Проблем с вървенето и оборотите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 28 Май 2007, 21:05

Mr.President написа:
turbo написа:Дюзи ще да са. Сложи една добавка ама в количеството, за което е дадена!!! От малките REDEX сложи ама на пълен резервоар я дават и така 2-3 резевоара и ще се опраи.


Задължително ли е да е на пълен резервоар ? Не може ли на по-малки количества.


Просто количеството е направено за един резервоар,целта е достатъчно време да поработи с тази смес ,за да стане очистването на системата ,а не да се издуха с десет литра..Добре е този резервоар да се консумира извънградско,за да бъде двигателя в оптимален работен режим,а не с често палене-гасене ,студен-топъл двигател,непълно горене.... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 23.07.2005
Местоположение: София

Мнение от KaLoSoFt » 29 Май 2007, 7:08

Ако наистина мислиш че е от това и ако караш на газ, по-добре отиди да ти изчистят дюзите с ултразвук, ще ти излезе по-евтино и резултата ще е по-сигурен. Три резервоара с бензин ще ти дойдат доста вътрешно със сегашните цени..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 08 Юни 2009, 23:50

извинявам се че вдигам тази тема от прахта, но да попитам голяма играчка ли е чистенето на дюзи ? симптомите са ми следните, като паля колата двигателя не тръгва на постоянните си обороти, нормализира се след 1-2 секунди.. това го прави почти винаги (студен и топъл) :roll: иначе проблем с вървенето нямам но като паля и така си прекъсва 1-2 сек. :roll: ...., вие какво ще ме посъветвате, мерси.
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: Бавно м52б28

Мнение от komarchyyyy » 09 Юни 2009, 0:08

100% са дюзите щом ти работи на 2-3 цилиндара 1-та или 2-те дюзи не впрьскват а пикаят ;) закарай е да ги почистят и ще видиш че ще се оправи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 09 Юни 2009, 0:17

а това ли представляват дюзите нагледно ? с М50Б20 съм
https://www.msmautos.com/images/product ... ectors.gif
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 09 Юни 2009, 19:12

преди 1 седмица сащия проблем имах и като смених свещи и палец са оправи колата проблема ми беше в палеца беше спукан

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: гр. Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530xd, e46 320d
Мечтае да кара: най-новото
Детайли за колата: 2006 г.,530xd - 231 к.с сив
2002г., 320д - 150 к.с, сив металик

проблем с обороти и палене

Мнение от gosho_slona » 09 Юни 2009, 23:48

и при мен го има играят оборотите, обаче и трудно ми пали. като постои 10-15 минути и вурти и не може. С газ ото втория път. Ходих на елкон каза ми че по електрониката всичко е наред и отива към дюзи. Ама дюзите ги чистих предната седмица. Незнам вече ко да и правя вече. Дюзи ли да сменям. Ако някой може да каже нещо по-въпроса. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 10 Юни 2009, 0:54

за дюзите вземи дизолит от дару много е добра тая добавка

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.02.2006
Местоположение: София
Кара: 316 M43 E36
Мечтае да кара: хиляди хора да изтръпват :)

Re: Проблем с вървенето и оборотите

Мнение от Rambolet » 15 Фев 2010, 1:27

И аз съм на газ/бенз 316 М43, и при мен първо държи стабилно 1000 оборота докато позагрее до средата на синята зона, след това рязко пада мощността, придърпва, маломощна е, не може да се кара така, затова превключвам на газ, където всичко си е нормално (като при колегата), и евентуално като е загряла напълно върви по-добре, макар и леко маломощно и нестабилно на бензин, което ме навежда на мисълта, че има проблем с дозирането бенз/въздух и утре отивам на сервиз да видя дали ще се сетят що е - кофти дебитомер-> чистене или смяна :( (ако клапата му в началото е затворена, както е винаги на студен двигател докато загрее, и след това отваря докрай в студеното време, когато въздуха е особено богат на кислород, то има някаква логика); кофти датчици ламбда сонда, температурен сензор, маф и мап (ако има, не съм навътре) - заблуждават компа да дава повече въздух в сместа... и не на последно място - очевадни проблеми като пробойни по маркучи, тръби и впрочие, иначе не е лошо за равномерност и мощ да прочистиш с ултразвук дюзите или с добавки, но надали те са проблема в случая

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.02.2006
Местоположение: София
Кара: 316 M43 E36
Мечтае да кара: хиляди хора да изтръпват :)

Re: Проблем с вървенето и оборотите

Мнение от Rambolet » 25 Фев 2010, 0:54

Така, след 2 диагностики и предстояща 3та да докладвам:
Първата диагностика даде проблем с ламбда сонда и дебитомер, като последва отваряне с рязане на черната кутийка на дебитомера и малко ръчна понастройка на пружинката вътре, колкото чат пат да вървя на бенз (кошмар - 50% мощ, трудно мудно неплавно потегляне и т.н.) + една добавка на Моторекс за чистене по инжекция и дюзи и съвет засега да не сменят ламбдата, че уж бързо щяла да сдаде багажа (около половин година, а четох че може и 4 да отпери с хубаво изгаряне на газта), и да карам само на бенз половин/един резервоар. Това не ме изкефи (с гърмежи и кофти ход си като идиот на пътя) и отидох другаде на втора диагностика. Съвета бе или да сменя с нов дебитомер, или да търся с уговорка-опция връщане стар, че разликата е 10 пъти в цената. Пробвах засега без диагностика, а утре и със, един стар дебитомер(после и разкачихме акумулатора зарад компа), не се промениха нещата, имаше и един два гърмежа , а след като си сложих обратно моя изведнъж почна да потегля доста по-добре и с по-малко придърпване. Никакви изводи не мога да си извадя, освен че или е хубаво както един колега да сменя почти всичко - ламбда, стъпково, дебитомер, вакуум клапа, датчици и дори повдигачи и тъпата газова (виновник номер 2 след самите годинки на колата) да стане инжекцион, или просто няма оправия... Утре съм зад Хенри Форд на диагностика, ако стане интересно - ще пиша, ако не - то и без това не помагам много с това тук, може би просто й е дошло времето на любимата ми колица :cry:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: Проблем с вървенето и оборотите

Мнение от Monoid » 25 Фев 2010, 11:19

Колега един баварец никога не се предава :) Не ходи нито пред или зад хенри форт , ами отиди под моста чавдар в сервиза на BOSH където карат само е36 за да ти кажат какъв е проблема.
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: Проблем с вървенето и оборотите

Мнение от pgv64 » 25 Фев 2010, 18:31

:D Привет колеги! Знам , че много от вас ще скочат от това което ще кажа , но истината е една: Баварската душица най - добре върви с бензин.Ако беше иначе, пусите му шваби щяха да го направят.Не си разваляйте колите и кефя с газта. Газ + карбуратор - екстра , но газ и пълна инжекция - пълна катастрофа. Може в началото да върви прилично добре , но края е един и същи: Запушени дюзи , скапал се или гръмнал дебитомер , издухала ламбда ,... и т.н. Няма да ми стиге мястото да изброявам негативите.Това си личо мнение , но съм го изпитал на гърба си. Давай ГАЗ но с БЕНЗИН ! :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.02.2006
Местоположение: София
Кара: 316 M43 E36
Мечтае да кара: хиляди хора да изтръпват :)

Re: Проблем с вървенето и оборотите

Мнение от Rambolet » 25 Фев 2010, 21:47

Благодаря Monoid за насоката за сервиза , ще го имам в предвид някой път, иначе да - механична газова и БМВ = проблеми, въпреки че изкара 4 години :confused: . Не ходих зад Хенри, ами на Ди и Ес в Люлин, дебитомер на старо от колегата Боби (във форума - Beglecca), днес се оказа, че ми върши екстра работа (засега), и само една универсална нова ламбда ще се сменя, че все пак съм карал 112 хил. км със старата, 50 от които на газ (50хил на бенз А95 при 8/100 са около 7400лв., а на бенз/газ -> 4800лв., всеки сам си преценява) . Върна се надеждата, а само за информацията - пълна газ инжекция с поставяне първа оферта като за 316и - 1450лв. (плюсове :arrow: ламбда + компютър + емулатор за газта, по-малък изпарител и т.н., но това е друга тема).
П.П. Поглеждайте си и сменяйте по-често гумичката на газ предпазител-клапата, чистете изпарителя и внимавайте с бедните смеси, пълна синтетика масло, чистене ултразвук/смяна дюзи ако тресе и на газ, добавка за бенз (чистеща) и палене и гасене на него, а останалото е Божа работа, то няма вечни части, и на бенз, и на керосин, важното е че ще оцелее баварското бебе :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: Е46 320д

Re: Проблем с вървенето и оборотите

Мнение от giggs_11 » 27 Фев 2010, 18:42

Rambolet написа:Благодаря Monoid за насоката за сервиза , ще го имам в предвид някой път, иначе да - механична газова и БМВ = проблеми, въпреки че изкара 4 години :confused: . Не ходих зад Хенри, ами на Ди и Ес в Люлин, дебитомер на старо от колегата Боби (във форума - Beglecca), днес се оказа, че ми върши екстра работа (засега), и само една универсална нова ламбда ще се сменя, че все пак съм карал 112 хил. км със старата, 50 от които на газ (50хил на бенз А95 при 8/100 са около 7400лв., а на бенз/газ -> 4800лв., всеки сам си преценява) . Върна се надеждата, а само за информацията - пълна газ инжекция с поставяне първа оферта като за 316и - 1450лв. (плюсове :arrow: ламбда + компютър + емулатор за газта, по-малък изпарител и т.н., но това е друга тема).
П.П. Поглеждайте си и сменяйте по-често гумичката на газ предпазител-клапата, чистете изпарителя и внимавайте с бедните смеси, пълна синтетика масло, чистене ултразвук/смяна дюзи ако тресе и на газ, добавка за бенз (чистеща) и палене и гасене на него, а останалото е Божа работа, то няма вечни части, и на бенз, и на керосин, важното е че ще оцелее баварското бебе :)
колега ,ако може само да ми поясниш,на кое точно казваш "газ предпазител-клапата",ако имаш и снимка ще е най-добре.Предварително благодаря!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook