕР,муфата така включва по рано и работи по яко,но ако пьк е зацепена постоянно взема около 2 коня от мощностаtoretto написа:Само Виското не е сменяно иначе термостата си работи,водната помпа е с метални лопатки но не сам сигурен дали е точкована или отливка защото ми е слагаха в сервиз-радиатора е мит но само отвънка!колата е на 193000км. възможно ли е ако не е сменяно виско-то да е свършило-в смисъл-да е за смяна?
Значи пробвах го теста но с ръкавица!Колата беше на 100 градуса на скритото меню-и при работещ джигател с ръкавицата я спирам перката-това не е нормално нали?Също така почти никакав шум не чувам когато е зацепено!Когато я карам и си дигне нормално градусите някаде към 95-97 градуса и я загася около 10-тина минути,след това като я запаля се слуша значително добре шумът на виското,но като поработи малко като охлади след това пак не се чува виското като зацепи



- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Виското се чува само като е зацепило;) Позаминало е, защото трябва да включва по рано, а като стои колата поема количеството топлина от мотора и почва да се чува;) Мисля че трябва да си смениш виското и си готов, но гледай да е читаво, имам добри впечатления от ЗАКС;) Ако радиатора не е мит отвъте го измий и ще има положителен ефект. Поздрави 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Благодаря колега!И аз така си мисля че е от виското,защото е точно така като загася колата,като че ли поема топлината и като я запаля тогава зацепва и бучи Виското!Направи ми впечатление че при 100градуса температура виското го спирам с ръкавица почти без никакво съпротивление!Днес намерих Виско на BEHR на 229лв. утре ще отида да го взема и ще го сменя!Иначе като стане на 90-97 градуса стрелката на температурата си стои в средата нито ми е мърдала тосега на дясно-към червеното нито на ляво към синьото!Това което ме притеснява е единствено че работи при такива градуси сега в жегата при съвсем леки нанагорнища държи 105 градуса при 2300 оборота и не пада държи си ги с километри чак като отпусна газта и има леко нанадолнище тогава падат!Ще го смена за да сам си спокоен!А вътрешната промивка на радиатора как става трябва да го сваля нали?
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Сваляш го колега и миеш и отвънка и от вътре, гарантирам за положителния ефект. Стрелката стои на средата от75 до 115 градуса, тествано е от мене;) Моята кола като я понапъна стига до 115 градуса, но веднага спада до към 96, а при нормално каране варира между88 и 95 ама най много;) Успех и после пиши какво е станало
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Аха!Мерси много колега!Ще пиша после като го смена!Да знам за стрелката-те и дават +15 -15 от 90 градуса да не мърда седи си се в средата!Значи като го купих още преди да сменя водната помпа в един баир ми качи на 112 градуса това е единствения път в който го карах с тези градуси след като и смених водната помпа на същия баир ми качва наи много до 102 градуса обаче сега може и повече да качва понеже миналата година виското се чуваше повече че бучи от колкото сега!Ще го сменя Виското и ще промия радиятора и ще ви пиша какво е станало!Благодаря ви много!
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Успех айде със здраве 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани