Нов проблем - пали и гасне - дебитомер - стъпково моторче ??

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 04 Юни 2009, 10:08

колега аз имах същия проглем след смяна на дебитомер чистене на дюзи и клапани се оправи колата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 04 Юни 2009, 12:40

Сондата работи ли :?:
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 04 Юни 2009, 13:14

аз точно това се каних да питам:

какво стана със сондата?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 04 Юни 2009, 14:55

Колеги сондата бачка само подгрева не и работи но проблема е когато колата загрее и почва да гасне като е студена само леко мени обороти ама като загреее направо си гасне
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: ре2

Мнение от ///peter » 04 Юни 2009, 14:58

saint85 написа:Колеги ходих на диагностика колата се държи много странно бърка грешките и последно като откачихме буксата на стъпковото моторче и заработи почти нормално минавам на етап 2 търся стъпково моторче
това ще е последното нещо което ще направя по тази барака следващото което се счупи направо я хвърлям на боклука и това е като има развитие ще пиша


Как става това? :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 04 Юни 2009, 15:24

Всмукателните колектори и дроселовата клапа са с уплътнения подобно на О пръстени, но с почти правоъгълно сечение. Никакви картонени уплътнения не слагаш никъде.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 04 Юни 2009, 16:33

ти тази тема видя ли я?

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=151951
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 04 Юни 2009, 19:05

Колеги не съм слагал картонени уплатнения - така да изясним

1. Сондата работи само на диагностика дава грешка в подгрева иначе работи като стойности показва добре

2. Маркуча който влиза от едната страна в гофрирания маркуч а от другата в стъпковото се беше цепнал отрязах го и го хванах с скоба сега е добре

3. Един от кабелите на буксата на дебитомера се бяха оголили и ги изолирах

Проблема е че колата когато е студена и играят оборотите мейду 500 -1000 а когато загрее направо гасне (оборотите се менят от 700 до 0)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 04 Юни 2009, 19:06

бърка грешките



Веднъж дава грешка в стъпковото -изчистваме закачаме пак и дава грешка в дебито
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 04 Юни 2009, 23:38

При мен бяха скъсани и гофрирания и маркуча за степ.моторчето,но нямаше никаква разлика!
Оборотите играят от 500 до 1100,когато откачиш буксата на степ.моторчето! Да не би проблема да е точно в него или в кабелите му :?: А освен празния ход,как работи мотора?
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 05 Юни 2009, 17:17

Мотора работи перфектно като изключим празния ход - а като откача буксата на стъп. моторче се оправя и не гасне явно влиза в някъкъв авариен режим и мени малко обороти ама не гасне
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 18.05.2007

Мнение от nistelrooy84 » 05 Юни 2009, 23:21

и аз съм със същия проблем със оборотите на колата в покой менят се и се усеща в потропване пробвах с ново моторче дебитометър но не става все същото ако някой може да помогне ще съм много благодарен
2 e пoвече от 1

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 11 Юни 2009, 21:22

Когато купих колата имах същия проблем. След това отворих мотора, смених всичко по него, гофрирания маркуч беше лепен с тиксо, но аз го поорязах малко (вече не е гофриран :mhihi: ), почистих и моторчето и всичко се оправи. Да ти е кеф да караш. Но това продължи само около 200 км и започна пак да прави същите мизерии и понеже бях пипал всичко по мотора и сега незнам кое е било причината. Затова се разрових за това стъпково моторче и видях в форума на Ауди някои са го махали успешно
http://audibg.com/index.php?showtopic=31845&st=0
Мисля временно да направя тази процедура, за да се уверя, че е от него, но вместо с винтил за газ, ще регулирам оборотите от болта на дроселната клапа

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 11 Юни 2009, 22:00

Sasho.85 написа:Когато купих колата имах същия проблем. След това отворих мотора, смених всичко по него, гофрирания маркуч беше лепен с тиксо, но аз го поорязах малко (вече не е гофриран :mhihi: ), почистих и моторчето и всичко се оправи. Да ти е кеф да караш. Но това продължи само около 200 км и започна пак да прави същите мизерии и понеже бях пипал всичко по мотора и сега незнам кое е било причината. Затова се разрових за това стъпково моторче и видях в форума на Ауди някои са го махали успешно
http://audibg.com/index.php?showtopic=31845&st=0
Мисля временно да направя тази процедура, за да се уверя, че е от него, но вместо с винтил за газ, ще регулирам оборотите от болта на дроселната клапа
Колега прочетох темата на колегите от Ауди форума но мисля че при нас моторчето за празен ход при подаване на газ се затваря и не позволява от там да влиза смес във смукателните колектори.Лично аз съм го пробвал този номер защото една вечер на път моторчето отказа да работи окончателно и по случайност имах вентил от газова уредба и на пътя го направих този номер да получава се идеално оборотите са стабилни и нямах проблеми но колата сякаш се давеше и не вървеше така както преди но поне успях да се прибера без проблеми.След като сложих работещо моторче всичко се оправи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 12 Юни 2009, 10:51

Нямам още развитие надявам се довечера да свалим от на 1 приятел и неговото стъпково от работещата му кола и да елиминирам проблема веднъж за винаги да си каже от него ли е или не е !!!!! Писна ми значи вчера както не я бях палил няколко дена си запали от раз малко менеше обороти ама като я покарах отидох до с нея до центъра да се видя с 1 приятел пихме по кафе след това паля пак и тръгвам на обратно и всичко е наред ама идеално нито обороти играят нито глъхне нещо даже и имам чуството че бензиномера ми вереше абсолютно вярно под 20л. :) :dunno:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook