Индикация на таблото 520i 98`-отново проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Индикация на таблото 520i 98`-отново проблем
Здравейте колеги! Търсих в търсачката, но не намерих тема която да ми даде информация как да си реша проблема. Имам е39 520i 98 година, от един месец насам на таблото ми се появи индикация че имам проблем със заден десен стоп (или поне така разбирам аз индикацията която свети на таблото- на дисплея, който показва за отворени врати).
Проверих всички светлини отзад- няма изгорели крушки всичко работи, откачах и акумулатора за 5,10 мин но така и не изчезна тази индикация! Моля ако някой има идея как да си реша проблема да помогне! Предварително благодаря!
Проверих всички светлини отзад- няма изгорели крушки всичко работи, откачах и акумулатора за 5,10 мин но така и не изчезна тази индикация! Моля ако някой има идея как да си реша проблема да помогне! Предварително благодаря!

Последна промяна dbanchev на 05 Юни 2009, 10:00, променена общо 1 път
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Провери ли третия стоп? (този който е по средата на стъклото) Аз залагам на него ! Ако не е в това проблема си смени всички крушки на задните светлини (мисля бяха 15 на брой) и проблема ти трябва да се оправи.Но все пак залагам на третия стоп,аз я имах същата болежка.Има и нещо друго...крушките ти могат да светят,но ако са сменяни и не са подходящите и не дават нужното напрежение на борда пак отчита,че имаш изгоряла крушка.Успех
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Колеги сега проверих и светлините на номера! Лявата е изгоряла, сигурно заради нея свети индикацията, бях забравил да погледна светлините на номера!
третия стоп си бачка. няма ли начин да се сменят крушките на номера без сваляне на самия номер? Че нещо не ми се ще да го махам да не стане беля с тоя нит.

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
dbanchev написа:Колеги сега проверих и светлините на номера! Лявата е изгоряла, сигурно заради нея свети индикацията, бях забравил да погледна светлините на номера!третия стоп си бачка. няма ли начин да се сменят крушките на номера без сваляне на самия номер? Че нещо не ми се ще да го махам да не стане беля с тоя нит.
Има един варянт в който можеш да отрежеш ръбчето на пластмасовата кора под самия номер,но незнам колко ще е ефикасно.Най-сигурно е със сваляне на номера.
И пак си огледай всички крушки ,защото според мен крушките за задния номер не се индикират от малкия борд,поне при мен беше така
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Aз не стигнах до сваляне на номера. Но си беше доста мъка
Иначе не е много добре измислена тая работа с тоя номер.

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Колега, няма друг начин, трябва да режеш нита и после да го залепиш, някъде по темите имаше разяснение как става!
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
stasko5 написа:Aз не стигнах до сваляне на номера. Но си беше доста мъкаИначе не е много добре измислена тая работа с тоя номер.
Колега, кажи как го нарави, защото аз резах нита, а и мисля, че ще е добре за всички да знаят!
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Aми то не го правих аз но гледах, значи понеже при мен бяха и двете крушки изгорели та беше по шит но ако е само дясната е лесно, с лявата беше трудното. То и моя начин е малко селски но понеже братовчед ми го беше правил на 4-5 бмв-та та значи:
за дясната крушка се огъва номера и докато е огънат лесно се сваля много малко трябва да се огъне докато се държи нита да не падне, номера лесно се огъва и няма проблем после не остана следа, за лявата пак стана с огъване и държене на нита но малко си остана огъната пластмасата в момента. Та се сложи един допълнителен винт за да не седи така, сега го махнах и седи ок пластмасата. Но винаги може и по другия начин да се направи който колега беше описвал.
за дясната крушка се огъва номера и докато е огънат лесно се сваля много малко трябва да се огъне докато се държи нита да не падне, номера лесно се огъва и няма проблем после не остана следа, за лявата пак стана с огъване и държене на нита но малко си остана огъната пластмасата в момента. Та се сложи един допълнителен винт за да не седи така, сега го махнах и седи ок пластмасата. Но винаги може и по другия начин да се направи който колега беше описвал.
По повод на задния номер, който пречи да се свалят плафончетата за осветление:
Тъй като знаех за проблема още преди да закарам колата за регистрация в КАТ взех една пластмасова подложка (планка) от "майсторите" които слагат номерата и изпилих на шкурка долния широк край (който е предвиден за стикерите на форума
) като оставих дебелина на стената около 2 mm., а скосяването (изпилването) започнах от там където започва широката част.
По този начин се получава лека дъга от долния край и цялата планка с номера ляга плътно на ламарината на и слиза до ръба на вдлъбнатата част на капака предвидена за номера, а от горе остават 12-14 mm. които са достатъчниза свалянето на плафоните.
За по-сигурно изпилих с около 2-3 mm. и двете горни зъбчета (външните от трите които държат номера) които се падат под плафончетата.
Ако и без това сте свалили нита можете да го направите това упражнение и да решите тотално проблема, а за колегите на които предстои нова или смяна на регистрацията препоръчвам да загубят малко време, но да избегнат проблемите, които идват рано или късно с първата изгоряла крушка ...
Тъй като знаех за проблема още преди да закарам колата за регистрация в КАТ взех една пластмасова подложка (планка) от "майсторите" които слагат номерата и изпилих на шкурка долния широк край (който е предвиден за стикерите на форума

По този начин се получава лека дъга от долния край и цялата планка с номера ляга плътно на ламарината на и слиза до ръба на вдлъбнатата част на капака предвидена за номера, а от горе остават 12-14 mm. които са достатъчниза свалянето на плафоните.
За по-сигурно изпилих с около 2-3 mm. и двете горни зъбчета (външните от трите които държат номера) които се падат под плафончетата.
Ако и без това сте свалили нита можете да го направите това упражнение и да решите тотално проблема, а за колегите на които предстои нова или смяна на регистрацията препоръчвам да загубят малко време, но да избегнат проблемите, които идват рано или късно с първата изгоряла крушка ...
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Колеги след като смених абсолютно всички крушки отзад- на задния номер, трети стоп, двата стопа пак излиза тази досадна индикация за проблем с десния стоп! Май проблема не е от изгорели крушки, дайте някаква идея какво да правя, и на диагнотика ходих- нищо не излиза като проблем. Има ли някакъв начин да се оправи това чудо, че много дразни така
.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Шестте крушки на стопа смени и пак дава индикация? Провери си кабелните снопове, особено този, който от купето влиза във вратата на багажника. Вадиш гуменото уплътнение и гледаш да не са се накъсали изолациите на жиците и да дава на късо някъде.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Ми да абсолютно всички крушки съм сменил! Ще ги проверя кабелите, дано е от тях. Ако има развитие ше пиша веднага.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани