Нов проблем - пали и гасне - дебитомер - стъпково моторче ??
Модератор: Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колеги сондата бачка само подгрева не и работи но проблема е когато колата загрее и почва да гасне като е студена само леко мени обороти ама като загреее направо си гасне
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: ре2
saint85 написа:Колеги ходих на диагностика колата се държи много странно бърка грешките и последно като откачихме буксата на стъпковото моторче и заработи почти нормално минавам на етап 2 търся стъпково моторче
това ще е последното нещо което ще направя по тази барака следващото което се счупи направо я хвърлям на боклука и това е като има развитие ще пиша
Как става това?

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Всмукателните колектори и дроселовата клапа са с уплътнения подобно на О пръстени, но с почти правоъгълно сечение. Никакви картонени уплътнения не слагаш никъде.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колеги не съм слагал картонени уплатнения - така да изясним
1. Сондата работи само на диагностика дава грешка в подгрева иначе работи като стойности показва добре
2. Маркуча който влиза от едната страна в гофрирания маркуч а от другата в стъпковото се беше цепнал отрязах го и го хванах с скоба сега е добре
3. Един от кабелите на буксата на дебитомера се бяха оголили и ги изолирах
Проблема е че колата когато е студена и играят оборотите мейду 500 -1000 а когато загрее направо гасне (оборотите се менят от 700 до 0)
1. Сондата работи само на диагностика дава грешка в подгрева иначе работи като стойности показва добре
2. Маркуча който влиза от едната страна в гофрирания маркуч а от другата в стъпковото се беше цепнал отрязах го и го хванах с скоба сега е добре
3. Един от кабелите на буксата на дебитомера се бяха оголили и ги изолирах
Проблема е че колата когато е студена и играят оборотите мейду 500 -1000 а когато загрее направо гасне (оборотите се менят от 700 до 0)
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
При мен бяха скъсани и гофрирания и маркуча за степ.моторчето,но нямаше никаква разлика!
Оборотите играят от 500 до 1100,когато откачиш буксата на степ.моторчето! Да не би проблема да е точно в него или в кабелите му
А освен празния ход,как работи мотора?
Оборотите играят от 500 до 1100,когато откачиш буксата на степ.моторчето! Да не би проблема да е точно в него или в кабелите му

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Мотора работи перфектно като изключим празния ход - а като откача буксата на стъп. моторче се оправя и не гасне явно влиза в някъкъв авариен режим и мени малко обороти ама не гасне
- nistelrooy84
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.05.2007
и аз съм със същия проблем със оборотите на колата в покой менят се и се усеща в потропване пробвах с ново моторче дебитометър но не става все същото ако някой може да помогне ще съм много благодарен
2 e пoвече от 1
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Когато купих колата имах същия проблем. След това отворих мотора, смених всичко по него, гофрирания маркуч беше лепен с тиксо, но аз го поорязах малко (вече не е гофриран
), почистих и моторчето и всичко се оправи. Да ти е кеф да караш. Но това продължи само около 200 км и започна пак да прави същите мизерии и понеже бях пипал всичко по мотора и сега незнам кое е било причината. Затова се разрових за това стъпково моторче и видях в форума на Ауди някои са го махали успешно
http://audibg.com/index.php?showtopic=31845&st=0
Мисля временно да направя тази процедура, за да се уверя, че е от него, но вместо с винтил за газ, ще регулирам оборотите от болта на дроселната клапа

http://audibg.com/index.php?showtopic=31845&st=0
Мисля временно да направя тази процедура, за да се уверя, че е от него, но вместо с винтил за газ, ще регулирам оборотите от болта на дроселната клапа
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Колега прочетох темата на колегите от Ауди форума но мисля че при нас моторчето за празен ход при подаване на газ се затваря и не позволява от там да влиза смес във смукателните колектори.Лично аз съм го пробвал този номер защото една вечер на път моторчето отказа да работи окончателно и по случайност имах вентил от газова уредба и на пътя го направих този номер да получава се идеално оборотите са стабилни и нямах проблеми но колата сякаш се давеше и не вървеше така както преди но поне успях да се прибера без проблеми.След като сложих работещо моторче всичко се оправи.Sasho.85 написа:Когато купих колата имах същия проблем. След това отворих мотора, смених всичко по него, гофрирания маркуч беше лепен с тиксо, но аз го поорязах малко (вече не е гофриран), почистих и моторчето и всичко се оправи. Да ти е кеф да караш. Но това продължи само около 200 км и започна пак да прави същите мизерии и понеже бях пипал всичко по мотора и сега незнам кое е било причината. Затова се разрових за това стъпково моторче и видях в форума на Ауди някои са го махали успешно
http://audibg.com/index.php?showtopic=31845&st=0
Мисля временно да направя тази процедура, за да се уверя, че е от него, но вместо с винтил за газ, ще регулирам оборотите от болта на дроселната клапа
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Нямам още развитие надявам се довечера да свалим от на 1 приятел и неговото стъпково от работещата му кола и да елиминирам проблема веднъж за винаги да си каже от него ли е или не е !!!!! Писна ми значи вчера както не я бях палил няколко дена си запали от раз малко менеше обороти ама като я покарах отидох до с нея до центъра да се видя с 1 приятел пихме по кафе след това паля пак и тръгвам на обратно и всичко е наред ама идеално нито обороти играят нито глъхне нещо даже и имам чуството че бензиномера ми вереше абсолютно вярно под 20л.



59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани