Виско тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Виско тдс
Колеги да попитам виското на тдс трябва ли да фучи все едно е постоянно зацепено?
Щото до сега на предишните ми коли все се включва когато колата е загряла в адска жега и то за много малко,та да го сменям ли или така да си я карам (Дразнещо е)

Щото до сега на предишните ми коли все се включва когато колата е загряла в адска жега и то за много малко,та да го сменям ли или така да си я карам (Дразнещо е)

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
на тдс-а вискомуфата почва да работи на около65гр тем.по радиатор ,фучи ама охлажда,че те и без туи тея мотори все на рьба работят .ако преди си карал бензинови бмв-та е друго на послабите и особенно 4 цилиндровите виското е по тихо и по слабо
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
presko79 написа:на тдс-а вискомуфата почва да работи на около65гр тем.по радиатор ,фучи ама охлажда,че те и без туи тея мотори все на рьба работят .ако преди си карал бензинови бмв-та е друго на послабите и особенно 4 цилиндровите виското е по тихо и по слабо
65 градуса е много далече от температурата за виско то трябва да се включи на студена кола и след минута две да изключи и после след 94 95 градуса някъде зависи от външната температура и скороста с която се движиш
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
anzak написа:presko79 написа:на тдс-а вискомуфата почва да работи на около65гр тем.по радиатор ,фучи ама охлажда,че те и без туи тея мотори все на рьба работят .ако преди си карал бензинови бмв-та е друго на послабите и особенно 4 цилиндровите виското е по тихо и по слабо
65 градуса е много далече от температурата за виско то трябва да се включи на студена кола и след минута две да изключи и после след 94 95 градуса някъде зависи от външната температура и скороста с която се движиш

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Колега на мен ми се струва че това "фучуне" е при студен двигател.И при мен го има но като позагрее колата и намаля шума.Имаше една подобна тема тук.Колега описва фученето като излитане на самолет 


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
точно като загрее колата и виското започва да фучи много готино, като шума зад некои Тдс при подаване на газ
препоръчвам на всеки, които не си го е сменял, да го смени, щото по добре 200-300 лв, от колкото после 2000 ремонт
препоръчвам на всеки, които не си го е сменял, да го смени, щото по добре 200-300 лв, от колкото после 2000 ремонт

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Наистина, читаво виско е около 200 лева. Препоръчвам и аз този ход, защото не бива шега с този двигател.
BMW only!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
65 гр. по оста на виско (не на двг)пише го на разни места а туи че сутрин тарябва да работи минута две иче работи при тем.на мотора от 90 на горе сьм напьлно сьгласенanzak написа:presko79 написа:на тдс-а вискомуфата почва да работи на около65гр тем.по радиатор ,фучи ама охлажда,че те и без туи тея мотори все на рьба работят .ако преди си карал бензинови бмв-та е друго на послабите и особенно 4 цилиндровите виското е по тихо и по слабо
65 градуса е много далече от температурата за виско то трябва да се включи на студена кола и след минута две да изключи и после след 94 95 градуса някъде зависи от външната температура и скороста с която се движиш
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Значи да разбирам че виското ми е прецакано
Щото и топла и студена все си фучи
Благодаря ви за отговорите

Щото и топла и студена все си фучи

Благодаря ви за отговорите

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Ivo_Borisov написа:Колега направи теста с вестника за да разбереш дали ти е за смяна виското!
Правих го преди и го издържа

Просто исках да разбера дали по-принцип трябва постоянно да фучи,или като на бензиновите ми досега само когато загрее

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Ivo_Borisov написа:Щом виското си е наред карай и си свиркай
В случая тест с вестник не е подходящ. Проблема на колегата е, че му е постоянно зацепено виското. Не е много добре да се кара така.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Ако си купувал на скоро автомобила, предния собственик може да е одарил един два пъти по оста на виското с чука и да е спестил смяната му. Иначе доста коли карат с така "ремонтирано" виско ама вдига разхода и максиманата ти скорост пада, абе товари двигателя излишно.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани