интеркулер 525d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

интеркулер 525d

Мнение от dmxl » 11 Юни 2009, 20:24

Здравейте колеги,преди известно време бях пуснал тема във форума че колата ми е тромава до 2000 оборота,направих всичко препоръчано от вас за което ви благодаря. Ходих и на диагностика всичко си е OK, обаче колата си е все така спъната до 2000 оборота докато ги стигне е една мъка чак не ми се говори след това се събужда и полудява. Изчистил съм AGR клапана, сменени са всички филтри + този за картерни газове, проверих също и дебитомера всичко е наред, пали без проблем и не пуши, работи перфектно.Направи ми впечатление следното нещо когато правех всички тези манипулации си измих и радиаторите, сега след около 1 месец днес видях че интеркулера пак е омаслен все едно не съм го мил никога. Въпроса ми е може ли колата да не ми върви заради кулера , колко струва и продава ли някой. Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 11 Юни 2009, 20:27

Има причина да ти мазни кулера и тя е най вероятно от турбината;),провери си скобите на маркучите които влизат в него, ако не са стегнати ги стегни, ако пак омаслява най-вероятно е спукан :roll:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 11 Юни 2009, 20:39

колега всички турбини омаслявят поне аз така съм чувал въпроса е че маслото е вън по кулера това ми говори че сигурно е спукан иначе скобите са стегнати.Въпроса е че ако е спукан кулера от него ли не ми върви колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 11 Юни 2009, 20:55

Ако е спукан колата се държи както казваш, но и като почне да надува турбината пак трябва да е тромава щото издиша, провери скобите, ако са стегнати кулера е спукан. Всички турбини омасляват да така е и моята омаслява, но въпроса е много ли омаслява и от там дали похарчва масло?! Но за ниските обороти един колега беше писал за някакъв клапан на турбото, който определя кога да прехвърли газовете и не е механичен а нещо по електронен път?!
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 11 Юни 2009, 21:04

колега проблама ти е електронен,никви ластици чакане на обороти и т.н. ходил си на диагностика ама дали разбират или може да са те претупали

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 11 Юни 2009, 21:24

колега масло не харчи а доколкото задиагностиката не разбирам много но беше в BOSCH и казаха че всичко си е наред по електрониката

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 11 Юни 2009, 21:36

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 17:44, променена общо 1 път

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 12 Юни 2009, 9:51

Едно читаво турбо никога не трябва да омаслява, ако цапа значи си заминава, но колко може да изкара така е божа работа!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Мнение от nightdriver » 12 Юни 2009, 12:42

здравей колега,

щом всичките работи по горе са проверени, да не би променливата геометрия на турбото да се е запекла? запича се при много градско и задръствания. колата набира трудно, и вади звук като че ли не всички цилиндри работят и вдига и разхода, има ли го това при тебе?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2009

Мнение от mirobmw78 » 12 Юни 2009, 13:37

турбото си е заминало според мен щом омаслява има причина едва ли бмв са го направили да омаслява макър и малко провери го по обстоино :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 12 Юни 2009, 16:12

колеги значи и вашите турбини трябва да са си заминали аз съм сигурен че няма неомаслила турбина, колкото турбини досега съм виждал всички са омаслили и това че една кола върви и няма проблеми не е от чиста турбина просто е нормално да е омаслила.

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 12 Юни 2009, 17:02

Нормално, ама друг път, но щом така си мислиш...!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 12 Юни 2009, 17:23

ти не беше ли пуснал и преди една тема че тече масло от турбото дали било нормално или беше друг капацитет :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: перник
Пол: Мъж
Кара: e 39 525tds

Мнение от gigov » 12 Юни 2009, 18:05

Нормално е турбото да омаслява по малко,не съм виждал и аз кола на която да не е омаслило даже и на нови коли на по 10к-20к.
Казвам омаслило не да изтече 1л масло от интеркулера

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Велинград
Пол: Мъж
Кара: E61 530d 05
Мечтае да кара: F10 M550D

Мнение от dmxl » 12 Юни 2009, 19:00

е за това става въпрос ОМАСЛИЛО, вие кво си мислите че и доливам всеки ден масло, даже на щеката не е мръднало, много ясно че ако маслото изчезва с литри работота вече става много лоша.Напълно съм съгласен с колегата gigov че нови коли също омасляват. А DARKMAN човече бъркаш ме с някой такава тема не съм пускал

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook