интеркулер 525d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 12 Юни 2009, 21:25

Ми на моята и сипвам от смяна на смяна 1 литър масло;) това за 10000км
Тука всички колеги доливат ама не признават и харча на масло е точно от турбината почти на 80 процента от колите с турбо естественно;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: интеркулер 525d

Мнение от WALL » 12 Юни 2009, 21:38

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 17:42, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 12 Юни 2009, 21:43

предната ми тиква беше омега б 2.5 тд ,всички знаят че мотора е тдс,папкаше бая масьлце 1 л на 2-2500 км.турбото цялото в олио,интерколера и тои ,че чак капе,беше на 5-550 000 км,а на километража 200к,навих и за 8-9 месеца 45 000 ,дадах я на един приятел евтино,оня ден му смених вериги и колелета,тои я ползва за служебна и само рьчка ,и кво турбо-мурбо нищо му няма колата има впечетляваща тяга ето за какво става вьпрос ,тьиб че колегата да кара и да си свирка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Юни 2009, 21:49

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 17:43, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 13 Юни 2009, 0:43

добре бе хора просто ми кажете с две думи възможно ли е колата ми да тромава от спукан интеркулер ДА или НЕ, казах ви вече след 2000 оборота ще ми счупи кръста - много яко опъва съответно турбината си работи, нямам разход на масло, и изобщо не пуши. Това са фактите. Вие тука чакате некой новобранец като мене и почвате да ме взимате за подигравка. Между другото точно така е WALL омаслен е кулера но маслото на щеката не е мръднало колкото и странно да ти звучи. Не си мислете че ви пиша за да се правя на интересен просто имам нужда от мнението на някои знаещи и разбиращи хора от този форум. Карате ме да се чувствам все едно съм отишъл в някой сервиз и се чудят откаде какво да измислят за да ми изкарат колата с хиляди проблеми за да ми вземат парите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 13 Юни 2009, 0:54

Споко колега не се ядосвай, колата може да е тромава от спукан кулер, но ще е тромава и след кат осе включи турбото;) Извади кулера и го дай да го надуят(пробват) дали не е спукан за да спиш спокойно, но проблема ти ми се струва че е свързан с турбината и не нещо механично а електронно т.е клапана който командва турбото
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 13 Юни 2009, 1:07

колега NOVOBRANECA искренно ти благодаря за мненията и съветите които ми давашjavascript:emoticon(':bowdown:') ще проверя кулера и този клапан на турбото който казваш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 13 Юни 2009, 1:13

Затова е форума да си помагаме;) Успех колега дано да излекуваш твоята болка :)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 13 Юни 2009, 1:21

Благодаря колега,ще се оправи няма каде да ходи въпрос на нерви :D . И много безпроблемни киломитри с твоята машина

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 13 Юни 2009, 1:27

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 17:43, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 13 Юни 2009, 1:39

WALL за дебитомера съм сигурен. Относно сервиза - BOSCH как ти звучи, ако знаеш някой наистина читав сервиз казвай

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 13 Юни 2009, 8:16

Извинявай колега но да се включа в твойта тема и аз ако може.

Колеги я кажете какво е поведението на колата при мръсен кулер?
Моят е много задръстен от вън и другата седмица ще го чистя.

Може ли от това като стане жега на вън, към 30 градуса, и колата да е тромава до 3000 оборота и да чади черно след 3000 оборота. Това ми прави впечатление от няколко дни.

Когато е до към 22 градуса на вън върви на пушка и не пуши.

Как евентуално се проверява управлението на търбото? С софт. диагностика не дава грешка.
Ако знае някой при живи данни какви трябва да са стойностите на надуване спрямо оборотите моля да сподели за да ги проверя.

Колата e Е39 525d 2002
Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 13 Юни 2009, 11:49

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 17:44, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 13 Юни 2009, 13:42

Колеги проблема е решен :D, днес свалих кулера и го надух - издиша. От една морга си купих друг в много добро състояние смених го и колата сега не дава да я пипнеш :lalala:, благодаря на всички ви за полезните съвети особено на NOVOBRANECA и WALL. Пожелавам на всички много безаварийни километри и WALL зареждам само на OMV или AVANTI

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от hafte » 13 Юни 2009, 13:49

Колко пари го взе от моргата и как го наду да го провериш, колега?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook