Помощ изтече ми антифриза
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помощ изтече ми антифриза
Здравейте,реших и аз да се направя на майстор и да си обезваздуша сиситемата на радиатора.И значи ми бяха казали тук в форума от ляво на казанчето кадето се налива антифриза има една вратка и да я вратна малко докато почне да излиза антифриз и после да я затвора.Така и направих но проблема е че като се опитах да я затвора и тя изби и почна да праска на жсякаде антифриз леле станах целя с антифриз.И сега когато гледам нямам тапа(стопила ли се е кжо е станало ама направо изби).Та мисълта ми беше продават ли се някаде такива тапи и каде и за колко?Благодаря
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
аве и ти си разбрал недоразбрал .. това се прави на отвита първо голямата капачка ,от която се налива , .. и при работещ и топъл двигател развиваш и малката пробчица ,и доливаш антифриз докато започне да излиза от нея .. завиваш 2те капачки и си готов .. а ти на вдигнала налягане охладителна система си развил направо малката тапичка ...
Пробчица
да бе да грешката е моя да ама от каде на намеря сега такава пробчица???Продават ли ги някаде и каде?Защото моята направо се скъса.







Re: Пробчица
в отделни моменти се продават радиатори заради пробки - ако не си намериш ми се обади - или виж Домбата - ако му се разваля радиатор заради пробка
Sladk0 написа:да бе да грешката е моя да ама от каде на намеря сега такава пробчица???Продават ли ги някаде и каде?Защото моята направо се скъса.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
В дару кар има:
http://www.darucar.bg/part_inquiry_client.php
Справка за част
Номенклатурен номер : 17111712788
Описание : ВИНТ
Ед.цена (с ДДС) : 4.57 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
http://www.darucar.bg/part_inquiry_client.php
Справка за част
Номенклатурен номер : 17111712788
Описание : ВИНТ
Ед.цена (с ДДС) : 4.57 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Бате немам такава пробка шот съм я продал с радиатора.Не виждам обаче къв е проблема да я заместиш с наи обикновен болт със същата резба-щи върши същата работа но и аз мисля че в Дару ще е некви стинки
Колкото до обезвъздушаването става елементарно:
-спираш колата на некои баир така че наи-ниската точка да ти е радиатора т.е. предницата надолу.
-двигателът да е студен
да няма налягане в системата
-отвиваш пробката и капачката на радиатора
-наливаш антифриз докато започне да излиза от пробката като изчакваш първо да излезнат балончетата
-след като антифриза почне да излиза през пробката я завиваш
-накрая завиваш и капачката на радиатора
Тва е

-спираш колата на некои баир така че наи-ниската точка да ти е радиатора т.е. предницата надолу.
-двигателът да е студен

-отвиваш пробката и капачката на радиатора
-наливаш антифриз докато започне да излиза от пробката като изчакваш първо да излезнат балончетата
-след като антифриза почне да излиза през пробката я завиваш
-накрая завиваш и капачката на радиатора
Тва е

10х
Благодаря ви на всички утре ще ходя до ДаруКар и ще си взема една такава пробка,Благодаря още веднъж!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
ДОМБАТА написа:Не виждам обаче къв е проблема да я заместиш с наи обикновен болт със същата резба-щи върши същата работа но и
Тая пробка играе ролята и на предпазен клапан - така, че идеята за най-обикновен болт, обикновенно води до отлепване на разширителното казанче от радиатора и после до купуването на нов такъв

ДОМБАТА написа:Бате немам такава пробка шот съм я продал с радиатора.Не виждам обаче къв е проблема да я заместиш с наи обикновен болт със същата резба-щи върши същата работа но и аз мисля че в Дару ще е некви стинкиКолкото до обезвъздушаването става елементарно:
-спираш колата на некои баир така че наи-ниската точка да ти е радиатора т.е. предницата надолу.
-двигателът да е студенда няма налягане в системата
-отвиваш пробката и капачката на радиатора
-наливаш антифриз докато започне да излиза от пробката като изчакваш първо да излезнат балончетата
-след като антифриза почне да излиза през пробката я завиваш
-накрая завиваш и капачката на радиатора
Тва е
Е що караш хората да си счупат колите заради тебе


- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Последно
Ок пичове последно как мога да си обезвъздуша сиситемата тогава,значи нека някой деиствително го е правил и разира да каже моля ви.Благодаря
Такаааа....:
-завиваш пробките за източване на радиатора и блока;
-пълниш антифриз през разширителното казанче;
-развиваш тая пробка дето излетя - махаш я;
-влизаш в колата и слагаш врътката за парното на максимум жега и да духа на 1-2;
-викаш още някой кибик;
-палиш и държиш на празен ход докато стрелката за температурата подмине синьото;
-навиваш няколко врътки на пробката за обезвъздушаване;
-казваш на кибика да държи 2000-2500 об/мин и да гледа дали идва топлото от парното.
-ти през т'ва време месиш долния маркуч на радиатора и гледаш дали има антифриз в казанчето и доливаш;
-като ти каже че го е ударила жегата
гледаш дали е отворил термостата (маркуча почва да грее) и дали излизат мехурчета от пробката (ако да- месиш
маркуча, ако не излизат стягаш пробката за обезвъздушаване);
-казваш на кибика да пуска газта пълниш до белега мах и стягаш тапата на радиатора;
-чакаш малко и гасиш;
-тва беше
готов си
ПП т'ва го правиш на равно място
ПП2 Може да позаплакнеш радиатора където си го улял
-завиваш пробките за източване на радиатора и блока;
-пълниш антифриз през разширителното казанче;
-развиваш тая пробка дето излетя - махаш я;
-влизаш в колата и слагаш врътката за парното на максимум жега и да духа на 1-2;
-викаш още някой кибик;
-палиш и държиш на празен ход докато стрелката за температурата подмине синьото;
-навиваш няколко врътки на пробката за обезвъздушаване;
-казваш на кибика да държи 2000-2500 об/мин и да гледа дали идва топлото от парното.
-ти през т'ва време месиш долния маркуч на радиатора и гледаш дали има антифриз в казанчето и доливаш;
-като ти каже че го е ударила жегата


-казваш на кибика да пуска газта пълниш до белега мах и стягаш тапата на радиатора;
-чакаш малко и гасиш;
-тва беше

ПП т'ва го правиш на равно място
ПП2 Може да позаплакнеш радиатора където си го улял

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани