проблем тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.11.2007

проблем тдс

Мнение от laskobmw » 12 Юни 2009, 20:46

Эдравейте колеги,доста се рових иэ форума но не открих отговор на моя проблем,эначи когато колата е на свободна скорост се чува едно причукване придружено с треперене на скоростния лост,като натисна съединителя иэчеэва,много рядко не го прави и то эа кратко, също след 900 оборота не се чуват симптомите.От време на време ми придарпва от 1ва на 2ра ,ако энае някой от какво може да е да помага,има ли някаква вероятност да е от скоростите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 12 Юни 2009, 21:12

Денферен маховик е според мене ;)
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.11.2007

Мнение от laskobmw » 12 Юни 2009, 21:18

ако е маховик не трябва ли постоянно да чука

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 12 Юни 2009, 21:36

laskobmw написа:ако е маховик не трябва ли постоянно да чука

Колега или маховика или плочка на гнп ;) от друго не причуква така, ако си сменил всички филтри и си сигурен че нафтата която слагаш е чиста. Аз лично го лекувам това колебаене, но не мисля да не зачеквам как става, защото тука много колеги ше почнат да ме ядат и да казват щом немеца не го е написал значи не е редно ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.11.2007

Мнение от laskobmw » 12 Юни 2009, 21:51

а эащо при натиснат съединител е добре,като го пусна и се раэтропва.плочката е эдрава все още, всички филтри са нови и дебитомера чисто нов, мотора работи добре ама това чукане

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 12 Юни 2009, 23:20

Аксиален лагер :winky:
Май така му се викаше :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 12 Юни 2009, 23:26

Sivako написа:Аксиален лагер :winky:
Май така му се викаше :uups:

аксиалния лагер се натоварва при натиснат съединител колега по скоро проблема на колегата е в маховика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 12 Юни 2009, 23:28

маховик

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 12 Юни 2009, 23:29

laskobmw написа:а эащо при натиснат съединител е добре,като го пусна и се раэтропва.плочката е эдрава все още, всички филтри са нови и дебитомера чисто нов, мотора работи добре ама това чукане
как що ? защото като натиснеш педала амбреажната ос спира да се вьрти,проблема е аксиален лагер или счупена пужина в демпфера

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 12 Юни 2009, 23:30

По какво може да се познае от моргата ,че е читав тоя маховик ,май и аз натам съм тръгнал?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.11.2007

Мнение от laskobmw » 12 Юни 2009, 23:35

демпфера в смисал маховика ли?ако е маховик не е добре

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook