тампони заден мост powerflex, впечатление?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

тампони заден мост powerflex, впечатление?

Мнение от @2bar » 07 Юни 2009, 23:04

някой кара ли с такива тампони?

понеже ми предстои смяна на тампоните на задният мост се чудя, дали да не сложа powerflex, които освен че се слагат съвсем лесно би трябвало и да променят управлението в посока леко по - директно. разбира се, всичко си върви с неговите минуси и предполагам,че останали части по окачването на задницата ще си заминат доста по - бързо както и нивото на шума ще се повиши.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 08 Юни 2009, 1:25

Аз мислех да слагам такива тампони,но ме разобедиха защото те са плътни! и ударите който понася моста няма да се укажат натоварване върху тампоните а напрраво в купето :shock: което за нашите стари ламарини не е много желатално,особено в моя начин на каране.
Но това съм чул,а дали наистина е така незнам. Иначе разликата м/у пауара и оригиналните в цената е почти никаква.
Ако сложиш такива тампони,сподели как ти се струва защото и аз трябва да ги сменям и все още се колебая какви да сложа ;)
ИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Re: тампони заден мост powerflex, впечатление?

Мнение от V-max » 08 Юни 2009, 1:41

@2bar написа:някой кара ли с такива тампони?

понеже ми предстои смяна на тампоните на задният мост се чудя, дали да не сложа powerflex, които освен че се слагат съвсем лесно би трябвало и да променят управлението в посока леко по - директно. разбира се, всичко си върви с неговите минуси и предполагам,че останали части по окачването на задницата ще си заминат доста по - бързо както и нивото на шума ще се повиши.


няма логика плътният тампона да натоварва другите части на окачването, даже напротив - запазва ги повече поради факта , че не поддава и си седи намястото при всякакви обстоятелства . Специялно за тези големите "лимонки" на задния мост возията определено се втвърдява ,особено при посрещане на напречно препятствия - цепки , копани и зарити места и тн родни благина на пътя ... Толкова от моя личен опит , който не вклчва Е32 , а само Е34ки с монтирани такива тампони

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 08 Юни 2009, 17:07

А по издържливи ли са тия тампони от оригиналните имаш ли впечатление?


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 08 Юни 2009, 19:00

Breyton написа:А по издържливи ли са тия тампони от оригиналните имаш ли впечатление?


Да. :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 08 Юни 2009, 19:31

слагай без да се замислиш,колата става по стабилна и стегната,пауарфлекса са практически вечни!!няма никакво натоварване в купето,по скоро с обикновенните се получава щото са меки и при стабилен удар поддават и удря метал в метал ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юни 2009, 20:51

Аз лично за себе си ги бих сложил на орязана с флекса Е34-ка с много голям мотор ,която да карам на писта с много газ , бих й сложил такива тампони наред да е остра, да е брутална даже ,но за нашите пътища и всеки дневно каране ако нямаш жал към непоправимото а именно купето ... слагай ;)


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 08 Юни 2009, 21:23

Penchev написа:Аз лично за себе си ги бих сложил на орязана с флекса Е34-ка с много голям мотор ,която да карам на писта с много газ , бих й сложил такива тампони наред да е остра, да е брутална даже ,но за нашите пътища и всеки дневно каране ако нямаш жал към непоправимото а именно купето ... слагай ;)


Георги Пенчев


има различни серии полиеритан,използването му за ежедневни коли е оправдано поради факта че е почти вечен и подобрява комфорта и поведението на колата особенно при по високи скорости в завой колата става по директна и по готина за каране,нищо няма да му стане на купето,тва са някви митове и легенди.за пример мога да ти дам честите си срещи с бордюрите и смазването на доста носачи,това е много по сериозно натоварване върху колата,след всяка смяна имам перфектна геометрия,дори и моста не ми е мръднал,тва е е34 не е някой изгнил кадет ;) тествали сме полиеритан многократно във всякакви коли,дори и черната серия който е най твърдия,досега сме остановили че има само плюсове без нито един минус,не правя реклама,всеки сам си решава все пак ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юни 2009, 21:41

Наистина всеки сам си избира и решава как и какво да влага в автомобила си ,но с твърдината си за комфорт в сравнение с БМВ тампони не може да се говори ,аз също имам някаква база за да го казвам :) Освен да държат в някакво съосие и точна позиция елементите те са и за да гасят вибрациите ,когато имат гума ... хахахахаха :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Имаме жив пример с брат ми как от такава твърдост се разшвайцва една ламарина на покрива :confused:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 08 Юни 2009, 23:08

отказах се....така или иначе не бях много сигурен, че ги искам, по - скоро единствено по - лесният монтаж би било предимство в моя случай, но преди малко си купих и скобата, така че не виждам голям кяр от такива тампони. ако имах едно е30 или е36 бих сложил, но на е34...не виждам смисъл.

@Шефе, виж да не те качват на черешата с тези цени. поне при мен Powerflex струва точно два пъти повече от обикновените тампони. Обикновените тампони на Mеyle са около 40 евро, а другите около 80.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 09 Юни 2009, 0:54

Penchev написа:Наистина всеки сам си избира и решава как и какво да влага в автомобила си ,но с твърдината си за комфорт в сравнение с БМВ тампони не може да се говори ,аз също имам някаква база за да го казвам :) Освен да държат в някакво съосие и точна позиция елементите те са и за да гасят вибрациите ,когато имат гума ... хахахахаха :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Георги Пенчев


с цялото ми уважение , но на кола със стандартно окачване (сток пружини , сток аморт. и високи гуми) слагането на цял кит тампони се усеща много трудно , освен че става по-стегнато като цяло ;) Колегата по-горе доста добре е усетил ефекта , ако искате тоталната гондола тези тампони не са за вас , с тях изчезва всяко излишно люшкане и чекнене по бордюрите .

Със стаб щангите също е интересно , техните тампони никой не ебава да прегледа , защото изглеждат цели и рядко се цепят за да е видно. Затова и в повечето случаи те са тотално омекнали и това с цяла сила се усеща в разхода на биалетки например...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 09 Юни 2009, 1:18

V-max написа:.....с тях изчезва всяко излишно люшкане и чекнене по бордюрите...


к'ви бордюри, к'во чудо. говоря ти за нормално каране по магистрала темпо 160 - 180 км/ч. ся ако си говорим истината, не вярвам промяната в поведението на колата да е толкова голяма. изхождам от факта, че тези тампони не е необходимо да се вписват допълнително в талона на колата. предполагам обаче, че нивото на шума ще се вдигне доста.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 09 Юни 2009, 1:21

Оригиналните тампони в Дару са 71лв брой,тоест 142лв комплект.А pawer flex-а е 150лв комплекта ;)
ИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 09 Юни 2009, 1:34

@2bar написа:
V-max написа:.....с тях изчезва всяко излишно люшкане и чекнене по бордюрите...


к'ви бордюри, к'во чудо. говоря ти за нормално каране по магистрала темпо 160 - 180 км/ч. ся ако си говорим истината, не вярвам промяната в поведението на колата да е толкова голяма. изхождам от факта, че тези тампони не е необходимо да се вписват допълнително в талона на колата. предполагам обаче, че нивото на шума ще се вдигне доста.


за една Е46ца точно качването на бордюр е кошмар ;) За всичко друго няма как да ти отговоря , едно е да си представяш , друго е 10год да ги ползваш на всякакви марки и модели във всякакви условия ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 09 Юни 2009, 1:44

V-max написа:....за една Е46ца точно качването на бордюр е кошмар ;) За всичко друго няма как да ти отговоря , едно е да си представяш , друго е 10год да ги ползваш на всякакви марки и модели във всякакви условия ....


приказката беше за комфорт и какво става с шума в купето с едните и другите тампони. иначе за качването по бордюрите не знам, никога не ми се е налагало да се качвам на някой бордюр, това би било и последното нещо, което ще ме накара да сложа такива тампони.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook