интеркулер 525d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
интеркулер 525d
Здравейте колеги,преди известно време бях пуснал тема във форума че колата ми е тромава до 2000 оборота,направих всичко препоръчано от вас за което ви благодаря. Ходих и на диагностика всичко си е OK, обаче колата си е все така спъната до 2000 оборота докато ги стигне е една мъка чак не ми се говори след това се събужда и полудява. Изчистил съм AGR клапана, сменени са всички филтри + този за картерни газове, проверих също и дебитомера всичко е наред, пали без проблем и не пуши, работи перфектно.Направи ми впечатление следното нещо когато правех всички тези манипулации си измих и радиаторите, сега след около 1 месец днес видях че интеркулера пак е омаслен все едно не съм го мил никога. Въпроса ми е може ли колата да не ми върви заради кулера , колко струва и продава ли някой. Благодаря
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Има причина да ти мазни кулера и тя е най вероятно от турбината;),провери си скобите на маркучите които влизат в него, ако не са стегнати ги стегни, ако пак омаслява най-вероятно е спукан 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
колега всички турбини омаслявят поне аз така съм чувал въпроса е че маслото е вън по кулера това ми говори че сигурно е спукан иначе скобите са стегнати.Въпроса е че ако е спукан кулера от него ли не ми върви колата
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Ако е спукан колата се държи както казваш, но и като почне да надува турбината пак трябва да е тромава щото издиша, провери скобите, ако са стегнати кулера е спукан. Всички турбини омасляват да така е и моята омаслява, но въпроса е много ли омаслява и от там дали похарчва масло?! Но за ниските обороти един колега беше писал за някакъв клапан на турбото, който определя кога да прехвърли газовете и не е механичен а нещо по електронен път?!
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
колега проблама ти е електронен,никви ластици чакане на обороти и т.н. ходил си на диагностика ама дали разбират или може да са те претупали
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
колега масло не харчи а доколкото задиагностиката не разбирам много но беше в BOSCH и казаха че всичко си е наред по електрониката
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Едно читаво турбо никога не трябва да омаслява, ако цапа значи си заминава, но колко може да изкара така е божа работа!
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
здравей колега,
щом всичките работи по горе са проверени, да не би променливата геометрия на турбото да се е запекла? запича се при много градско и задръствания. колата набира трудно, и вади звук като че ли не всички цилиндри работят и вдига и разхода, има ли го това при тебе?
щом всичките работи по горе са проверени, да не би променливата геометрия на турбото да се е запекла? запича се при много градско и задръствания. колата набира трудно, и вади звук като че ли не всички цилиндри работят и вдига и разхода, има ли го това при тебе?
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
колеги значи и вашите турбини трябва да са си заминали аз съм сигурен че няма неомаслила турбина, колкото турбини досега съм виждал всички са омаслили и това че една кола върви и няма проблеми не е от чиста турбина просто е нормално да е омаслила.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
- gigov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: перник
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 525tds
Нормално е турбото да омаслява по малко,не съм виждал и аз кола на която да не е омаслило даже и на нови коли на по 10к-20к.
Казвам омаслило не да изтече 1л масло от интеркулера
Казвам омаслило не да изтече 1л масло от интеркулера
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
е за това става въпрос ОМАСЛИЛО, вие кво си мислите че и доливам всеки ден масло, даже на щеката не е мръднало, много ясно че ако маслото изчезва с литри работота вече става много лоша.Напълно съм съгласен с колегата gigov че нови коли също омасляват. А DARKMAN човече бъркаш ме с някой такава тема не съм пускал
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани