тампони заден мост powerflex, впечатление?
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
тампони заден мост powerflex, впечатление?
някой кара ли с такива тампони?
понеже ми предстои смяна на тампоните на задният мост се чудя, дали да не сложа powerflex, които освен че се слагат съвсем лесно би трябвало и да променят управлението в посока леко по - директно. разбира се, всичко си върви с неговите минуси и предполагам,че останали части по окачването на задницата ще си заминат доста по - бързо както и нивото на шума ще се повиши.
понеже ми предстои смяна на тампоните на задният мост се чудя, дали да не сложа powerflex, които освен че се слагат съвсем лесно би трябвало и да променят управлението в посока леко по - директно. разбира се, всичко си върви с неговите минуси и предполагам,че останали части по окачването на задницата ще си заминат доста по - бързо както и нивото на шума ще се повиши.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Аз мислех да слагам такива тампони,но ме разобедиха защото те са плътни! и ударите който понася моста няма да се укажат натоварване върху тампоните а напрраво в купето
което за нашите стари ламарини не е много желатално,особено в моя начин на каране.
Но това съм чул,а дали наистина е така незнам. Иначе разликата м/у пауара и оригиналните в цената е почти никаква.
Ако сложиш такива тампони,сподели как ти се струва защото и аз трябва да ги сменям и все още се колебая какви да сложа

Но това съм чул,а дали наистина е така незнам. Иначе разликата м/у пауара и оригиналните в цената е почти никаква.
Ако сложиш такива тампони,сподели как ти се струва защото и аз трябва да ги сменям и все още се колебая какви да сложа

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: тампони заден мост powerflex, впечатление?
@2bar написа:някой кара ли с такива тампони?
понеже ми предстои смяна на тампоните на задният мост се чудя, дали да не сложа powerflex, които освен че се слагат съвсем лесно би трябвало и да променят управлението в посока леко по - директно. разбира се, всичко си върви с неговите минуси и предполагам,че останали части по окачването на задницата ще си заминат доста по - бързо както и нивото на шума ще се повиши.
няма логика плътният тампона да натоварва другите части на окачването, даже напротив - запазва ги повече поради факта , че не поддава и си седи намястото при всякакви обстоятелства . Специялно за тези големите "лимонки" на задния мост возията определено се втвърдява ,особено при посрещане на напречно препятствия - цепки , копани и зарити места и тн родни благина на пътя ... Толкова от моя личен опит , който не вклчва Е32 , а само Е34ки с монтирани такива тампони
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
слагай без да се замислиш,колата става по стабилна и стегната,пауарфлекса са практически вечни!!няма никакво натоварване в купето,по скоро с обикновенните се получава щото са меки и при стабилен удар поддават и удря метал в метал 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз лично за себе си ги бих сложил на орязана с флекса Е34-ка с много голям мотор ,която да карам на писта с много газ , бих й сложил такива тампони наред да е остра, да е брутална даже ,но за нашите пътища и всеки дневно каране ако нямаш жал към непоправимото а именно купето ... слагай
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:Аз лично за себе си ги бих сложил на орязана с флекса Е34-ка с много голям мотор ,която да карам на писта с много газ , бих й сложил такива тампони наред да е остра, да е брутална даже ,но за нашите пътища и всеки дневно каране ако нямаш жал към непоправимото а именно купето ... слагай![]()
Георги Пенчев
има различни серии полиеритан,използването му за ежедневни коли е оправдано поради факта че е почти вечен и подобрява комфорта и поведението на колата особенно при по високи скорости в завой колата става по директна и по готина за каране,нищо няма да му стане на купето,тва са някви митове и легенди.за пример мога да ти дам честите си срещи с бордюрите и смазването на доста носачи,това е много по сериозно натоварване върху колата,след всяка смяна имам перфектна геометрия,дори и моста не ми е мръднал,тва е е34 не е някой изгнил кадет


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Наистина всеки сам си избира и решава как и какво да влага в автомобила си ,но с твърдината си за комфорт в сравнение с БМВ тампони не може да се говори ,аз също имам някаква база за да го казвам
Освен да държат в някакво съосие и точна позиция елементите те са и за да гасят вибрациите ,когато имат гума ... хахахахаха
Имаме жив пример с брат ми как от такава твърдост се разшвайцва една ламарина на покрива
Георги Пенчев




Имаме жив пример с брат ми как от такава твърдост се разшвайцва една ламарина на покрива

Георги Пенчев
отказах се....така или иначе не бях много сигурен, че ги искам, по - скоро единствено по - лесният монтаж би било предимство в моя случай, но преди малко си купих и скобата, така че не виждам голям кяр от такива тампони. ако имах едно е30 или е36 бих сложил, но на е34...не виждам смисъл.
@Шефе, виж да не те качват на черешата с тези цени. поне при мен Powerflex струва точно два пъти повече от обикновените тампони. Обикновените тампони на Mеyle са около 40 евро, а другите около 80.
@Шефе, виж да не те качват на черешата с тези цени. поне при мен Powerflex струва точно два пъти повече от обикновените тампони. Обикновените тампони на Mеyle са около 40 евро, а другите около 80.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Penchev написа:Наистина всеки сам си избира и решава как и какво да влага в автомобила си ,но с твърдината си за комфорт в сравнение с БМВ тампони не може да се говори ,аз също имам някаква база за да го казвамОсвен да държат в някакво съосие и точна позиция елементите те са и за да гасят вибрациите ,когато имат гума ... хахахахаха
![]()
![]()
![]()
Георги Пенчев
с цялото ми уважение , но на кола със стандартно окачване (сток пружини , сток аморт. и високи гуми) слагането на цял кит тампони се усеща много трудно , освен че става по-стегнато като цяло

Със стаб щангите също е интересно , техните тампони никой не ебава да прегледа , защото изглеждат цели и рядко се цепят за да е видно. Затова и в повечето случаи те са тотално омекнали и това с цяла сила се усеща в разхода на биалетки например...
V-max написа:.....с тях изчезва всяко излишно люшкане и чекнене по бордюрите...
к'ви бордюри, к'во чудо. говоря ти за нормално каране по магистрала темпо 160 - 180 км/ч. ся ако си говорим истината, не вярвам промяната в поведението на колата да е толкова голяма. изхождам от факта, че тези тампони не е необходимо да се вписват допълнително в талона на колата. предполагам обаче, че нивото на шума ще се вдигне доста.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
@2bar написа:V-max написа:.....с тях изчезва всяко излишно люшкане и чекнене по бордюрите...
к'ви бордюри, к'во чудо. говоря ти за нормално каране по магистрала темпо 160 - 180 км/ч. ся ако си говорим истината, не вярвам промяната в поведението на колата да е толкова голяма. изхождам от факта, че тези тампони не е необходимо да се вписват допълнително в талона на колата. предполагам обаче, че нивото на шума ще се вдигне доста.
за една Е46ца точно качването на бордюр е кошмар

V-max написа:....за една Е46ца точно качването на бордюр е кошмарЗа всичко друго няма как да ти отговоря , едно е да си представяш , друго е 10год да ги ползваш на всякакви марки и модели във всякакви условия ....
приказката беше за комфорт и какво става с шума в купето с едните и другите тампони. иначе за качването по бордюрите не знам, никога не ми се е налагало да се качвам на някой бордюр, това би било и последното нещо, което ще ме накара да сложа такива тампони.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани