Виско тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Виско тдс

Мнение от Sivako » 08 Юни 2009, 0:06

Колеги да попитам виското на тдс трябва ли да фучи все едно е постоянно зацепено?
Щото до сега на предишните ми коли все се включва когато колата е загряла в адска жега и то за много малко,та да го сменям ли или така да си я карам (Дразнещо е)
:roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 08 Юни 2009, 0:10

Не трябва да е винаги зацепено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 08 Юни 2009, 0:39

на тдс-а вискомуфата почва да работи на около65гр тем.по радиатор ,фучи ама охлажда,че те и без туи тея мотори все на рьба работят .ако преди си карал бензинови бмв-та е друго на послабите и особенно 4 цилиндровите виското е по тихо и по слабо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 08 Юни 2009, 2:13

presko79 написа:на тдс-а вискомуфата почва да работи на около65гр тем.по радиатор ,фучи ама охлажда,че те и без туи тея мотори все на рьба работят .ако преди си карал бензинови бмв-та е друго на послабите и особенно 4 цилиндровите виското е по тихо и по слабо

65 градуса е много далече от температурата за виско то трябва да се включи на студена кола и след минута две да изключи и после след 94 95 градуса някъде зависи от външната температура и скороста с която се движиш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 08 Юни 2009, 2:43

anzak написа:
presko79 написа:на тдс-а вискомуфата почва да работи на около65гр тем.по радиатор ,фучи ама охлажда,че те и без туи тея мотори все на рьба работят .ако преди си карал бензинови бмв-та е друго на послабите и особенно 4 цилиндровите виското е по тихо и по слабо

65 градуса е много далече от температурата за виско то трябва да се включи на студена кола и след минута две да изключи и после след 94 95 градуса някъде зависи от външната температура и скороста с която се движиш
:yes: По точно не може да се каже
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 08 Юни 2009, 8:38

Колега на мен ми се струва че това "фучуне" е при студен двигател.И при мен го има но като позагрее колата и намаля шума.Имаше една подобна тема тук.Колега описва фученето като излитане на самолет :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 08 Юни 2009, 16:18

точно като загрее колата и виското започва да фучи много готино, като шума зад некои Тдс при подаване на газ

препоръчвам на всеки, които не си го е сменял, да го смени, щото по добре 200-300 лв, от колкото после 2000 ремонт ;)

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 08 Юни 2009, 16:44

Наистина, читаво виско е около 200 лева. Препоръчвам и аз този ход, защото не бива шега с този двигател.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 08 Юни 2009, 21:05

anzak написа:
presko79 написа:на тдс-а вискомуфата почва да работи на около65гр тем.по радиатор ,фучи ама охлажда,че те и без туи тея мотори все на рьба работят .ако преди си карал бензинови бмв-та е друго на послабите и особенно 4 цилиндровите виското е по тихо и по слабо

65 градуса е много далече от температурата за виско то трябва да се включи на студена кола и след минута две да изключи и после след 94 95 градуса някъде зависи от външната температура и скороста с която се движиш
65 гр. по оста на виско (не на двг)пише го на разни места а туи че сутрин тарябва да работи минута две иче работи при тем.на мотора от 90 на горе сьм напьлно сьгласен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 10 Юни 2009, 16:55

Значи да разбирам че виското ми е прецакано :(
Щото и топла и студена все си фучи :|
Благодаря ви за отговорите :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 10 Юни 2009, 17:13

Колега направи теста с вестника за да разбереш дали ти е за смяна виското!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 10 Юни 2009, 20:51

Ivo_Borisov написа:Колега направи теста с вестника за да разбереш дали ти е за смяна виското!

Правих го преди и го издържа :mhihi:
Просто исках да разбера дали по-принцип трябва постоянно да фучи,или като на бензиновите ми досега само когато загрее :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 10 Юни 2009, 22:26

Щом виското си е наред карай и си свиркай :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 11 Юни 2009, 0:18

Ivo_Borisov написа:Щом виското си е наред карай и си свиркай :)


В случая тест с вестник не е подходящ. Проблема на колегата е, че му е постоянно зацепено виското. Не е много добре да се кара така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 11 Юни 2009, 8:31

Ако си купувал на скоро автомобила, предния собственик може да е одарил един два пъти по оста на виското с чука и да е спестил смяната му. Иначе доста коли карат с така "ремонтирано" виско ама вдига разхода и максиманата ти скорост пада, абе товари двигателя излишно.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook